Ik had gepland vandaag de Loonse duinen in te gaan met de pony maar het ellendige weerbericht... Uiteindelijk de hele ochtend hier droog geweest. Hele kudde pony's uitgekamd. Was hard nodig bij de merries. Donderdag krijgt Nick nieuwe schoenen
Wedstrijdstress hier. Het wedstrijdprogramma van de endurance werkt niet mee. Krijg m'n inschrijvingen niet meer ingelezen (vorige week nog wel, nu niet meer). Heb maar gemaild naar de Mijn Endurance Helpdesk, hopelijk hebben zij de gouden tip voor me.
Staat je sluitingsdatum in mijnendurance ingevoerd want zodra die voorbij is dan kan er ook niet meer worden ingeschreven. Je moet hier dus een andere datum invoeren als je werkelijke sluitingsdatum van je vraagprogramma. Probleem is wel dat er mensen zijn die zich dan nog inschrijven en niet de kosten van een na inschrijving betalen.
Je hebt er weer een hoop werk aan Nicole, ik hoop dat je er weer snel in kunt komen.
Andor is in goede conditie voor 2 juli. Nu nog met ze op vakantie in Laag Soeren dus hij loopt nog genoeg heuveltje op en af. Volgende week is hij samen met Barney op stal en worden ze door een ander verzorgd. Mijn stalgenootje heeft de zenuwen er al goed in zitten. Ik hoop dat het samen rijden me beter bevalt dan alleen rijden in Ermelo.
Alle lijsten zijn inmiddels bijgewerkt en staan op de website.
Nu al zenuwachtig, arm stalgenootje haha. Ik zou overigens precies hetzelfde hebben hoor. Ik hoop het ook voor jullie. Wil je aan het begin van de groep of liever aan het einde (of in het midden)? Nu kun je het nog zeggen. Moet nog aan de startlijsten beginnen.