Eindelijk heb ik afgelopen weekend met muziek op mijn kar kunnen oefenen
. Zoonlief heeft een Bose Bluetooth speaker en die had ik op mijn kar gebonden en daardoor had ik prima muziek
. Nu wil ik er zelf oom zo een
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zoonlief heeft een Bose Bluetooth speaker en die had ik op mijn kar gebonden en daardoor had ik prima muziek
. Nu wil ik er zelf oom zo een

! Ik ben er tegenwoordig ook megavroeg uit
. Niks voor mij, maar wil een (bijna) nieuwe koets, dus de handen gaan een paar uur p/w extra uit de mouwen
. Ik slaap echter niet zo best door lange hoestbuien, dus het houdt wel in dat ik die nachtrust ergens terug moet winnen. Gisteren voor het eerst sinds een maand of 4 het puffertje weer eens gebruikt en was binnen een kwartier
.
. Tis maar goed dat ik niet bij jullie appelflappen-feestjes ben (al zou ik er enorme trek in hebben
)
.
. Wij geven idd misschien te snel en ongevraagd onze mening / advies.
. Ik moet mijn telefoonabonnement verlengen (heb een speciaal bedrijfsabbo) en mag volgens mijn man nu kiezen tussen 3 smartphones. Ik heb echter nog een prehistorisch bel/sms nokia'tje, dus de zoons mogen me vertellen wat het verschil is tussen een Samsung S2+, een S3mini en een S4mini. Zag wel al dat ze alle 3 even groot zijn, scheelt enkele mm's en allemaal zijn ze een stuk groter dan mijn nokia, dus wat er nou zo mini is??
. Dan maar verder aan de koets, heb 2 nieuwe remblokjes voor de achterremmen besteld.
Moos weekje rustig aan en Gem aan het sparen voor nieuwe wagen
Biancocoo komt voorbij
en Rianne in de lappenmand
zie je zo gaan met je geluidbox op de wagen Ollie1
en ML lekker gewandeld met Aks en Diddle, heerlijk! 
Daar kan ik haar goed mee losrijden, ik moet gewoon niet te lang lange lijnen doen maar kleine achtjes/voltes/wendingen en dan weer voorwaarts etc. Dus heel actief. Had nu zelfs af en toe dat ik haar iets terug moest nemen, heerlijk dus.
en wat met hem door de pionnetjes gelopen, beetje gefreestyled en toen kwam Aks dus langs

en waardeloos dat je zo hoest
en daarna een fijn uitje naar de tandarts
, kikkerbad vastgelopen...gelukkig alles weer gerepareerd
swing it out baby....
) en NIO (intelligentie onderzoek). Op basis van de NIO kan hij naar brugklas HAVO/VWO precies wat hij wil maar..... of hij op school van keuze terecht gaat komen is nog onzeker, horen we woensdag... is loting...