Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dennis schreef:Waar staat dat het niet mag?
Het mag gewoon, zowel bij de KNHS als bij het NSPS (aangezien de wedstrijd dagen gewoon KNHS rubrieken zijn).
Alleen de ABOP en concours rubrieken mogen bij het NSPS niet met een 2wieler niet gereden worden.
fenijro_tani schreef:Hoi! Oud topic maar ik heb een vraag. Ik heb al een aantal jaar een sulky waarmee ik men met mijn pony. Nu zou ik het leuk vinden om in de toekomst met haar een wedstrijd (dressuur mennen) te doen, maar volgens mij mag dit niet meer met een sulky. Is dit bij de knhs en de nsps beide zo? Dan zal ik tegen die tijd moeten investeren in een wagen. De reden van de sulky is echt het lichtere aspect, waardoor ik hoop dat ik een regel verkeerd heb gelezen.
har166 schreef:Ik heb een 16 inch voor mijn pony van 92cm. Is perfect. Ik heb nu een hca, moest erg wennen aan het opstappen maar ben er sneller in geworden. Alleen als ik een paar uur heb gezeten gaat het niet zo soepelde volgende zal wel een Pien worden omdat de hca's niet meer worden gemaakt.