Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna Rembrand in de nieuwe bak gelongeerd, maar dat ging nog niet zo goed. Bodem is nog erg wisselend, heel zachte stukken in, waarin paard dus flink wegzakte. Sterker nog, zoonlief was in de bak aan het spelen en was in een plas gaan staan. Kon er niet meer uitkomen, helemaal vastgezogen. Dus ik kom erheen om hem eruit te trekken, nou dat viel nog niet mee. Eerst onszelf eruit zien te krijgen, daarna nog de laarzen. En op sokken dus naar huis gelopen. Hoop dat het water snel wegzakt, maar ja, het kan nergens heen, de sloten lopen hier alweer over.
baudyh schreef:oh maar ik zeg ook niet dat een paard zonder papier niet goed zou zijn oh nee absoluut niet.Maar ik heb het altijd heel jammer gevonden dat ik niks wist van de achtergrond van hem. Ja vage dingen waar je vanuit ging dat het waar was...
Maar ja ieder moet het voor zich zelf weten.
.
Weet helemaal niks van afstamming oid. Weet alleen waar ze vandaan komt en dat ze een keer op een paardenmarkt heeft gestaan, fokkers en vorige eigenaren weten niks van Pippa's ouders oid. De vorige eigenaren zeiden eerst dat het een Welsh Cob was, toen een welshpony, dus die ook niet. 
.... ze sprong paar keer vrolijk opzij, was lekker
maar liep na half uurtje wel als een trein
dus dat was wel OK.
maar bij de paarden klopte het vrijwel altijd. Daarbij heb ik vrijwel altijd merries gehad en dan is een leuk papier gewoon een 'extraatje'. En wat Gem zegt over constitutie zeg maar helemaal mee eens.

enigste was een kleine magnesium te kort. dus nu op mn zadel wachten en weer lekker trainen!
sorry daarvoor.....maar alles ook goed met het gebit? 
toch?
en oja, het zadeltje dat ik heb overgenomen en wat vanavond is bezorgd ziet er super netjes uit
morgen even passen
, hoop dat het goed zit. Is maar net wat kleiner dan mijn huidige zadel.... en die lag ook wel aardig maar vond ik voor het mooi net te groot ogen (vooral die lange zweetbladen is natuurlijk dressuur, andere is een vzh).

Hier hoor ik altijd ''fretten stinken'' maarja.. Hier roepen ze ook al vanaf mijn geboorte ''paarden bijten!''

Eigenlijk beetje buiten de studie. Maar wel heel gaaf 

Nu nog eventjes sleutelen aan mijn bijlagendocument
Goedemorgen!!
Als je maar weer wat kan doen samen.
wel fijn dat je de bevestiging hebt dat je een goede keuze hebt gemaakt door Bente te verkopen!
voor het dipje!

Vandaag m'n bril al niet meer mee naar stage 

baudyh schreef:zelfs de combi zelfde vader en moeder levert heel verschillende veulens op met heel verschillende karakters.Zegt allemaal niks.

)
)
Wil proberen te langeteugelen met Dids
gewoon 'ns kijken hoe dat gaat 
Niet zo'n zin in een lancering door HaflingerAIR