[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:20

oh maar ik zeg ook niet dat een paard zonder papier niet goed zou zijn oh nee absoluut niet.Maar ik heb het altijd heel jammer gevonden dat ik niks wist van de achtergrond van hem. Ja vage dingen waar je vanuit ging dat het waar was...
Maar ja ieder moet het voor zich zelf weten.

Ik kon vanmorgen heerlijk tussen de buien door ik een heerlijk zonnetje db longeren.Die was baldadig door de wind maar weer lekker gewerkt.

@Gem ja zweetdekens heb ik natuurlijk helemaal niet nodig maar ja ik en oranje en dan ligt hij in de winkel van 39,95 voor 19,95 ja dan kan ik hem niet laten liggen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:25

Zooo, eindelijk even tijd om bij te lezen.

Papieren vind ik niet belangrijk. Heb wel 2 paarden met papieren, maar wat heb je daar verder aan. Zijn nu allebei geruind. Pony is zonder papieren. Wij kiezen onze paarden op beweging en vooral karakter. Daar moet je het toch mee doen. Papiertje ligt maar in de kast. Alleen als je zou gaan fokken, kan zo'n papier nodig zijn. Maar ik vind persoonlijk al dat losse fokken dat veel mensen doen (een veulentje is toch zo leuk van eigen merrie) erg fout. Er zijn zoveel paarden.

Raar weer vandaag. Vanmorgen bij het brigadieren doorweekt geregend. Had een half uur lang een hoosbui boven mijn kop. 's Middags bij het brigadieren zag ik niets door felle zon. Het wisselt elkaar goed af.

HT: wist helemaal niet dat je paaltjes met 2 pootjes had. Die blijven vast beter staan.
Aks; klinkt niet goed met je been. en druk met corrigeren van tekst
Frensie: mooie samenvatting. Ik moet op donderdag ook altijd vooruit koken. Ach beter dan iets snels en ongezonds op tafel zetten.
Juangi: ook mooie samenvatting en lekker getraind. We gaan naar Frankrijk, skien.
VHU: vreselijk, wateroverlast. Hopelijk snel opgelost. Kon je er nog wel bij hebben...
Sorry voor iedereen die ik verder vergeten ben, maar zit er flink doorheen.

Vanmorgen al boodschappen gehaald, omdat ik dat morgen tijdens de judo niet kan doen (zoonlief heeft examen, dus moet blijven kijken natuurlijk), en vanmiddag hebben zoonlief en ik springles gehad. Bij allebei ging het heel goed. Ben zo blij met deze juf!!!!!! *\o/* *\o/* Daarna Rembrand in de nieuwe bak gelongeerd, maar dat ging nog niet zo goed. Bodem is nog erg wisselend, heel zachte stukken in, waarin paard dus flink wegzakte. Sterker nog, zoonlief was in de bak aan het spelen en was in een plas gaan staan. Kon er niet meer uitkomen, helemaal vastgezogen. Dus ik kom erheen om hem eruit te trekken, nou dat viel nog niet mee. Eerst onszelf eruit zien te krijgen, daarna nog de laarzen. En op sokken dus naar huis gelopen. Hoop dat het water snel wegzakt, maar ja, het kan nergens heen, de sloten lopen hier alweer over. -O-

Nu snel zoon naar bed, nog even op de hometrainer en dan zelf ook naar bed.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:27

baudyh schreef:
oh maar ik zeg ook niet dat een paard zonder papier niet goed zou zijn oh nee absoluut niet.Maar ik heb het altijd heel jammer gevonden dat ik niks wist van de achtergrond van hem. Ja vage dingen waar je vanuit ging dat het waar was...
Maar ja ieder moet het voor zich zelf weten.
.

Daar heb je wel een punt, alhoewel je ook zonder papieren de geschiedenis vaak kunt terugvinden. En dat blijven toch verhalen, ook bij papieren, en de vraag is altijd wat is waar en wat niet.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:27

Vind ik ook hoor. :j Weet helemaal niks van afstamming oid. Weet alleen waar ze vandaan komt en dat ze een keer op een paardenmarkt heeft gestaan, fokkers en vorige eigenaren weten niks van Pippa's ouders oid. De vorige eigenaren zeiden eerst dat het een Welsh Cob was, toen een welshpony, dus die ook niet. :P

Heb wel op de site van de fokkers een paar foto's gevonden uit de tijd dat Pippa geboren was, denk alleen niet dat het ze is.
Deze denk ik sws niet;
http://beestenboelbouwman.punt.nl/_file ... 080033.JPG
Of deze misschien;
http://beestenboelbouwman.punt.nl/_file ... 080010.JPG
http://beestenboelbouwman.punt.nl/_file ... 080036.JPG

Maar zeker weten weet ik het nooit. :(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:39

Ik weet dat veel menners voor een tweespan toch wel vaak graag een tweede paard zoeken op basis van het papier van het eerste paard. Verder zijn er bepaalde afstammingen waarvan het wijs is om altijd röntgenologisch te laten keuren voor aankoop, ivm vaker dan normaal chipjes in het spronggewricht. En laatbloeiers, sommige hengsten geven nakomelingen die nog erg lang nagroeien, of lang speels blijven en je de tijd moet gunnen.
Ik vind een papier dus toch best nog wel waardevol.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:52

Zo vanmiddag stoute schoenen aangetrokken, was/ben nog steeds niet geweldig maar goed geen idee wanneer dat wel weer zo is, en met paracetamols op & mee, naar Bente gereden, ze moest haar paspoort nog hebben met de laatste stempel en handtekening van de enting (die was ik toen vergeten toen ze ge-ent werd), dus ik moest toch nog langs.

Heb haar zien rijden en wist ook direct weer, dat was echt te veel voor me :\ .... ze sprong paar keer vrolijk opzij, was lekker :):) maar liep na half uurtje wel als een trein :~ dus dat was wel OK.

Ze keek daarna zeer tevreden om zich heen. Ze herkende me wel maar ze gaf me ook echt het gevoel dat dit beter was, zo van baas bedankt en hier heb ik het prima naar mijn zin.
Afbeelding
En dan denk je zucht ... jammer is dit toch dat ik dat niet meer kan ... en dan rij je weer terug naar huis ...

Wat een leuk filmpje van Pippa :D

Vwb papier/geen papier en paarden op karakter en beweging, die beweging kun je redelijk zien in een of twee keer bekijken, maar karakter ... ik kan dat niet echt inschatten hoor op een of twee keer. Je merkt wel of je er 'iets' mee hebt maar persoonlijk vind ik dat je een paard pas echt leert kennen na een half jaartje ongeveer, soms zelfs een jaar. Als een paard wel papieren heeft kun je vaak vanaf het papier wel een inschatting maken hoe het karakter, afgezien van allerlei invloeden van buitenaf, zal zijn. Daarom heb ik liever een paard met een papier. Of een pony net zo goed. Alleen ben ik niet echt thuis in pony's :P maar bij de paarden klopte het vrijwel altijd. Daarbij heb ik vrijwel altijd merries gehad en dan is een leuk papier gewoon een 'extraatje'. En wat Gem zegt over constitutie zeg maar helemaal mee eens.

Wat absoluut niet wil zeggen dat een papierloos paard of pony niet helemaal geweldig kan zijn natuurlijk :j

Heb trouwens keurig zwengetje gemaakt voor sleepacties....
En.... morgen komt de tweewieler....
En net is het zadeltje bezorgd *\%/*
Drukt dat rot-gevoel dat dan toch dreigt op te kruipen mbt Bente gelukkig weer beetje opzij.

Ging het examen van zoonlief goed Tine? Heerlijk van de springles *\o/*
Spreekbeurt van onze zoon laatst ging super.... was trots op hem :D
Aks zeeeer goed bezig met verslag +:)+
Ollie blijft goed spoelen maar maakt zich nog wat zorgen over de restanten in de gaten, zal dat vanzelf wel dichtgroeien en hoe snel, enig idee?

Rest ben ik beetje kwijt Y;(

CrazymelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:57

:wave:

klinkt als een dubbel gevoel VHU fijn dat zadel en kar er zijn!!
leuk filmpje van pippa!!
ezels gezien die zijn zo leuk he :D
aks goed bezig met stage en opdrachten!

vandaag bloed uitslag van wish binnen(wilde zeker van zijn dat ze gezond is ze blijft namelijk een iel paard) en ze is helemaal gezond :D enigste was een kleine magnesium te kort. dus nu op mn zadel wachten en weer lekker trainen!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:33

@Tine, al voorgewerkt +:)+ en super fijn dat je zo blij bent met je lesjuf *\o/*
@VHU, fijn dat je bevestiging hebt gehad dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt.....alhoewel 't toch nog wel onwennig is misschien.. :j
@ Aks, super hard gewerkt aan de studie +:)+
@Thijs, ik kan op de IPad je filmpje niet zien :+
@Crazymel, super dat de bloedwaardes goed zijn +:)+ ik ben misschien een beetje geobsedeerd momenteel :o sorry daarvoor.....maar alles ook goed met het gebit?

Vanmiddag weer even een rondje buiten gemend aan lang leidseltje....het ziet er niet uit maar is puur voor de conditie-opbouw en zo probeer ik het iedere week wat uit te bouwen....

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:57

Frensie, lekker gebruik gemaakt van de trailer dus!
Akshay, jaaa! Klein monster is het naar vreemde, zeker als die haar eng vinden kan ze er zo heerlijk achteraan rennen en pesten... Wat een leuke studie! Gelukkig bijna klaar! Waar gaat je verslag over?
Avaluna, haha dankje! Zelf ook fretten gehad? Soms is ze wel vervelend, als ze de planten uitgraaft, stiekem brood van tafel at als je even niet oplet en ze (op de een of andere manier) op tafel sprong... Wat gaaf dat ze op voltige zit! Doet ze ook wedstrijden?
Gem, wat gaaf! Hoe ging de vorige bezichtiging?
Thijs, ziet er goed uit! Hier ook een drukke pony....
Tine, hoe ging het examen? FIjn zon springles! Hahaha, stalgenootje is door de modder voorover gevallen.... Vol in de modder!
Vhu, gelukkkig kon je nog even naar Bente! Wat een heerlijk koppie heeft ze trouwens! Wat fijn dat de zadel en wagen zo snel komen!
Crazymel, wat fijn dat ze helemaal gezond is! Maar, waar komt dat iele dan vandaan?
Ollie, lekker bezig geweest dus!

Hier weer lekker gelangelijnd (wat een woord...) Ondanks dat meneer 24/7 in de bak staat was hij toch erg druk. Ontzettend dribbelig en steeds aandraven. Ook schrok hij van een auto die op het erf geparkeerd stond (van de Voedsel en Warenauthoriteit vanwege de koeien die er staan).

Ik denk toch dat Cas geen kleppen paard is...Hij is meer gespannen en schrikt sneller. Mag je trouwens starten zonder oogkleppen?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:07

@Ollie Bruutje aan los leidsel loopt vast al heel mooi :P toch?
@Mel fijn dat het goed was :j
@Juangi ja hoor dat mag gewoon. Je hebt ook halve klepjes trouwens. Het was vandaag ook wel erg raar weer, tenminste hier, met van die vlagerige wind. Maar misschien moet hij gewoon nog wat meer wennen, kan ook. Alwyn (die nu bij Tallechie is) heeft het 1e halfjaar zich regelmatig een hoedje geschrokken als er iemand van achteren naar hem toeliep en hij had kleppen om.... zag hij dan niet aankomen en hoorde hij blijkbaar ook niet }:0

Moet honden nog uitlaten :O en oja, het zadeltje dat ik heb overgenomen en wat vanavond is bezorgd ziet er super netjes uit *\o/* morgen even passen :D , hoop dat het goed zit. Is maar net wat kleiner dan mijn huidige zadel.... en die lag ook wel aardig maar vond ik voor het mooi net te groot ogen (vooral die lange zweetbladen is natuurlijk dressuur, andere is een vzh).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:46

@VHU; fijn dat het met Bente zo goed gaat. En een :(:) :)
hehe, Dids schrikt zich af en toe nog steeds het apenzuur als de groom naar voor gaat :') :))

@juangi;Zo'n fretje he, ruik je die nou zo goed, of is dat fabel? :) Hier hoor ik altijd ''fretten stinken'' maarja.. Hier roepen ze ook al vanaf mijn geboorte ''paarden bijten!'' :')
Vind fretjes boeiend, slim, en grappig :D
Wbt de studie. Ik heb het niet zo heel erg naar mijn zin, helaas. Maar studeer ook niet graag :)
Mijn stageonderzoeks onderwerp is ruiterpaden en economisch rendement :) Eigenlijk beetje buiten de studie. Maar wel heel gaaf ;)

Afstudeeronderwerp staat ook al zo goed als vast :)
Hoefbevangenheid en achterliggende stofwisselingsproblemen en daar de relatie tussen :)

Zo, ik heb net mijn bezoek buiten getrapt :)) Nu nog eventjes sleutelen aan mijn bijlagendocument :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:16

:wave: Goedemorgen!!

Vergadering gisteravond duurde van 8 tot 11, was half 12 thuis. Normaalgesproken moet ik om 6 uur weer opstaan om de postbussen te doen, maar manlief is eruit gegaan voor me, handig zo samen op de zaak werken :D

Zo eerst even snel boodschappen halen en dan naar de paarden. Vandaag niet rijden, lekker beetje prutsen bij Gwin.

Ollie heerlijk toch dat je weer beetje kan mennen met Brutus! Maakt niet uit hoe het eruit ziet, al staat hij achterstevoren ingespannen ;) Als je maar weer wat kan doen samen.
Juangi met storm in de lucht zijn veel paardenbeesten DRUK! Gwin ook altijd.
VHU :(:) wel fijn dat je de bevestiging hebt dat je een goede keuze hebt gemaakt door Bente te verkopen!
Tine succes met examen zoon!
Crazymel bloed gelukkig goed!
Aks nog laat bezig!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet eens weet of Gwin papier heeft, ik denk het wel... achter in paspoort zit een geplastificeerd NRPS papier met haar voorouders, is dat haar 'papier'?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:34

Goedemorgen

Frensie: Fijn dat je man je taak heeft overgenomen.
Ollie: heerlijk dat je weer wat met Brutus kan doen, ook al is het met losse leidsel
VHU: fijn dat Bente zo goed terecht gekomen is, is toch een hele opluchting dat je het goede gekozen hebt. En zadel is binnen. Ben benieuwd.
Crazymel: fijn dat bloeduitslag goed was.

Hier ook pony die zich af en toe rotschrikt als groom of instructie naar voren komt. Maar is wel veel minder geworden. Zou hem nooit zonder kleppen durven mennen. Zonder kleppen longeren en er dan achter lopen is al hele uitdaging.

Weet niet meer wie het vroegen, maar zoonlief heeft vanavond pas examen (daarom gister vast boodschappen gehaald)

Nou, ik ga paarden poetsen en op trailer zetten en na zoon bij school afgezet te hebben door naar binnenbak.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:48

Frensie, ik vind het wel super hoor Gwin met vriendje in die loopstal, superfijn !!
dat is voor paarden het mooiste wat er is, lekker in de frisse buitenlucht !!

verder heb ik wel bijgelezen, maar lift mee op de samenvatting.
crazymel, fijn dat de bloedwaarden zo goed zijn !

verder geen nieuws....ik moet vandaag nog weer muren witten, die zijn er aantoe na 8 jaar.
een muur is donkerrood en die wil ik ook weer wit, dat zal nog tegenvallen denk ik, maar komt vast goed.
met de honden trainen doe ik nu niet, ik vind het verschil te groot van koud naar nu warmer..

Ollie super dat je met brutus weer wat kan gaan doen !

Tine succes in de binnenbak.

verder..nog steeds lastig dipje..maar..ik stort me op klusjes en dan komt het vast goed, nou ja..dan krijg ik in ieder geval weer rust in mijn hoofd.

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:28

Zo jullie gaan wel heel snel en ook al die namen en ponies, zal nog veel door elkaar halen denk ik.
Dank je wel voor het welkom en dat ik toch mee mag doen.... ondanks mijn rare, tegen alle regels in span...

Heb super schattig fretje gezien, ja zo zou ik ook wel wegwillen kruipen en slapen,.
Ow en nog een apart span HUSKY's........ ook lange oren hé...... join the club. Wel heel gaaf hoor, mijn buren hebben lang wedstrijden gereden en zijn nu officials bij internatiionale sledenhonden wedstrijden, gaaf hoor.

Gesprek gezien over wel geen papier. Tja, blijft een lastige denk ik. Ik heb een paard met papier, één ezel met papier en een papier-loze ezel die jaren geleden via de opvang bij mij kwam, te dik, mishandeld, verwaarloosd en totaal geen vertrouwen in de mens.
De enige die ooit een keuring heeft gewonnen en de eerste die in de wagen liep (en nog loopt) was de papierloze ezel, hahahahaha :+

Iemand zei, wat een lef dat je ermee gaat mennen, ach, weetje, ik ken het niet anders. Ben met ezels opgegroeid, daar werd hooi binnengehaald en land bewerkt met de ezels.............. en bedoel in minder bedeelde landen, zijn de ezels nog steeds de tractors, dus waarom niet hier voor de wagen........ hihi. Maar geef toe, het is wel anders dan ponies.......... ook met beleren........

Gisteren op stal bijna verzopen in de modder. Zucht. Hoop dat die nattigheid gauw weg is anders moet ik zwemvleugesl voor de ezels aanschaffen.

Allemaal fijne dag!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:39

murenwit-ze biancacoo!
en een :(:) voor het dipje!

@tine; ja, ''jullie'' waren op 't nieuws. Groningen hoogste waterstanden blabla. Zag er nat uit in elk geval :=
Fijn dat springen zo goed ging :)

Gisteravond niet meer voor elkaar gekregen aan verslag te werken.. Ben zo moe :\ :z
Vandaag even knallen, hoop om 3u weg te kunnen. Wil zo graag naar stal om met dids weer wat te doen. T beestje moet toch aan het werk blijven :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:53

@vhu: dat is natuurlijk wel dubbel qua gevoel met bente, maar hoop dat je nu lekker aan de slag kunt als alle spulletjes er zijn.

@Tine: balen dat de bak zo slecht is, zal altijd even moeten zetten en dan helpt het weer natuurlijk ook niet mee.

Hier wel papieren, is wel leuk als je familie tegen komt.
Hier ook vandaag weer storm voorspeld, nu gaat het nog, al moesten de kippen zich toch flink schrap zetten, ziet wel grappig uit, ze lijken wel ontploft, soort van plofkippen, dus.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:57

zo...2 muren zijn wit...1 voor de 3e keer ingewit en 1 voor de 1e keer..
nu hopen dat die ene eindelijk mooooi wit opdroogd

ezelvrouwtje..haha..leuk dat je buren hebt die druk zijn in de sledehondensport.
mag ik vragen wie dat zijn ? mag ook via pb.. :j
En ezels..ik vind ze zooo gaaf !

Idd veel water in groningen...ik hoop niet dat het erger word..

Ik mag het misschien niet schrijven maar het lijkt wel herfst..

vhu, wat fijn dat Bente zo goed op haar plek is daar, super !

Aks..hoe doet je laptop het ?? nog steeds warm...succes in ieder geval..hoe is het met je lenzen ?

verder vraag ik me nog af hoe het met lanouska en d'r oren gaat ? nog pijn..
Smickey...hoe gaat het met jou...?? alles goed bij je..heb je de eerste echo gehad..durf het bijna niet te schrijven...?? :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:01

@biancacoo; die rode muur die niet goedwit wil worden?
Mijn laptop is compleet overspannen.. Gisteren ook al.. Níet te geloven en een herrie dat ie maakt, om te koelen :')
Lensjes gaan goedd! :) Vandaag m'n bril al niet meer mee naar stage :)
Wel zie ik écht niet goed in het donker/als ik beweeg (op de fiets/te paard of in de auto) dus ik betwijfel of ze de sterkte wel helemaal goed hebben :=
Maar het is prettiger dan de bril! :)

Alleen 1 heel groot nadeel.. Die blauwe kringen zitten zo in 't zicht _O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:22

goedemorgen

ik meld me ook weer is..
niet al te veel beleeft.. lees wel braaf mee.

@bianca oren gaat aardig.. wel met 2 mutsen op kan er geen wind of kou op hebben dan kan ik weer vrolijk aan de pijnstillers

over papier of niet maakt mij niks uit. je moet een klik met het paard hebben.. de paarden van het 4 span hebben 2 papa's de voorpaarden zijn van de hengst Yk Dark Ynte.. hebben allebei een heel verschillend karakter de recht werkt graag hard. is echt een arabier.. de linker is een beetje een sukkeltje.. (ons homo paard) :D
de achter paarden zijn van de hengst Danilo.. ook hier werkt de recht het hardst. de linker loert naar alles en werkt liever helemaal niet. windt zich wel over van alles op..

zo zie je maar dat ze wel dezelfde papa kunnen hebben maar dat voor de rest alles anders is..

30 maart hebben we hengstenkeuring van het arabo stamboek in assen..
ook wordt er een westrijd voor arabo's uitgeschreven ik mag met uzma ook mee doen. daarnaast rijdt jelmer ook in de hobby rubriek en rijdt harry 1x enkelspan. 1x 2 span en 4 span dressuur en s'middags nog met 4 arabo 4 spannen een soort show rubriek..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:28

lanouska...wel balen van je oren, weten ze ook hoe dat komt dat je er zo'n last van hebt...
wat gaaf dat je met uzma mee mag gaan rijden in assen !
en idd..zelfde vader zegt niets..ik vind die dark danillo wel heel mooi !

Aks..idd de bordeaxrodemuur die wit moet worden !....droogt al aardig wit op, gelukkig.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:46

zelfs de combi zelfde vader en moeder levert heel verschillende veulens op met heel verschillende karakters.Zegt allemaal niks.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:49

baudyh schreef:
zelfs de combi zelfde vader en moeder levert heel verschillende veulens op met heel verschillende karakters.Zegt allemaal niks.

Als ik kijk naar mij en mijn broer :))
Komen uit dezelfde vader en moeder ( :)) )
Maar karakters ook écht verschillend :)

Hoewel, uiting van het karakter ligt er ook soms maar net aan tegenover wie (bij mij dan ;) )

Ik ben aan het proberen mezelf zo af te beulen dat ik om 3u weg kan :):) Wil proberen te langeteugelen met Dids :) gewoon 'ns kijken hoe dat gaat :)

(haha, ik klik op ''opslaan'' ipv versturen. Blijkt dat je dan een kladje van je bericht kunt opslaan (???)
is dat al lang? :)) :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:54

Door Schiphol wordt minder gevlogen al 2 dagen vanwege de storm.
haha bij ons in de bak hebben HaflingerAIR. Her Royal Badness is al 2 dagen lang de gladheid/sneeuw/ijs stress van de laatste weken aan het uitbokken/racen. Ik ben er maar niet op gegaan :o Niet zo'n zin in een lancering door HaflingerAIR

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:16

Pfff wat een weer... wilde graag met de honden wandelen maar er kwam net zoveel water naar beneden...
En nu moet ik bijna weg dus geen tijd voor uitgebreide wandeling.

Janouk flauw hoor dat je niet mee wilde op HarlingerAIR!
Aks hoop voor je dat je het af krijgt om 3 uur en dat het dan lekker weer is!