Gwin kon het nu ookal veel beter dan vorig jaar. Vorig jaar had ze echt heel veel moeite om naar boven te stappen met haar hoofd omlaag zodat ze haar rug gebruikt. Dit jaar ging dat echt super en deed ze vanzelf haar hoofd al naar beneden om beter te kunnen klimmen, toppaardje!
Ben nu echt enorm moe, volgens mij het hele weekend geleefd op een opgeladen batterij en die is nu helemaal leeg
Maar rustig aan doen vandaag, en morgen, en overmorgen...Gwin heeft waarschijnlijk vastgelegen in stal, want ze had vanochtend een kras op haar achterbeen en het beentje is daar wat dik. Ze is er niet kreupel op, maar ga maar wel 2x per dag even afspuiten met koud water. Komt dus goed uit dat ze een paar dagen rust heeft.
Biancailona was de echo helemaal in orde? Ik was vorige week bij de welkoop, maar heb de lego niet meegenomen. Volgende keer zal ik het meenemen voor je zoontje! (Als de actie dan nog is, weet niet hoe lang die duurt?)
.
. Dus de tweede zoon (de oudste wil niet) zou idd in principe mee kunnen
. Heb na advies van mijn instructrice knhs nog even gebeld over in welke klasse ik zou starten. Omdat ik Z dressuur ben, mag ik mijn eerste wedstrijd in klasse 1 starten. Als ik dan denk dat ik in klasse 2 toch beter zit, mag ik gewoon overstappen, zonder dat ik eerst 15 wp moet hebben. Dat is dus ideaal. Omdat ik maar 2 tot 3 wedstrijden per jaar zal rijden, zou ik anders bij een foute keuze van de klasse nog jaren in klasse 1 moeten verblijven. Maar dat is dus niet nodig. Dus ik heb mijn inschrijving voor mijn allereerste sgmw voor klasse 1 de deur uit gedaan. Ik vind het wel reuze spannend hoor. Morgen eens ohz stap en draftraject oefenen om te zien hoe hard we in normaal tempo gaan.
beetje gedoe met groom en da's mooi dan dat ze mogen groomen in het jaar dat ze 12 worden....bij Han dus nog 1.5 jaar wachten
) vind het niet zo koud, dat is dan weer een meevaller.
beentje moet ff bijkomen
moet alleen het hoofdstel nog even doen.
) dus kan je ook niet vertellen waar ik ermee beloon, zou ook niet weten hoe anderen dat doen
Hier verder ook genoeg te doen in het huis. Manlief heeft gelukkig wel opgeruimd dit weekend en gezogen en zelfs een paar wasjes gedaan, alleen niet de was opgeruimd. Maarja, kan niet alles verwachten
. Daar ik alleen maar van die hittepetitten voor de wagen heb beloon ik gewoon met stem en dat weten ze heel goed. Doe eigenlijk alles met stem en leidselhulp, hooguit als er iets heel vreemds gebeurt dat ze opzij (dreigen) te springen, dan leg ik hem opzij aan (dat weten ze dan wel, dat ze daar niet door mogen). Ik leer ze dus wel dat opzij voor de zweep, maar het belonen ben ik maar mee gestopt want dat werkte niet bij die van mij
Heeft iemand nog belang bij 3 kortingskaarten voor de efteling ? ook van de AH dan krijg je 10,= per kaart korting .
even geen tijd...