Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je boktnaam is ook zo
(geintje
)
peerd terug heel! 
en ik ben nogsteeds net zo middelijk dus mij niet gezien
tine10 schreef:Voor zover ik weet verdwijnen de coupons alleen bij onder het zadel. Het systeem kan het mennen namelijk helemaal niet aan. (hebben ze weer eens niet over nagedacht dat er ook menners zijn) Ik heb net dus gewoon weer coupons besteld. Mennen kan je nog niet digitaal vraagprogramma aanvragen, ook geen uitslagen digitaal verzenden. Als dat al niet werkt, zal de rest ook nog neit werken.
. Wat een leuke paardjes
.
En t zijn leuke handschoentjes en halster, maar als je niet wilt moet je het niet doen
.
. Evelli schreef:tine10 schreef:Voor zover ik weet verdwijnen de coupons alleen bij onder het zadel. Het systeem kan het mennen namelijk helemaal niet aan. (hebben ze weer eens niet over nagedacht dat er ook menners zijn) Ik heb net dus gewoon weer coupons besteld. Mennen kan je nog niet digitaal vraagprogramma aanvragen, ook geen uitslagen digitaal verzenden. Als dat al niet werkt, zal de rest ook nog neit werken.
In zowel het topic als de aankondiging op de site van het KNHS wordt ook het mennen genoemd

en
ben plus banaantje als die Isostar erin blijft zitten en daarna wat rijstwafels en thee met veel suiker.
). Maar ook nog even de Bijenkorf ingedoken leuke nieuwe broek en twee blouses gekocht, zie ik er, inclusief mijn nieuwe schoenen (cadeau van manlief) weer bij de tijd uit

weet wel dat het bij Snuit en Bente dus een wereld van verschil is met welk soort bit ik men (niet alleen soort, ook materiaal).
(wat wil je na 1,5 glas water
)
Ik moet ook nogsteeds.. M'n nieuwe broeken zakken af
wie had dat ooit gedacht 
gelukkig, want ik wil morgen gewoon naar school

was drama trouwens 1 is al een ramp maar 4x werkelijk, leek alsof ik niet meer bestond
, maar een hengstje castreren kost zo tussen de 100,- en 200,- Euro, of het nu een grote of kleine hengst is. Iemand die een hengstje verkoopt voor een laag bedrag doet dat ook voor zo'n laag bedrag omdat ze weten dat als ze meer vragen en mensen hem willen gaan castreren (wat de meeste mensen willen) dat dan de prijs opeens hoog lijkt. Je kunt ook gaan voor een merrietje, dat is dan bij een shetlander vaak maar een paar honderd Euro duurder maar scheelt veel gedoe (en je kunt er nog een keertje mee fokken). Vind het met hengstjes altijd maar afwachten wat voor karakter er achter weg komt na castreren (op latere leeftijd maakt dat niet meer zoveel uit maar bij die jonkies weet je het niet). En ik moet eerlijk zeggen dat doordat ik zelf ook pony's / paarden wat vaker heb gekocht en verkocht het 'goedkoop' argument bij mij altijd wat allergie veroorzaakt. Ik begrijp dat mensen een bepaald budget hebben maar je hebt als verkoper zo'n dier ook een poos gehad, verzorgd, laten enten, hoeven bekappen, wormkuurtje, dieren kosten nu eenmaal geld (en met een beetje pech kost een paard/pony, groot of klein, veel geld).