[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 13:52

VHU: Heb je foto van de tweewieler waar je gaat kijken?

Wij hebben hem precies in diezelfde kleur. :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:54

wauw poeltje..wat een gave wagen,die kleur is ook mooi,zal mijn spaarpot weer eens tevoorschijn halen.....(die is leeg, maar tijd dat er weer eens wat ingaat met een doel :j )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:05

Nee heb geen afbeelding hou het nog even voor mezelf ivm meelezers die wellicht ook op zoek zijn :o Klinkt wat egoistisch maar goed denk/hoop dat het een goede wagen zou kunnen zijn voor Rizanta. Is een van een prima merk met onafhankelijk bewegende bomen, goede vering en volgens mij is hij hoog genoeg. Het is een gegalvaniseerde, net als die ik voor de pony's heb, dus roest niet. Ik ga donderdag kijken. Heb foto gezien met paard van 1.70 ervoor en dat zag er goed uit.

Gaaf hoor die blauwe kleur!

Zoonlief als Einstein/uitvinder met wisselende tanden :+
Afbeelding

Schatje he
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:09

Jullie gaan weer hard.

Bezig met nieuwe wagens, tronen, lekke banden, omheining weides. Heb ik dan alles.

Vanmorgen hele morgen op school bezig geweest. Ze hadden paaseiactie georganiseerd en heb geholpen de zakjes (1000) te maken. Waren goed op tijd klaar, dus meeste kinderen hebben ze al mee naar huis. Nu snel slapen en straks zoon naar zwemles brengen. Dan ga ik tijdens de les nog bij 3 bedrijven langs of ze de vereniging weer willen sponsoren. Is rotklus, maar goed, kom er denk ik niet meer vanaf. Niemand wil het doen. En brengt wel veel geld op, dus gaan maar door. Weet niet meer wie het schreef, maar ik zit ook sinds kort in het bestuur van de PSV. Leuk maar nog meer werk te doen nu.

Nou, ik ga snel slapen. tot later

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:33

Vhu leuke deals allemaal en tweewieler, ben benieuwd. Leuk kostuum heeft je zoontje.

Poeltje mooie kar ook blauw?

Vandaag ga ik denk ik lekker mennen met riv wil wel span rijden maar Hoefschoen zal wel nooit komen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:36

Citaat:
Vhu leuke deals allemaal en tweewieler, wat voor een?

Yup helemaal blij hier (moet het alleen nog wel doen natuurlijk ;) ).
Merk tweewieler geef ik dus als ik er geweest ben en zeker weet of ik hem neem, of niet (spannend he :+ ).
't Is beetje sobere uitvoering van het type v/d Mee, voor het idee.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:11

haha lekker mysterieus vhu! Hihi

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:24

VHU haha leuke foto :)

Leuke wagen gezien!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:27

Weer lekker egoïstisch doen :o
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, Romeo is vandaag ohz gegaan!! Het is ongelofelijk goed gegaan, hij was zooo braaf!
Het meisje mocht zo opstappen, ik heb hem even moeten helpen om te gaan stappen, maar toen hij door had dat het mogelijk was om met dat gewicht te stappen, ging het prima alleen. Ik had hem eerst aan de longe bevestigd, maar na 2 minuten heb ik de longe los gelaten, zo kon het meisje lange rechte stukken rijden. Ze is wel wat groot, maar met haar benen stoort ze Romeo niet. Romeo had het ook echt niet moeilijk, ik had de indruk dat hij het wel leuk vond. We hebben ook een klein stukje draf gedaan, ook dit ging super goed. De ruiter was een klein beetje onzeker, maar dat is wel logisch met een pony die je niet kent. Hier een fotootje:
Afbeelding
Ruiter vond Romeo blijkbaar erg mooi :Y) (ze bleef maar naar hem kijken :o )

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:58

sl gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke foto. Wel zal ik aanraden om ander schoeisel aan te doen, als ze nu blijft haken komt ze nooit meer los.

Net terug uit het ziekenhuis, niet zulk leuk nieuws gehad. Ik blijk een bacterie bij me te hebben. Vorige week hebben ze ergens een kweek van gemaakt ivm de harde buiken en hier blijkt de bacterie in te zitten. De kleine moet dus sowieso 24 uur in het ziekenhuis liggen en waarschijnlijk aan de antibiotica. Mocht ik thuis bevallen moeten we dus ook met spoed naar het ziekenhuis.
daarbij komt ook nog dat de kleine nog steeds in stuit ligt en de kans op draaien wordt nihil verwacht omdat de kleine al bijna 8 weken zo licht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:13

He verdorie Tallechie dat is een vervelend bericht. Maar wel goed dat ze het nu al weten, dan kan de baby direct behandeld worden. Is er nu geen gevaar voor de baby? Zal wel niet anders halen ze het direct natuurlijk maar hebben ze daar nog wat over gezegd? Of gevaar voor jezelf?

@S_L Gefeliciteerd *\o/*
Wat ziet Romeo er grappig uit onder het zadel, hij straalt helemaal. Meisje kan beugels nog wel even wat langer doen hoor, zit ze ook wat meer naar voren in het zadel. Erg leuk om te zien :j

Moet vanavond werken, ben moe en hangerig, heb flinke allergie aanvallen, benauwd en overal kriebel. Komt omdat het mooi weer is, bomen gaan weer bloeien (wilg, berk enzo) -O-

Rizanta heeft vandaag lekker zonder deken gestaan :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:17

Vhu in principe is er nu geen gevaar. Moet de kleine wel regelmatig voelen, kans is dat hartslag minder gaat worden

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:24

jeetje wat klote zeg!
En de stuitligging? Moet je dan een keizersnede ofzo?

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:27

Tallechie toch. en weten ze ook vanwaar de bacterie komt? Gaan ze het opvolgen of is het nu gewoon wachten tot de geboorte?

SL proficiat met je verjaardag. En Romeo heeft er inderdaad precies weinig problemen mee. Ik zou wel de beugels een eind langer doen en natuurlijk ook in het begin niet te lang oefenen (dat hij ook langzaamaan de nodige spieren kan kweken)

vhu: je houdt ons natuurlijk in spanning over de tweewieler. is het een tweedehandsje dat je het merk niet wil prijsgeven? Geveerde bomen zijn natuurlijk altijd super. Sobere type van van der mee, hoop dat dan de prijs ook soberder is :)
Leuke foto's van Einstein
Tine heeft paaseieren verdeeld
Poeltje heeft een nieuwe wagen besteld (met stoere kleurtjes)

En ik ga er weer vandoor. Even van het mooie weer genieten bij de pony's.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:33

:wave:

Drukdrukdruk
:evaw:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:39

Sterkte daarmee Tine!

Citaat:
vhu: je houdt ons natuurlijk in spanning over de tweewieler. is het een tweedehandsje dat je het merk niet wil prijsgeven? Geveerde bomen zijn natuurlijk altijd super. Sobere type van van der mee, hoop dat dan de prijs ook soberder is

Klopt is 2e hands dus vandaar. Prijs is nieuw vergelijkbaar met v.d. Mee, maar nu inderdaad (veel) soberder :+

Stel dat het een keizersnee wordt Tallechie, ben je toch al een paar dagen zoet in het ziekenhuis, zowel jij als de baby. Maar je wilt dit soort berichten natuurlijk gewoon niet horen. Beetje zorgelijke eindsprint zo. Nou nog even en je bent er. Het mooie weer komt er al aan :j

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:55

Heb weer bij gelezen! Heerlijk dit mooie weer, nu kunnen we weer lekker met de paardjes buiten aan de slag!!

Tallechie, wat een ontzettend vervelend bericht! Heel veel sterkte!
Poeltje gefeliciteerd met je wagen! Waarschijnlijk gaat mijn vader ook zo'n soort kar kopen voor zijn twee-span!

Ik ben heerlijk ook met mijn shetten in de weer, Turner geprobeerd in enkelspan te rijden, hij moest er toch wel flink aan trekken, maar hij moet echt nog wat sterker worden in zijn achterhandje, kan je toch merken dat Tina het meeste werk doet! Maar dat moet op deze manier wel beter worden!

Iemand die hier de Penny leest? :D Noou het vorige 8-span komt er in! haha, was benaderd door een redactrice van de penny, en ze vroegen of ik mee wilde werken aan een artikel over het 8-span! Super leuk natuurlijk! Dus iedereen de volgende penny kopen :D haha!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:09

@ Tallechie: inderdaad, toen ik haar zag aankomen, dacht ik al: "ga jij met die schoenen rijden??"
Wat betreft die bacterie, dat is niet zo goed nieuws! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat alles prima gaat aflopen! En al wordt het een keizersnede, dat is ook al geen ramp hé... als het beter is voor de baby, zal jij er ook alles voor over hebben denk ik. En ik en mijn zus lagen ook beide in stuitligging, beide zijn er op natuurlijke manier zonder problemen uit gekomen.

@ vhu: bedankt! Romeo straalt inderdaad, hij zag er best wel gelukkig uit :D Beugels zijn 2 minuten na de foto inderdaad langer gemaakt, ik had haar die opmerking ook al gegeven.

@ b485: bedankt!

@ Evelinee: ik lees de penny niet, maar wat leuk dat je mee mocht werken aan dat artikel!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:24

VHU, leuk dat je bij een tweewieler gaat kijken, spannend hoor !!
Super.

SL leuke foto's van Romeo, is een leuk paardje.

Tallechie : sterkte ! :(:) is een naar bericht, gelukkig weten ze het nu al, en kunnen ze er meteen op in spelen zodra de beeb er is !! :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:36

jee tallechie het gaat ook niet heel erg meezitten zo :(:)

gefeliciteerd aan SL, leuke fotos! :)

VHU; succes met kijken, en wat goed dat je weer een opdracht hebt

en nou ga ik eerst lasagna eten :9

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:40

GEFELICITEERD SL!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:43

Dank je wel!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:52

zo :D
ik heb gereden met dids vandaag, en het lukte! :) ik heb gestapt, en kreeg hem stukjes zoals dat wordt bedoeld door lacuna :))
ook stukjes gedraafd, ging ook soms goed! :D
toen even een klein meisje erop gezet O:)
intussen met hindernispalen en menzwepen 2 lage doorgangen gemaakt, om onderdoor de gaan om te oefenen voor de TREC.
eerst aan de hand, hij vond het spannend en dook echt
en toen zonder zadel even erop, en hij deed het!!! :D zo trots :D

Ook wat besproken met stalgenootje en stalhouder ivm diddle zijn dieet :):)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:53

Ik ook ffies snel, want ook ik mag weer gaan vergaderen voor de vereniging (zit nu met bord op schoot te eten en te bokken :o )

@Sander_Lotte, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Positieve feedback inzake het schoeisel en de beugels van de ruiter is al gegeven ;)
@Poeltje, van harte gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe mooie menwagen :~
@Tallechie :(:) dat is even slikken als je zulk bericht krijgt over een bacterie en misschien nog wel een stuitbevalling/keizersnede ;(
@VHU, we zijn benieuwd naar de tweewieler maar we kunnen nog wel even wachten hoor ;) en jij krijgt super klussen binnen gefeliciteerd *\o/*
@Tine, jij hebt wel een leuk klusje gekregen om te mogen leuren om geld... maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen ;)

Verders ben ik het even kwijt :o sorry als ik iemand vergeten ben.... mijn bord is leeg en ga richting de club :evaw:

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:58

VHU : haha leuk foto/
s_L: gefeliciteerd ! leuke foto
Tallechie; sterkte :(:)
Naaltje; lekker lasagna, fijn dat het lukte!

Ben aan het kijken voor een 2 wieler maar niet te prijzig, zat aan een HCA sulky te denken maar wil er ook weer meer op wedstrijd, en weet niet of dat met zo een mag. hebben jullie een idee ?