[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 06:14

Ava heeft lekker genoten. *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 07:27

Meneer Anton heeft zich super gedragen op Hippiade.Hij was braaf en goed bij de les. De aanleuning en stelling is nog wisselvallig, maar hij bleef fijn aan het werk. Heel blij met de ontwikkeling. Weer veel geleerd.

Daarna lekker uitrijden op de bloeiende hei. Zo mooi. Daar geniet ik nog het meeste van.

Afbeelding

Aaaaa zo lief klein wollig kalfje

Afbeelding

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 07:33

Super bedankt voor de felicitaties! Ik ben zooooo super trots op opa Brutus. Het grootste compliment vond ik nog dat meerdere mensen mij hebben aangesproken over zijn goede conditie. En als ik dan aangaf hoe oud Brutus was en als ze zagen hoe gemakkelijk hij liep....geloofden ze het niet.....

En het is inderdaad voor mij de laatste Hippiade met Brutus. Een mooiere afsluiting had ik niet mogen wensen. Tuurlijk hou ik hem wel in beweging met misschien nog een Welsh Sportdag of minimarathonnetje voor de leut maar geen training voor een NK meer....het is goed zo! Het is en blijft zo'n mooie en bijzondere pony voor mij die altijd op de juiste momenten er voor me is....en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten. Nu gaan we Hero verder proberen op te pakken :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 07:53

Prachtige afsluiting voor jou en Bruutje. Mooi kadeautje

Paul kwam terug bij de trailer (ik had oppasdienst bij Anton, ik durf hem nog niet alleen te laten in de trailer) en hij zei ook al dat Bruutje er zo super goed in conditie uit ziet. Hi glimt je tegemoet.

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 07:56

Prachtig zo op de heide en gijn fat hij zich als een heer gedragen heeft!

Brutus! Tja, ik ben fan! Geweldige pony is Rn blijft het! Straks dus Hero die het stokje ver zal overnemen. Ook leuk weer een nieuwe uitdaging.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 08:05

Gefeliciteerd Ollie. Knap gedaan.
Mooie ervaring Janouk. Blijft een knap span.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 08:28

Tis en blijft een lekker ding....met dank aan Lisselotte. Ik wil ook wat foto's bestellen .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 08:46

Gave foto's! Geweldige pony!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 09:00

Gaaf zeg! Gefeliciteerd met het resultaat!
Ik heb Ips gisteren ook door de vaardigheid zien gaan, zag er heel erg mooi uit :)

Was leuk om weer op de Hippiade te zijn, maar ook een beetje bittersweet.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 09:19

Geweldige foto's !
Super bijzonder paard in Brutus
En Mr Anton. ..belofte voor de toekomst denk ik zo !

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:01

Afbeelding

Dit is mijn favoriete foto. De trots en lol straalt ervan af

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:06

assie schreef:
Gaaf zeg! Gefeliciteerd met het resultaat!
Ik heb Ips gisteren ook door de vaardigheid zien gaan, zag er heel erg mooi uit :)

Was leuk om weer op de Hippiade te zijn, maar ook een beetje bittersweet.

Dank je wel. Vind het erg leuk. Mijn buurvrouw van thuis heeft t gefilmd dus kon ik het ook aan manlief laten zien die niet mee kon.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:56

Gefeliciteerd hippiade gangers met de resultaten.

Ivm het weer een luie zondag. Afbeelding
Afbeelding

Ooit afgevraagd hoe een kat er van binnen uit ziet?

Afbeelding
Afbeelding
Nox op de foto voor de operatie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:41

:)F geweldig die gouden hoefschoenen van jullie Ollie :)) en in dit opzicht meer dan terecht :)F
Hr Anton zag er trouwens ook schitterend uit, heel mooi dier zo voor de wagen *D
Grappig dat heb ik nog nooit gezien Keet :oo

Zo nog ff naar stal het was hier baggerweer, wat een regen :\

Wat vreselijk balen dat je bijrijdster gaat verhuizen Tine, heb je eindelijk een die klikt en afspraken nakomt, gaan ze weg -O-

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 16:30

Toppertje die Brutus. Het is jullie zo gegund Olga. Echt een super mooie afsluiting!!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 06:22

Goedemorgen :wave:

Knappe Ollie met Brutus, al gefeliciteerd op facebook natuurlijk :D nu mag Brutus lekker met pensioen en af en toe nog ff lekker spelen *\o/*
Mrr Anton heeft het ook goed gedaan en is heel braaf geweest _/-\o_ prachtige foto's Janouk *-:)
VHU weer terug van een heerlijke vakantie en alweer lekker van de beestenboel genoten.
Keet heeft de kat aan de binnenkant bekeken *-:)
Tine haar bijrijdster kwijt :( wat jammer, zeker omdat het zo goed ging.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 07:20

goedemorgen.. :O
Mooie kat Keet ! <3
Tine, jammer dat je bijrijder gaat verhuizen...niet leuk..
Baudyh, hoe gaat het met DB ?...kun je al weer met hem wat aan het werk ?
Janouk, leuk dat filmpje van Anton in de dressuur, hij doet hard zijn best !! +:)+
Hier nu ook regen...

Gisteren hondenkennel elementen gekregen, samen met die we al hadden zijn we begonnen om 2 binnen en buitenrennen in de schuur te maken naast het huis voor zomeropvang voor honden. Ik vond dat altijd erg leuk om te doen, dus toch maar weer in orde maken, maar nog lang niet klaar.. :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 10:07

Bianca weer vol met plannen. Hoe gaat het met je muur? Weet je al wat het gaat worden?
Baudy: ben ook wel benieuwd naar DB en de rest natuurlijk
Janouk gave fotos en film. Prachtige pony met prachtige hei <3
Brutus, tja, daar kan ik niets meer aan toevoegen. TOPPER
Keet heeft fotos van kat. Blijft altijd bijzonder die fotos. Wat voor operatie gaat ze krijgen?

Ja ik baal heel erg van bijrijdster, maar goed, voor haar is het heel fijn. Weet niet of ik weer op zoek ga naar een nieuwe. Nog maar eens over nadenken.

Vanmorgen vroeg opgestaan, want zoonlief had al om 8 uur priveles, zodat hij op tijd bij de opening van de spelweek kon zijn. Ging weer heel fijn, hopen dat hij deze lijn vast weet te houden tot in ieder geval zaterdag ;-). Daarna lekker gemend met Amerigo en Rembrand.
Nu moed verzamelen om met huishouden aan de slag te gaan. BLEH zooooo niet leuk

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 10:40

De planning was eigenlijk om db gisteren weer aan te spannen voor het eerst. Maar er stond net te veel wind. Dus het zal binnenkort voor het eerst weer gebeuren. We hebben het gewoon te druk gehad dus het is er nog niet van gekomen.
Hij heeft er ruim 8 mnd niet voorgestaan dus moet wel ff het goede moment zijn.

Alle veulens zijn verkocht. Ze zijn er wel nog allemaal. Eind deze week gaat Liano weg. Die is ruim 5 mnd. Hij staat nu sinds kort op stal samen met Bennie de shet. Zijn moeder Salonka is helaas naar de paardenhemel. Ze was op. Had veel pijn. Veulen ging daardoor achteruit. Dus die moest er gewoon bij weg. Hij gaat nu goed. Groeit weer en eet niet maar vreet.

Le Emilano ( het vosje) is verkocht aan een klant. Een jong stel. Zij wil hem
Later ohz en hij voor de wagen. Word een mooi groot paard.

En het dressuur veulen Lord is verkocht aan een mevr die op het hoogste Nivo aan voltige doet. Of lord daar later een paard voor word of datzelfde hem ohz gaat rijden weet ik niet. Hij verhuist in elk geval over een maand of zo naar t westen van het land.

Gerrit is vandaag na de vakantie weer aan het werk gegaan. Heb het rijk weer alleen dus.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:01

zo ook weer terug na 4 dagen internetloos te zijn geweest in Epe,heerlijk in de bossen,hei gestruind en zaterdag hippiade m dressuur gereden,heerlijke proeven neergezet(eindelijk zonder stress) en mijn persoonlijke score overtroffen,een mooie 11 plaats.
nog tot zondag in Epe gebleven en zondag weer een stuk de hei op geweest.

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:05

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:37

Fijn HT dat je zelf zeer tevreden bent met je 11e plaats en dat zonder stress _/-\o_ Die foto is ook echt geweldig, zo relaxt.

Zo Keet heftige ingreep voor de kat, hoe verloopt zijn herstel? Is het een ragdoll of een heilige birmaan? Ben echt gek van katten. Wij hebben een Maine Coon van bijna een jaar oud <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:09

Nox is een Heilige Birmaan :) Is nu een jaar geleden en hij leeft een rustig leventje :) loopt en springt redelijk, maar komt bijvoorbeeld niet de krabpaal in door de klimmen aan de paal zelf

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:04

Wat jammer van Salonka Baudy maar als leven lijden wordt is het beter zo... fijn voor jullie dat de veulens allemaal voor de winter verkocht zijn scheelt hoop 'gedoe'!

Vandaag Ber helemaal van de leg, in een box staat deze week een varkentje, zo'n laag bij de gronds klein ding, geen idee wat voor ras maar het gilt en knort 8)7 niet echt mijn ding ...
Nou Ber vond het werkelijk :oo }:) :wow: en was niet meer te houden, en kreeg haar ook niet meer in de buurt van stal. Dus maar slobber gegeven in de wei en weer verder... Gelukkig gaat dat ding vrijdag weer weg.
Dus dat was mijn bezoekje aan stal vandaag :roll:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 20:50

Heel veel paarden houden niet van varkens. Moest vroeger met verzorgpaard langs varkenshouder, nou, dat was altijd spannend. Of het nu de geur is of het geluid weet ik niet, maar dat Ber zo reageert is dus niet helemaal te wijten aan haar.