[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:13

welkom ezelvrouwtje
hier de andere bianca, even te druk om topic bij te houden, maar klets snel weer.
ngtje, heb 1 sponsor al gesproken ivm benefiet lunchjes, doet weer mee maar iets minder, dus moet nog op andere plek gaan schooien komt goed :j
zo nu hier aan de strijk anders straks nog niet klaar en zit broek tussen die ik tuurlijk morgen aan wil :')
tot snellie allemaal

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:15

Roep hier Bianca en er is er altijd wel eentje die antwoordt :D .
Op Ster haar nieuwe stal staan ook 2 ezeltjes waar tweespan mee gereden wordt :j .

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:20

@biancailona:
broek onder je matras leggen vannacht.......... hartstikke strak. :P

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:31

de bianca-lokroep werkt hier best,haha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:32

goed bezig ngtje!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:38

Jeeeetje! Wat leuk dat ezelspan! En een cool karakter dus!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:12

Welkom, ezelvrouwtje, helaas kan ik je filmpje niet bekijken.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:22

de een heeft een paard/pony voor de wagen andere huskys en nu 2 ezeltjes..leuk welkom ezelvrouwtje *\o/*
geen mensport in de brievenbus gehad vandaag :(
net les gehad,ben aangespannen gegaan,op de terugweg een mega bui en tegen wind,kon amper mijn zweep rechtop houden,maar....lusje voor een sperriem aan de neusriem te zetten heeft maurits meegenomen voor me.top service cavalier equestrian int.bv *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:24

Goedemorgen

Wat een woei. We hebben nu in de wei even prikpalen als omheining, De wal om de nieuwe bak moet nog netjes gemaakt, daarna gaan we weer palen slaan. Maar die prikpalen liggen nu bijna plat in de wind. En stroom kan ook even niet op lint, ligt allemaal hout tegen een deel aan en bij ander stuk ligt groot deel lint op de grond. Gelukkig hebben we brave paarden.... Komend weekend maar even door manlief paar palen laten slaan, want zul je net zien dat ze tijdens onze vakantie toch gaan ontsnappen. Wil ik oppas niet aandoen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:01

goedemorgen..
Zo leuk die ezels !! gaaf dat je daar het lef voor hebt om gewoon mee te mennen, petje af !
hier dus nog een Bianca,...die mushed met husky's ! geen werkende paarden meer hier..

Tine..wat een stormachtig weer he ? mijn prikpaaltjes staan nog...wel scheef...maar ze staan..haha..

mijn huksyreu vind het warm....en is meteen prikkelbaar qua karakter..hij vind dit weer veel te warm..zeker zo snel na die fantastische kou van afgelopen week...arm dier..
gelukkig is het koel in de schuur.

verder door familiedingen beetje in een dip..dus probeer daar weer uit te komen..en dingen te bedenken maar lukt nog niet echt heel erg goed !

Ik zag Dennis met Benno bij uitgelicht staan, superleuk en geweldige lange teugelfoto's !! :~

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:08

Mogge,

Hier ook een behoorlijke woei......

@ezelvrouwetje, welkom en wat een leuk span!
@Biancacoo, familiedingetjes zijn niet leuk.... :(:)
@VHU, hoe is het nu met je ?
@HT, gisterenavond bijna van de bok gewaaid maar heeft wel een lusje *\o/*
@Biancailona, druk sponsors aan het regelen +:)+

Verders nog een paar uur werken en dan hopelijk nog even wat met Brutus doen... het spoelen gaat goed echter blijft er nog wel heel erg veel voer in de gaten zitten... :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:30

Geweldig het ezelspannetje! De vader van mijn vorige stalhouder mende ook met tweespan ezels. Ik vind het een prachtig en vrolijk gezicht. Maar als ze dus stilstaan staan ze stil begrijp ik? Grappig. Nou ja, grappig om te horen of te zien, niet als het jezelf overkomt natuurlijk.

Hier enorme lekkage -O- we denken van combi ijs, koud, warm, hellend dakterras en heel veel regen en wind.... hele kamer stond blank. Het is nu weer gestopt, af en toe nog drupje maar leek wel of we een sproeiinstallatie aan het plafond hadden hangen. Vorig jaar al aannemer bij gehad maar blijkbaar is het dus nog niet goed, zo erg als het nu was hebben we zelfs echt nog nooit gehad >;)

Zo honden uitlaten, door al het gedoe zijn die er nog niet uitgeweest en straks even naar poowns.

Ben benieuwd hoe de bezichtiging was Gem. Persoonlijk hou ik niet van paarden zonder papier. Ben altijd bang dat er toch mee gerommeld is. Qua leeftijd, afkeuring die niet is doorgezet richting slacht maar export of wat dan ook. Plus dat je van papier toch vaak wel kunt inschatten hoe ze qua karakter zijn en vaak ook qua 'hardheid'. Maar goed, je kunt het treffen natuurlijk.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:59

Hier ook weer heuse storm, werd wakker op de bank en kon niet meer slapen, ben vannacht lekker naar de paardjes geweest en daarna gepoetst en gestreken. De klap van het mannetje met de hamer zal nog wek komen, straks, haha.

Wat balen water in je woonkamer, straks gaat je vloer ook nog stuk.

Al pianoles gehad, ben bang dat de paardjes weer vrij krijgen met dit weer, kan ik flink aan de slag op kantoor, dat dan weer wel.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:02

ha ha ezeltjes.....
@tine fijn dat je oppas hebt voor je weet maar nooit.
@vhu wateroverlast,hebben wij hier ook iets.Maar dat in de schuur waar alle zakken voer liggen voor de verkoop niet handig dus.
@ gem ik had niet gedacht dat je naar een paard zonder papier zou gaan kijken.Ik ga ook voor papier.Zeker omdat ik al 15 jaar een pony heb zonder papier.Ben blij dat ik nu een "bekend" paard heb.

Oh ja gisteren lekker wezen shoppen.In een ruitersportzaak zo een mooie noorse trui gekocht was afgeprijst van 200 naar 50 euro.Kijk daar hou ik wel van.Nog een bucas regendeken en een oranje fleece en een D trensje.Later nog wat kleren.

s ávonds hebben we de keuken behangen.Wat een k#t werk is dat.Hou er helemaal niet van.Maar goed nog een klein stukkie en dan is de keuken bijna klaar.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:27

baudyh lekker geshopt :)

VHU waterramp in de woonkamer := hopelijk geen schade aan vloer en meubels inderdaad..

Wbt paard met papier, mwa, ben vast niet veeleisend. Maar vind het belangrijker dat 't dier aansluit bij mij als persoon, dan dat er papier bij zit :)

@avaluna; oef, zo word ik nou nooit snachts wakker _O-

Om 12u vanacht m'n resultatenhoofdstuk ''af''. En nu al vanaf 9u bezig met dingen aanpassen toch nog. Hij hangt nu ergens tussen pc en printer. Volgende stap is bijlagen sorteren. En als de bijlagen op orde zijn eens een overzichtje maken wat er in de conclusie/discussie moet :)

Ik heb onwijs last van m'n linkerbeen trouwens.. Weet niet zo goed wat ik daar nou mee aan moet.. Zou dat van Dids zijn gestier van gisteren zijn? Of is het omdat ik toch een hoop stress heb en gewoon vast zit (mijn nek knakt hárd :oo keer of 4 per dag..)

Naja :) Gewoon doorgaan :)) *zet disney aan*

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:23

@Happytime: Dat lijkt me op de wagen al helemaal vervelend, een bui! Te paard kan je nog redelijk verschuilen! Wel lekker gemend?
@tine: Gelukkig dat ze toch blijven staan! Hopen dat het snel klaar is! Waar ga je heen op vakantie?
@biancacoo: Aahh, arm ding! Hoe houdt hij zich in de zomer dan? Dat moet al helemaal warm zijn!
@vhu: Jeetje wat balen! Geen schade verder? En ben je nog ziek o gaat het nu al wat beter?
@avaluna: Vroege vogel dus!
@baudy: Shoppen blijft leuk! Mooi ingeslagen zo!
@akshay: Jeetje druk met je studie dus bezig? Wat studeer je? Misschien verkeerd geslapen? Ik heb ook wel eens dat ik sochtends last heb van mn benen, maar ik woel heel erg in mn slaap...

Nou, ik werd wakker met blauwe lucht en een zonnetje en ik ontbijt nu met grauw weer... Zo maar weer met Cas trainen!

En mijn gezelschap ligt op mijn schoot:

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:26

Ook aks druk aan het werk, hier ook, wel nog even lekker thee gedronken met onze superlief buurvrouw.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:31

@ VHU balen van je lekkage!!
@ Tine omgewaaide prikpaaltjes... manlief moet voor mij dit weekend ook nog palen zetten bij de loopstal.
@ Ezelvrouwtje, welkom! Leuk zeg met ezels, vriendin van mij is een tijd vrijwilligster geweest bij de ezelopvang in Zeist.
@ Juangi wat een schatje!
@ Baudyh bijna klaar met keuken behangen!
@ Aks succes met stagedingen!
@ Avaluna lekker aan de slag op kantoor!
@ Ollie straks mennen met Brutus, lekker!
@ Biancacoo arme hond vindt het veel te warm...
@ Iedereen die ik vergeet, sowwy...

Vanochtend vanuit werk eerst meteen door naar Gwin om Maheera en Gwin krachtvoer te geven en water bijvullen, daarna door naar Bieb, hem in de les gereden (lekker met de trailer erheen, pokkeweer). Ondertussen was het droog, dus teruggereden naar Gwin en Maheera om draadje te openen zodat ze naar buiten konden. Gwin genoot ervan, lekker rollen en briesen! Vanmiddag nog even terug en vanavond vergadering. En nu... even niets :D Oh nee toch wel, alvast eten koken voor vanavond anders red ik het niet...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:40

@juangi; fretje? :D
Ik studeer HBO Biologie onderzoek. Zit in m'n 5e jaar. Van een 4 jaars opleiding :')
Wbt been/slapen, gisteravond was het al.. Dus ik vrees dat het vanuit rug/nek komt..

Pff... ik ben niet half zo snel als ik alles zou willen doen, maar ik zie overal elke keer puntjes, komma's en entertjes verkeerd staan :') Inefficient :))

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:14

juangi:die heeft het lekker bekeken..opgerold op schoot :z was zeker een woei gisteren,maar na les had ik 300 meter tegen en de rest wind/regen in de rug. maar les was erg pittig(na een week weinig te hebben gedaan) ze wilde vanmorgen geen hooi....(sun geen hooi???)maar nu eet ze weer pfffff lichtelijk overspannen was ze..... :j
VHU zwembad in de huiskamer,zooo dat is ff wakker worden.... :brr:
tine heeft scheve paaltjes(heb je niet die extra stevige, met 2 pijltjes aan de onderkant,zijn eigelijk hoekstukken maar heel stevig)
dennis zag ik voorbij komen ,die gaat lekker met de shetten! *\o/*
janouk al aan het koffers pakken om te vertrekken naar warm oort...?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:34

Oeh, ben jaloers op het gezelsschap van juangi en iedereen die lekker met de paardjes aan de slag geweest is.
Hier nu dochter ophalen bij vriendinnetje en dan naar voltige.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:12

Goeiemiddag!

Ik zie zonnetje buiten *\o/* , word ik toch nog een beetje blij vandaag :D ! Vanmorgen maar thuis gebleven; had paardjes willen longeren, maar niet in de regen.

VHU een inpandig zwembad, chique hoor! :+
Over het papierloze paard: ik hou ook niet zo van papierloos, maar hij staat zo dichtbij dat ik vind dat ik hem iig geprobeerd moet hebben :) .

HT: ik vind jou toch echt een bikkel hoor, met die wind naar les. Fijn dat Sun zo weersbestendig is :)

Frensie: jij moet dus ook wel eens "voor-koken", ik ga ook zo beginnen anders eten we pas om 20.00 uur.

BaudyH: zo'n oranje fleece met een borstflap? Zo eentje heb ik pas gekocht, erg gaaf!

Voor maandag ook een bezichtiging staan, een megastoere hengst (maar daar is wat aan te doen) :+ .
Nog eentje die ik graag wil zien, maar die mevrouw is niet zo snel met reageren op een voorstel voor afspraak, en hij staat nogal een stukkie weg :\

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:46

Even snel over papierloos, mijn allerbeste paardje was papierloos, Melody !
Meest betrouwbaar, cool in het hoofd, maar daarentegen wel een ernstig beengebrek wat omdat we niet hebben laten keuren niet wisten, ze was ook niet duur ivm papierloos, heeft voor en nadelen wil ik dus zeggen, maar het kan dus ook een superpaard zijn, lekker gaan kijken Gem .

Onze eagle die is in de zomer echt heel rustig, en ligt in water wat hij uit zijn bak haalt met zijn poot...

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:17

Zo, net lekker stukje weestte mennen met Pippa. Ging goed, alleen wat druk. Veel wind.. :) Ze moet alleen wennen om door plassen te lopen.. :+

Hier ook een papierloos pony'tje. Heb Pippa wel al vanaf d'r 1 jaar, dus kan nog niet heel veel verkeerd mee zijn. :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:31

schattig ding pippa :)

hier iemand die opzoek ging naar gewoon simpel een pony om mee te pinnen en friet te halen zonder afstappen..
bleken er wel papieren bij te zitten, vond niet belangrijk, hart was al gestolen door stippelmans.