Janouk wat is ze gaaaaaaaf !! super mooie haflinger hoor, daar mag je best trots op zijn !!
VanHuisUit
Geplaatst: 26-09-11 20:07
Freddy is destijds ook op de kliniek gecastreerd, een bal was nog niet 100% ingedaald (was er soms wel, soms niet , geen 'echte' klophengst dus) maar ik wilde hem echt wel laten castreren. Ging prima hoor.
Onze telefoon is soort van stuk lekker handig met al die verjaardagstelefoontjes
Janouk als super sport haflinger Vind het zo'n fijne compacte wagen die jullie hebben, wat voor soort wagen is dat?
Rafiki kan als het goed is op de 'gewone' manier gecastreerd worden. het word wel op de kliniek gedaan, maar niet op de tafel. gewoon liggend op de grond.
Naaltje : wat jammer dat ze niets aan het bos doen... VHU : gelukkige verjaardag! Tass : lieve foto's lanouska : gefeliciteerd met de resultaten! Ollie1 : nogmaal veel sterkte! en gefeliciteerd met je examen! VHU : wat een leuk verslagje & foto's! Fijn dat het zo goed ging Rhine: Gefeliciteerd! Leuk dat jullie zoveel dingen proberen en veel bijleren
sorry als ik nog dingen vergeten ben
& bedankt voor de 'menrit-gegevens' (weet even niet hoe ik het moet noemen ) van Naaltje, VHU & sander_lotte
tine10
Geplaatst: 26-09-11 22:19
Zo, ben een paar uurtjes weg, gelijk weer 2 pagina's om bij te lezen. Sluit me even aan bij de samenvattingen, anders komen er alleen maar samenvattingen hihi
Zoon vond zijn priveles erg leuk. Hij heeft zelf 3x in galop aangesprongen. Verder ging hij ook weer heel netjes.
Vanavond priveles gehad bij de verenigingsles. We waren maar met 2, maar andere paard bleek kreupel, dus bleef alleen over. Nou, heb heel veel huiswerk mee.
Ik ga nu snel naar bed, morgen erg druk. Manlief gaat voor 2 dagen naar Middelburg (vervolggesprekken voor nieuwe opdracht), dus moet ineens weer alles alleen doen.
happytime
Geplaatst: 26-09-11 22:27
pfff tjeetje wat gaan jullie snel,nog ff en we hebben een snelle en langzame forum nodig ha ha VHU van harte gefeliciteerd gelukkig doet je internet het wel.... verder druk aan het trainen voor clubkampioenschap zaterdag....ben nog in dubio of ik met stangetje ga rijden,kan pas sinds kort, maar ze gaat wel weer tong over stang gooien,tong uitsteken naar opzij, met haar hoofd gooien....of gewoon met dubbelgebrokenwatertrensje(he leuk scrabbelwoord)
VanHuisUit
Geplaatst: 26-09-11 22:41
Nou gelukkig wisten de meeste mensen het 06-nr te vinden
@HT misschien sperriempje? Als ze op haar dubbelgebrokentrensje wel goed loopt, zou ik die er gewoon inlaten Ik heb bij Snuit sinds een maand of drie een postbitje, doet hij het lekker op. En dan gewoon leidsel in 'zachtste' ring. Voorbeeldje .... deze dus http://www.letty.nl/mensport/menbitten/ ... ostbit-rvs (ik heb een goedkope hoor, kostte 25,- Euries of zoiets).
@Tine mijn man vertrekt donderdag voor twee weken naar India, maakt eigenlijk geen verschil met Middelburg
Nouvel
Geplaatst: 26-09-11 23:11
postbitjes/B stangen zijn fijne bitjes, ik heb er nu ook eentje voor Fifi, en vosje rijd ik er ook mee...
Allereerst bedankt voor jullie lieve bemoedigende berichtjes
Het was mooi maar wel zwaar... het spreken ging goed op een kleine versprekking na die niet iedereen heeft gehoord .
@Janouk, gave actiefoto @Lanouska, vervelend een klophengst... @VHU, wel lekker rustig een kapotte telefoon , mooi cadeau menschorten, daar zou ik ook heel blij mee zijn @IT, ik vind het ook wel fijn dat Brutus geschoren is zeker met het warme weer momenteel @Frensie, wat knap dat je het geprobeerd hebt om mee te werken, wel inderdaad ruggenspraak houden met je fysio wat wijsheid is. @Tine, privéles.. nou jij zal wel afgedraaid zijn met al die aandacht @Naaltje, lees ik hier dressuurambities ? @Biancoo, dank je wel en ik heb vandaag gehoord dat je je gemoedstoestand kunt vergelijken met de seizoenen van het jaar.Dat wil zeggen, dat het niet bij iedereen lente en zomer kan zijn/blijven en dat het best herfst en winter kan zijn. En als je dat van jezelf en elkaar begrijpt en accepteerd dan kunnen we een hoop hebben en mag je je depri voelen waarvoor dat dan ook is... @Tas, leuke foto;s @Prinsjeh, ik zie ook geen foto van Har, alleen het logo van mijnalbum
Verders weet ik het even niet meer en ben ik een beetje leeg.....ik ga de binnenkant van mijn ogen proberen te bekijken
"fijn" Ollie, dat het "mooi" was En joh, die verspreking.......lekker belangrijk.........
Biancacoo
Geplaatst: 27-09-11 09:02
goedenmorgen allemaal... Knap gedaan Ollie, ik weet niet of ik dat zou kunnen ! Hoe is het met Simba... of heb ik daar overheen gelezen ??
je hebt wel een punt daar over die seizoenen...ach, en dat niet iedereen begrip voor je gemoedstoestand heeft, daar heb ik denk ik maar lak aan...die mensen weten niet beter, en kunnen het niet begrijpen.
Tine leuk dat je zoontje blij met de les was, gaaf hoor ! ons zoontje van nu 4 die heeft afgelopen dagen ook lekker gestapt op zijn shetlander, gaat erg goed ! schat van een pony is dat ook !
ik heb ook een B-post bitje voor Melody gekocht, mochten we wel weer aan de slag gaan, leek me dat echt een fijn bitje voor haar.
HT als je paardje het goed doet op gebroken trens, zou ik daar gewoon mee blijven doorgaan...waarom veranderen als hij er goed op loopt ?
Hihi,...vhu handig die mobiele telefoons..... en je man die weer naar india moet....lijkt me best lastig en wennen als je zo weer lekker een poos samen bent geweest...
stoer van je ollie, echt heel knap dat je het hebt gekund!
Ik ben ziek tenminste.. bij het minste of geringste denken aan eten moet ik naar de wc rennen
en over de dressuur-ambities; jazeker Maar wel voor het gewone rijden zou 't gráág kunnen, peerdje op een stuivertje door z'n lijf kunnen draaien, lekker soepel en gehoorzaam rijden. Maar dat is eigenlijk al dressuur
Ollie1
Geplaatst: 27-09-11 09:15
@Biancoo, ik heb afgelopen zondag weer sinds lange tijd een ritje gemaakt met Simba, daar deze toch even op rust moest na ons ongelukje in Ermelo. Echter had ik half september hem al weer op mogen pakken (geforceerde kaak) want de DA had het nog gecontroleerd.. ,maar door de op hand zijnde Hippiade en alle hectiek thuis had ik hem bewust nog 2 weken laten staan.. en zondag heb ik hem zo van stal uit ingespannen en kon wegrijden alsof er niets aan de hand was. Hij was niet gespannen (zweterig) maar weer ouderwets Simba...
@Naaltje, als ik het zo lees heb je het écht te pakken. Ene ik ben het volkomen met je eens. Dressuurrijden is niet alleen proefjes rijden, dat is alleen checken of het lukt... dressuurrijden is het gymnastiseren van je paard en dat hoeft niet in wedstrijdverband want soepele spiertjes is altijd fijn.
sta toch maar braaf op de bus te wachten. Glaasje water achter de kiezen en plastic zakje mee. Echt erg..
Biancacoo
Geplaatst: 27-09-11 09:27
Super dat Simba het zo goed oppakt Ollie !! echt fijn !!
Naaltje sterkte !!!! dapper van je dat je toch in de bus stapt !! maarre ziek = ziek...
Tass
Geplaatst: 27-09-11 09:28
Naalt die lekker heeft gereden .
Gave foto van Janouk .
Frensie met zere pols .
Naalt ziek . Ik ben ook nog niet helemaal beter ...
Fiorano en Aiden zijn thuis op de wei gecastreerd .
Biancacoo
Geplaatst: 27-09-11 09:41
over castreren.....mijn oude arabier die is bij de watermolen gecastreerd, staande met flink gevecht....en een tumor aan 1 bal... maar daarna meteen na 2 uur mee naar huis gegaan. dat is daar de normaalste zaak van de wereld..
ziek is idd ziek... Ben ook alweer thuis nog voor ik op 't station was met de bus ging 't echt niet meer... Ben ook terug komen lopen omdat ik niet weer in de bus durfde
jammer, want wilde de lessen van vandaag echt wel graag volgen...
sja, ik moet al over m'n nek van een slokje water... Als ik dan ook nog bedenk dat ik een uur met het OV moet voor ik op school ben... dan kun jij wel aan het werk zijn, maar jouw bed is 2 deuren verder... Bij mij is dat wel anders.. denk ook niet dat er iemand zit te wachten op een kotsende medepassagier in de trein/bus?
Hier hebben alleen de katten last van mijn gesnotter en gekuch ... Maar die slapen er ook doorheen .
tine10
Geplaatst: 27-09-11 12:35
Naaltje: Ik vind je superstoer dat je het toch geprobeerd hebt. Misschien niet zo slim Ollie: wat fijn dat Simba het zo goed oppakt, is dus gelukkig toch allemaal goed afgelopen, geen psychische gevolgen
Over castreren: Rembrand is op de ok gecastreerd, was al 10 dus dan kan het niet meer staand. Is niet veilig.
Thabor vanmorgen even simpel gelongeerd (rondgeslingerd dus eigenlijk) en hij doet het weer . Dus morgen weer echt aan het werk. Les gehad met Rembrand met de wagen. Ging uiteindelijk toch weer fijn gelukkig.
Nu even slapen en dan vanmiddag Amerigo met zoon en vriendinnetje aan het werk zetten.
Vanavond naar school van zoon. Heb me opgegeven om brigadier te worden, krijg vanavond cursus. (bleh, helemaal geen zin in, maar ja, is wel belangrijk)
Gilalh
Geplaatst: 27-09-11 13:08
Hallo allemaal,
Even meegekeken en ga nu af en toe meepraten. Meteen even foto's toegevoegd van onze beesten. De eerste 2 zijn van Wonderkind (Ahoy x Farao), we noemen hem Piraat, dat roept makkelijker. Rijden met hem aangespannen en onder de man. De tweede is Winternacht van Slanshof, omdat dat helemaal niet te roepen is hebben noemen we hem gewoon Winnie. Is net een paar maanden onder het zadel en pas net in ons bezit. Gaan we volgend voorjaar beleren voor de kar.