Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
In stap gaat hij 4,5 km per uur, in draf met moeite 9,5 km per uur. Even stilstaan of wat langer stappen en je gemiddelde keldert gigantisch. Maar goed, nu had ik die intentie ook niet. Voordeel dat hij zo langzaam gaat, is dat ik het (in draf tenminste) goed kan volhouden. Stap gaat me wel wat langzaam, dan vind ik het soms moeilijk om niet te gaan zwabberen. Maar goed, hij doet het erg goed en ik heb echt het idee dat onze band door het fietsen versterkt.Citaat:Nou, dat wordt dan geen mendurance voor Amerigo In stap gaat hij 4,5 km per uur, in draf met moeite 9,5 km per uur. Even stilstaan of wat langer stappen en je gemiddelde keldert gigantisch. Maar goed, nu had ik die intentie ook niet. Voordeel dat hij zo langzaam gaat, is dat ik het (in draf tenminste) goed kan volhouden. Stap gaat me wel wat langzaam, dan vind ik het soms moeilijk om niet te gaan zwabberen. Maar goed, hij doet het erg goed en ik heb echt het idee dat onze band door het fietsen versterkt.
Ga morgen lekker vroeg vertrekken, voor drukte aan. Dat 7 km punt is precies bij een manege, kan ik mooi een pitstop van maken. Heb er helemaal zin in
) zo ongeveer als mijn broekzak. Was even goed uitzoeken wat de kortste route er naartoe is over de weg. M'n rit is helaas niet allemaal bos, zo'n 40 % denk ik. Rest is fietspadenwerk. Ik kan er op drie manieren komen, neem morgen de veiligste route (mentechnisch zeg maar) en die ik het beste ken. Ben heel benieuwd hoe gemotiveerd Snuit is / hoe zijn conditie is na die 1e 1,5 uur zeg maar. Of hij dan door blijft sjouwen of dat hij de pijp dan uit heeft.
..

.. achterbenen half gedaan meneer was beetje aan het trappen en in de volle zon had ik er even genoeg van.
.. Helaas geen 2 span als geplant degene die extra meehielp die moest eerder weg. Wel gaf ze aan nadat ik vertelde dat ik opzoek was naar een groom zodat ik 2 span kan rijden dat ze me graag 1 keer per week wil helpen
.. Zelf ook koetsiersbewijs en groom in de wedstrijden. Helaas 2x ongeluk met eigen paard gehad en het mennen opgegeven, maar het lijkt haar erg leuk om de smaak weer te pakken te krijgen. Helemaal leuk mijn nieuwe stal

Verder nog mensen die een dikke knuffel nodig hebben
sterkte.
Nou ja, niet het bankje zelf, maar de zwarte stof/skay/leer/plastik spul wat eroverheen zit.
We zijn uitgenodigd om zaterdag te komen ringsteken, maar dan kun je niet met zo'n lelijk bankje aankomen natuurlijk 
) En daarna het ding in de verf gezet (dat lukt me dan nog wel, dus daar heb ik wel bij geholpen. Je kunt de verf nog steeds op mn handen zien zitten...)
Toen ik hem net kreeg was hij best een stresskipje. Als hij iets niet begreep zette hij er meteen de RUN op, en kon hij niet weg wilde hij meteen trappen/bijten/steigeren.