Naaltje, ik vind het "wilde" mooier.. Maar denk dat het nu wat meer gelijk gaat groeien.. (dus richting zijn schoft net zo lang als meer naar voren).. En dan vind ik het keimooi!
Dus niet recht laten, maar nu uit laten groeien, zeg maar.. Snap je?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(herinnert zich foto's van Diddle het schaap
)
Ga het niet knippen
sonjim schreef:Ik vind het ook prachtig met lange manen hoe langer hoe beter, maar toch kort kan bij een fjord wel, das geen vloeken, bij shetten en haflinger is het wel vloeken vind ik.
ik sta al 2 jaar lang elke dag verliefd naar die steeds langer wordende manen te kijken 

ik spoor niet 
maar de manen mogen gewoon door groeien
knip de onderste puntjes er zelf wel eens vanaf
.

ik heb hem al verkocht iig voor de BF de deur uit ging.. had er een christbontpad met inlages onder toen 

op de heenweg langs een varkensboerderij gemoeten (dids is als de dóód voor varkens
) ging wel goed, eenmaal in het bos op een zandpad van zo'n 4m breed, dusss
lekker flink galopje gedaan 
shock.. 1 grote quad en 7 buggys volle vaart achter me 

hij lacht altijd om ''mij en mijn paard'' dus groom voor het paard, en ik aangebeld en ze zijn een rondje dorp mee geweest 
(andere kant van het dorp
)
op de 80km/weg, ging prima, wel kijkerig, véél fietsers motoren en open autos met muziek 

stap of 10 en hij was terug, maar echt paniekerig.. (blijft intussen wél op zijn eigen weghelft
)
) en toen werd hij kwaad.. gooit kop in de lucht, en wég stuur en rem 

(vriend van mij kwam nog langs ''hey schaapje problemen?'' maargoed die hadden we niet
)
(en ik l*l teveel
)
.