Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:@ IPS onze district kampioenschappen zijn altijd boeiend er gebeurt altijd wel wat bij de organisatie. Altijd spannend of de juiste mensen wel de juiste prijzen krijgen.. of de jury loopt gewoon weg als je de ring in komt... Ons gebeurt vorig jaar tot 3x toe.

dat pieken op een moment is niets voor mij, raak ik de kluts van kwijt. Laat mij maar lekker trainen en opbouwen, dat kon ik wel aardig. De enige keer dat ik een keer kampioen werd was met springen, toen ik dacht dat ik niet meer meedeed voor het kampioenschap hahaha en bleken de resultaten van die dag dubbel te tellen, wist ik veel.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar ik zou een beetje oppassen. Het is dat ik in de regio woon en wel wat paardenmensen ken, maar je weet nooit wie er meelezen.
baudyh schreef:Natuurlijk wil iedereen graag winnen. Maar winnen is niet
Mijn doel. Lijkt me ook erg frustrerend als dat je doel is. Maar goed. Ik ga altijd voor een wp dat is mijn doel. En als het toevallig een prijs is is het leuk.
Maar ik zou niet naar de kampioenschappen gaan als ik er geen goed gevoel over had.
Maar dat een ander wint of hij het nu wel of niet verdient daar maak ik me niet druk over. Het is en blijft een jury sport.
.
Peerappel
en oranje staat haar sowieso niet zo mooi.
wij doen gewoon ons best en als we fijn rijden in de ring, ben ik super trots op haar. En als het niet fijn gaat,..............
wij proberen het beste uit haar te halen en beseffen heel goed dat ze niet voldoet aan de eisen van de ideale sportpony.
\
Het blijft een moeilijk iets die dressuurproeven voor mij hoor. Of ik ga verstarren in mijn handen of ik rijd het proefje lalalalala. Moeilijk om zo te rijden als in de training zeg maar. Maar als ik nu nadenk denk ik dat ik met Det nog geen 20 wedstrijden heb gereden. Kom er van vorig jaar op ongeveer 7 ofzo. Dus ervaring opdoen duurt gewoon eigenlijk jaren in mijn geval.
Ik ben een fan hoor!
...en Tsja wij doen ook vaak mee in de bovenste regionen maar daar moeten wij ook hard voor trainen echter ik vind het winnen ook niet het hoofddoel maar het feit dat we progressie blijven maken. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik wel zoekende ben naar iets nieuws (zoals kür en 1 SGWM dit jaar) omdat ik de jurysport ook een beetje saai vind worden
. Vaak dezelfde jury's jaar in jaar uit zelfs op onze districtskampioenschappen ...en daardoor weet je al haast hoe je beoordeeld gaat worden. Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen districtskampioenschappen en een daarbij behorende eventuele Hippiade meer maar lol met mijn kleine knol zonder altijd me maar op te hoeven boksen tegen een favoriete rol....dat gaat me tegenstaan
. Ik vind het leuk op wedstrijd om mensen te ontmoeten en dan gezellig bij te kletsen onder het genot van een appelflap
en zo van elkaar en de sport te genieten en als ik er niet meer van geniet dan moet ik niet op wedstrijd gaan.....

). Wat enorm goed helpt (bewezen in diverse studies bij mensen en dieren) bij artrosepijn is duivelsklauw. Dat werkt bij paarden, mensen, honden
ja die ook
het zit in een middel wat je kunt kopen bij de paardendrogist.
vind het heel sneu voor je
en voor Abbey. Maar ja, ze is al wel een dagje ouder, dan komt dit er soms bij. Nogmaals hoop dat je het prettig voor haar kunt krijgen.
Die persoon zal ook liever winnen op z'n prestaties i.p.v. op naam, lijkt mij. Dit is allemaal even los van de rijstijl (die kan ik nu ook niet beoordelen). Vergeet niet dat ook niet iedereen het eens is met de rijstijl van bijvoorbeeld een topper zoals Anky. Iedereen zijn eigen manier. Verder vind ik het een beetje jammer dat er zo negatief wordt gedaan, terwijl diegene zich hier (waarschijnlijk) niet kan verdedigen. Ik hoop dat bokt die zure tendens (zoals VHU opmerkte) van de laatste paar dagen kan los schudden. Dat is zo zonde allemaal!
. Ik denk dat we het meer in het district Noord moeten zoeken en daar ben ik niet zo bekend. Ik ben het wel eens met het feit dat er eens een frisse wind zou moeten waaien in het jurykorps want bij sommigen heb ik echt mijn twijfel en krijg ik steeds meer moeite met het feit dat ze mensen beoordelen terwijl ze zelf nooit op dat niveau gereden hebben en zelfs na afloop van de wedstrijd komen vragen om les omdat ze niet weten hoe ze met 1 hand moeten rijden
. Aan de andere kant moeten we blij zijn met de juryleden die voor een appel en een ei een dagdeel in zo'n hok gaan zitten om ons te beoordelen.....het heeft dus altijd 2 kanten

Maar dat was heeeeeel vroeger hoor (toen m'n ouders nog tieners waren).