-20? Ik vond -6 al bar koud

Vhu: beterschap!
Aksha:He bah! Hier is het nu droog weer, dus misschien een teken?
Net wakker gebeld door de tandarts, of ik ipv over 3 weken vandaag om 11 uur naar de tandarts wilt. Dus zo maar even heen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Ik heb voor komende dagen een bezichtiging gepland dicht bij huis, in Weert! Een 6 jarige die al onder het zadel is, mee gesprongen is, en óók betuigd is. Ik moet wel al wat concessies doen: hij (ja, das al de eerste) is groter dan bedacht (das de tweede), afstamming onbekend (de derde) en al beleerd (de vierde, maar heeft ook zijn voordelen)
ezelvrouwtje schreef:hallo,
ik val nu gewoon binnen, nadat ik jullie zo een tijdje volg........
Ik hoop dat ik mee mag doen........ heb raar span, raar tuig en doe alles tegen de regels in.
Voorstellen:
zie filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=hnUwUUsgVTQ
ezelvrouwtje schreef:Yep, ezels gaan stilstaan, schatten situatie in... kijken rond en lopen vervolgens verder. Als ze vertrouwen hebben in de baas, wordt dat steeds minder... tot "kom op dames, niet zeuren" en doorlopen.
Heb ooit complete file veroorzaakt op een rotonde.... ze gingen wel OP de rotonde, maar er af niet meer.... duurde 15 minuten............. ja die witte strepen voor uitvoegen stond niet in hun boekje...