Poeltje: sterkte met kaak en gave foto's
Bianca: super samenvatting
En een reis van 20 uur, tja... hangt af of je goed kunt slapen onderweg of dat vol te houden is. Frensie: al weer terug?
Vanmorgen ging de les met Rembrand heel erg goed, wat een verschil met vorige week zeg.
. Daarna ging instructrice op Thabor rijden en heb ik hem aan het eind nog even gereden.Sinds 3 maanden ofzo, dus vond het wel een beetje spannend, maar het ging gelukkig goed. Alleen gestapt hoor, want met die harde wind ben ik neit zo dapper.
Ze staan nu weer lekker een paar uur op de zomerwei. Ik had gehoopt nu even te kunnen slapen voor ik naar fysio ga, maar alles is uitgelopen, dus dat past niet meer. En, ik heb een wagennummer aangevraagd. Vind mezelf wel heel dapper
). Laat ik het zo zeggen, na ons debuut van gisteren kan ik me niet voorstellen dat je direct met zoveel snelheid door de hindernissen heen kunt gaan als een klasse III menner .... of ben ik nu erg
Natuurlijk compenseer je enorm met de dressuur .... maar toch ....
wat lijkt me dat moeilijk en wat een leuke foto's
natuurlijk ....
uit, vooral op zo'n pony maar ik vind het borstje wel erg 'magertjes' eerlijk gezegd 
. Dus ff boodschappen gedaan, vlaai (om het rijbewijs te vieren
) en trekzalf gekocht. Ik vermoed toch dat Ster een wondje heeft (ik zie een klein krasje), dus ff kijken wat trekzalf doet. Been is ook maar een heel klein beetje dik rond de kogel.