Naaltje schreef:@SL; het is niet zijn max-max snelheid hoor. Die heb ik geloof ik eens op een 38 km/h geklokt toen hij ervantussen peerde onder het zadel
Maar dat is gewoon zijn voor-de-wagen-galopje. En dat vind ik heerlijkWij pakken de galop overigens niet zo veel mee ivm een zware, en stug geveerde wagen. Is niet comfortabel
zo, nu ga ik pony rijden
Mijn paardje is er ook een keertje vandoor gegaan ohz. Had mijn gps horloge toen om. Maximale snelheid 51,3 km/u

Wij pakken de galop overigens niet zo veel mee ivm een zware, en stug geveerde wagen. Is niet comfortabel 
...
Maar 32 km/u voor de wagen vind ik ook al behoorlijk voor een pony
Het gaat met mij nu al een jaar gewoon heel goed maar toen ik zo'n pijn had en zo weinig kon was ik echt depressief zo nu en dan. Kreeg het nog benauwd van het weekend toen ik op het doosje medicijnen van Harley 'meloxicam' zag staan
en toen galoppeerde ik nog niet met hem. Kun je nagaan hoe hard dat kleine mannetje kan draven
Ook als hij even sterk wilde worden of koppie de lucht in gooide hoefde ik maar eventjes ophoudinkje te maken en kwam hij toch weer mooi naar beneden en nagevelijk. Natuurlijk niet steeds maar het begon echt ergens op te lijken ....
Ben heel bang voor overbelasting, maar dat zal niet gebeuren in een half uurtje tot uurtje.

zo'n lekker gevoel