[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:40

@VHU :(:)
@IT Gaat heel goed. Super hoor.
@Tallechie: hier ook de hele dag heerlijk weer. Super dat hij zo door de plassen is gegaan. Dat geeft een mens weer moed!

Vanmorgen met Amerigo in de bak gemend. Ging weer heel fijn. Heeft zelfs heel even (2x) gegaloppeerd. Maar er lagen 2 honden in de bak, een mesthoop en een hondendrol die ik wilde ontwijken en zoonlief zat achterop, dus heb niet doorgezet. Maar als het weer eens zo gebeurd en ik heb de ruimte in de bak, dan ga ik dat is even uitproberen. Achterwaarts ging weer heel fijn. Nu al 3 dagen dat het goed gaat, ik denk dat hij het ineens snapt. <3

Eind van de middag priveles mennen van instructrice. Ging weer heel erg fijn! Volgende week vrijdag nog een laatste keer les voor de kampioenschappen. Morgen lekker een buitenrit onder het zadel. Ik ga met manege Knollegruun in Schoonloo mee met een ritje, om daar de mooie paadjes te ontdekken. En hopelijk weer fietsen met Amerigo.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:47

Zie je Tine, dagjes rust zijn niet zo erg ;)
En inderdaad Tallechie, hij had toch waterangst? Super zeg dat hij dit dus wel doet, wie weet het begin naar meer!

Ik heb gevraagd om een slotje op Sim's laatste ITP topic, kan er gewoon niet goed tegen als zijn topic opeens weer bovenaan staat.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:25

@ vhu, verstandig besluit :(:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:29

VHU: Lijkt me een heel vervelend gevoel.

Tine: Fijn dat het zo goed ging :D

Tallechie: Goed zeg, geen watervrees?

Ivy: Heeft ook een lekkere rit gehad met wobbe

*\o/* *\o/* Ze zijn in het span geweest *\o/* *\o/*
Kreeg nog leuke complimenten van de 4 span wedstrijd menner :D.. Dat ik lekker tegen ze aan bleef kletsen en duidelijke lijnen aan de pony's aangaf. Toch altijd wel leuk om te horen. Natuurlijk kreeg ik ook verbeterpuntjes, zoals het in volgorde van vastmaken voor de kar :P.. (bij het ervoor zetten twijfelde ik al of ik het wel goed deed) Gelukkig had ik hulp van een ervaren iemand. :Y)

Het ging super!!!.. Aan beide kanten liep iemand mee en tum zat met een halster vast aan de longeerlijn. Uiteindelijk de bak uit gegaan en het lange pad naar mijn oefenlandje gegaan. Het ging zo goed!!! Helemaal trots op mijn bontjes <3
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 13-08-10 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Napie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:31

Super Rivaldo, ook al foto's???

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:32

Ja :D.. ik zet ze zo in een topic..

Mijn vader moest ik wel aansporen voor foto's maken want bij 2 foto's vond hij het zelf wel genoeg :P.. dus ik pap dit is een emotioneel moment haha..

Vandaag ook een pony op stal gereden. Die pony heb ik 5 jaar geleden fulltime geleast. Daarna kwam ik in een dip terecht waar het toen niet lekker met mij ging en ik stopte met de paarden. (uit mijn hoofd heeft dit niet lang geduurt) Toen kwam hij te koop |( Achteraf kreeg ik te horen toen hij verkocht was van mijn ma dat ze getwijfeld heeft om hem voor mij te kopen, omdat ik zo gek met hem was. Dit heeft ze toch niet gedaan, omdat ze niet wist of het gevoel terug zou komen. Hier was ik natuurlijk erg kapot van, want ik zat op dat moment gewoon erg in de knoop met mezelf. Natuurlijk heel blij met mijn 2 ukkies, maar toch is dit een hoofdstuk wat aan me knaagt, bij de eerste dag van terugzien heb ik ook wat traantjes gelaten. De eigenaresse heb ik nu 2 keer gezien en belde een stalgenootje met de vraag of ik op stal was. Ze vertrouwde haar pony aan mij zodat ik even lekker met een pad kon gaan rijden en tutten. <3 Toch wel effies getwijfeld of ik dat wel moest doen, omdat ik erg bang was dat ik er verdrietig van kon worden nu hij een ander baasje heeft.
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 13-08-10 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:58

super laura! :)

ik ben kapot.. :=
morgen nog een dagje, en dan is het weekend :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:24

Schiet je wel op Laura, ik moet zo naar mijn werk (hoewel ik illegaal bokken op mijn werk ook niet schuw)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:50

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 22:53

Veale heeft sindskort inderdaad watervrees. Ik weet niet waarom hij er in eens niet meer door wilde. Eerder liep hij de plassen zo, de waterbak met de marathon niet.

Maar ik heb dus weer moed.

Super Laura, ben benieuwd naar foto's.
VHU verstandig besluit.
Naaltje sterkte nog.

Ik heb vanavond gevist met mijn vriendje en schoonvader en nog iemand. Ik ging spullen opruimen en gleed zo uit op het natte gras. Het begon mistig te worden. Nu last van mijn rug heup en arm

Martine jij hebt tenminste een lekkere tijd volgende week. Ik moet al als 3e dus denk rond zes uur op stal zijn, half zeven weg. Ben ik om half acht aanwezig. Wil om half negen inspannen.

Morgen G nog bellen voor les voor een ander tijdstip en de hoefsmid ivm de niet goed zijnde proppengaten

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:15

He verdorie tallechie het zit je niet echt mee :(..

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:26

tallechie, doe je wel voorzichtig!

laura, wat super! ik ga nu je topic bekijken hoor :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:36

Ik moet vandaag mijn 1e proef om 10:50. Ben benieuwd. Ga er lopend heen.

Ik ben denk ik pas vanavond weer online.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:42

succes met je wedstrijd!

vanavond na het eten ga ik Rafiki wassen.
morgen word hij nog een keertje geschoren.
dan ziet hij er weer gladjes uit voor de keuring.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:33

murning, zo maisie is al op wedsrtrijd, gaat vast goedkomen,

Yvestoeter, veel plezier met scheren, ik vind dat altijd zo'n rotwerk :P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:48

Aaaaah, even een egopost. Heb straks mijn eerste wedstrijd, spannend!!! Sta nu al strak van de zenuwen. Zal vanavond even een verslagje doen en bijlezen/reageren!

Iedereen die wedstrijd heeft succes en voorderest lekker mennen allemaal!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:53

Succes poeltje en maisie :D :D

Ivy: succes met scheren, hihi ik moet riv zijn benen nog steeds afmaken :P..

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:57

@Poeltje: succes!! Helaas is niet alleen de eerste wedstrijd spannend, ik vind t nog steeds iedere keer. Heb inmiddels wel de zenuwen wat meer onder controle, zodat paard er nauwelijks nog op reageert gelukkig.

@IT: succes met scheren. Vast een domme vraag hoor, maar is het niet een heel rare tijd van het jaar om te scheren? Ik snap wel dat je hem netjes wilt hebben voor de keuring, maar zo midden in de zomer scheren...

@Maisie:heel veel succes. Hier is het prachtig weer, hopelijk bij jou ook.

@Tallechie: ik snap gewoon niet dat 1 mens zoveel pech kan hebben. :(:) Je moet toch maar eens wat engeltjes gaan regelen. Misschien moeten we hier een engeltjes actie gaan houden voor je.

Net weer 7 km gefietst met Amerigo. Ging heel netjes. Nu nog wat kleine klusjes en straks lekker een flinke buitenrit met Rembrand.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:58

VHU: dat moet inderdaad zwaar voor je zijn als er nog mensen in dat topic reageren. Veel sterkte, zal nog wel even duren voordat je met een glimlach over sim praat en je het verlies volledig verwerkt hebt.

Laura: wat leuk dat ze in het tweespan hebben gestaan! Doe zo verder zou ik zeggen, komt dik in orde! :Y)

Maisie succes met je wedstrijd!!

IT: veel plezier met het wassen van Rafiki ;)

Poeltje: succes met je eerste wedstrijd!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:03

Ik weet nog mijn eerste onderlinge wedstrijd, was letterlijk ziek (beroerd enzo) die dag van te voren. Geloofde ook dat ik ook echt ziek was, pas later kwam ik er achter dat het de zenuwen waren. Gelukkig na het verkennen van de marathon werd ik rustiger en die zondag geen last gehad :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:07

Ik sta nu ook te trillen hoor.. Echt niet normaal. Heb gisteren trouwens wel mijn tv-debuut gemaakt bij Piet Paulusma. Mocht oant moan zeggen!! :')

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:46

nou sterkte dan met je wedstrijd, gelukkig heb ik geen last meer van zenuwen voor de wedstrijd, dat heeft de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaard(lamyra) mij wel afgeleerd haha

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:17

Succes poeltje!

Pff ik haat t als ze abonnementen automatisch verlengen. Nu heb ik weer 40 euro betaald aan "Hart voor dieren" terwijl ik de boekjes al nooit las... dacht dat ik een abonnement voor een jaar had afgesloten maar ze verlengen dus automatisch :(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 11:36

Succes Maisie en Poeltje.

Ik heb ook elke keer last van zenuwen. Ik breng het ook over op Veale en daarom vallen de punten ook altijd nog wat tegen.

Succes met scheren.

Vervelend Jenkins. Anders gelijk opzeggen voor volgend jaar.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 14:59

Ben weer benieuwd hoe iedereen het op wedstrijd heeft gedaan! Rivaldo en Tum in span, het is nu een echt span. En tja, wedstrijdzenuwen := ik ben altijd meer zenuwachtig voor hoe anderen zich gedragen met inrijden, parkeren enz. Bij endurance vond ik de voorkeuring en nakeuring altijd wel erg spannend hoor. Zo chipz als je afgekeurd wordt.

Tallechie is echt een pechvogel, hoe krijg je het voor elkaar :(:)

Vandaag, geinspireerd door Tine, flink eind gefietst met Snuit. Bij elkaar een uur en een kwartier, denk toch wel zo'n 10 km. Had het niet eens zo in de gaten. Ondertussen heel ander stuk van de wijk verkend en daar blijkt ook nog een prachtig stuk te zijn waar ik volgens mij lekker kan mennen en ook een paar flinke stukken met grote berm naast fietspad zodat ik ook galopje kan doen voor de tweewieler. Kon met het fietsen goed overgangen oefenen stap / draf en netjes halthouden. Hoop dat hij me zo beter gaat begrijpen en we een wat fijnere afstemming kunnen krijgen.

Alle drie de pony's hebben erge last van de vliegen. Had het masker van Alwyn blijkbaar te strak vastgemaakt gisteren, arm ding, zaten zijn ogen helemaal vol met pus / wimpers vastgeplakt. Gelukkig heeft hij er niet lang mee gelopen maar ik vond het wel zielig hoor. Ogen schoongemaakt, heb hem het masker van Snuit omgedaan, die zit net wat anders. Snuit had ondanks masker ook pus ogen, bij hem dus juist masker afgedaan en zo'n sliertjesding omgedaan. En bij Freddy was er niets aan de hand, ook hierin gedraagt hij zich erg voorbeeldig O:) zag wel dat hij degene was die uit bloeiende courgetteplanten die langs de paddock staan de bloemen haalt. Dat doen Snuit en Alwyn dus niet, Simba bleef er ook af, maar Freddy sloopt ze gewoon. Heb dus een extra lijntje schrikdraad gespannen ~~}>