Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MelanieB schreef:Culemborg is klein bakje indoor... 20x40 is niet te doen. Of naja voor sommige juist die zo'n bak wel willen omdat de proef dan snel voorbij is![]()
Outdoor daar is beter denk.
Garderen heeft betere ringen en zowel dressuur als vaardigheid dat werkt ook wel mee..
Hier pas 2x Districtskampioen geworden in zowel dressuur m als vaardigheid z. Mogen nu naar z dressuur na 7 proefjes en jim/Noor nu ook naar zz vaardigheid. Al rijd ik weinig reguliere vaardigheid wedstrijden. Rijd al zat op training en natuurlijk outdoor vdh tijdens samengesteld.
Dus maar eens zoeken weer voor een dressuur wedstrijd om lekker door te trainen. En jonge gup beetje doorrijden en keer tweespan rond hobbelen met m.
Sharani schreef:Ik heb de stap ook maar genomen en startpassen aangevraagd. Ook meteen maar ingeschreven voor de eerste wedrijd 1 mei, ene pony dressuur en de andere vaardigheid. Ben benieuwd of ik zo'n parcours kan onthouden en niet teveel kegels omrijdt... Dat sturen lijkt me bijzonder lastig.
Letsdunit schreef:Sharani schreef:Ik heb de stap ook maar genomen en startpassen aangevraagd. Ook meteen maar ingeschreven voor de eerste wedrijd 1 mei, ene pony dressuur en de andere vaardigheid. Ben benieuwd of ik zo'n parcours kan onthouden en niet teveel kegels omrijdt... Dat sturen lijkt me bijzonder lastig.
Kom je bij ons in Hippolytushoef ? gezellig, we zijn druk bezig een aantal goede verbetering toe te passen bij de vereniging.
Ayla schreef:Kun je in Culemborg ook niet fatsoenlijk buiten los rijden, is er alleen een kleine binnenbak? Al denk ik dat het voor mij niet zo'n groot probleem is met mijn kleine aanspanning.