maar ik woon op mezelf. tja als ik op pasta ga leven dan wordt ik helemaal moddervet

maar brood is best een goede optie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
baudyh schreef:Een tatoeage hoe graag je die ook wil staat toch nooit in vergelijking met een pony!!
Die pony kopen is het probleem meestal niet. Het ervoor zorgen. Niet alleen dierenarts,maar ook hoefsmid en alles eromheen. Ik denk dat je er wat makkelijk over denkt. Stel je wil ook mennen. Wat denk je dat tuig kost en een karretje.
Ik snap wel dat je heel graag die pony wil maar ik denk iets te graag. Je kan in mijn ogen beter wachten tot je wat ouder ben en over meer geld beschikt.
Je hebt het over 40 euro stalling per maand. Wat krijg je daarvoor ?
_Dingetje_ schreef:![]()
Bicci grappig je eigen blonde ideeën......maar het is toch ook niet zo natuurlijk om een karretje achter het paard te binden?
Afijn en wij zijn hier ook allemaal idiotenWie bindt er nou een karretje achter en vluchtdier
Iedereen moet lekker doen waar die zich goed bij voeld toch, en of dat nou op een wei is met schuilstal of een super de luxe pensionstalling![]()
Kreeg ook niet het idee dat Baudy juist op die stalling doelde van 40 euro maar op het feit dat een eigen paard of pony behoorlijk wat kost en ook onvoorziene kosten hebt.....
Krijg ook een beetje het gevoel dat er bij Rianne nu al bezuinigd moet worden, voordat ze er nog maar aan begint.
sorry alvast voor als ik het een beetje verkeerd interpreteer