Vorig jaar was het ook tijdrovend, kon Ster nog met lesmees mee op de vrachtwagen, en kwam vriendin 'savonds een paar uurtjes oppassen. Oudste zoon van 14 wil dat nu niet meer
. Gelukkig is hubby gisteren thuisgekomen en blijft nog 2 weken thuis. Tegen die tijd hopen we dat de setting een beetje klaar is.
Bubbles en Zhazha kunnen makkelijk de hele middag thuis blijven, voor Beer vind ik dat te lang.
). En dan heb ik nog niks gedaan, dus 2 x opladen / afladen, optuigen / aftuigen, les en trailer terugpielen op zijn standplaats in het pikkedonker tussen 2 andere trailers en de bomen. Maar goed.... ik hou wel van dat circus
, tis maar voor een paar maanden. Ik zou wél willen dat ik dichter bij stal woonde.
Mag ik mij hier melden? 

.

Kan even geen fotos kijken, maar heb ze van de week wel gezien, haha. Knap paard!
.
. Allen tinkers en 2 shetlanders.
haha, maargoed, wij hebben dus geen menervaring. Ik heb op een stage wel een paar keer mogen mennen en weet ook wel wat benamingen en hoe je moet inspannen, maar daar houd het wel een beetje op 

wat een heerlijke Tinker! Ik ben ooit ook begonnen met het koetsiersbewijs, daarna ook tweespan en veel gegroomd bij een stalhouderij, heb daar ontzettend veel van geleerd.
op 1 na waar ik nu zo af en toe eens met mee ga. Maar dan kom je er al wat lastiger in zeg maar, als je niet veel mensen kent die mennen.