[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:15

Hier 3 winstpunten rijker, 1 dressuur (192) en 2 vaardigheid.
Dressuur was ik 3e van de 5
Vaardigheid 1e prijs en nog prijs van snelste combinatie.

Heb niet bijgelezen doe ik morgen, nu douchen, zijn net terug. Wedstrijd liep dus 2 uur uit

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:20

way to go tall... :)) *\o/*

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:22

Super Tallechie!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:23

prinsjeh aan de snert.
vhu lekker peerdendagje gehad ,en doorzitten op Bente....het speurwerk van haar aan de longe werpt zijn vruchten dus af. super !!
Tine heel erg kl#te gewoon, helaas heb ik soortgelijk iets meegemaakt met mijn eigen Arabier, dus en nadat je aangegeven had dat het al lastig zou worden ivm broer van Thabor maakte ik mij al zorgen..
maar weet je...je weet wat je aan Thabor hebt, hij word er voor jullie niet minder om !
wel jammer dat de hengsten die gepresenteerd werden, zo slecht gereden werden..maar ja..ook dat zie je helaas steeds vaker voorkomen......
Maisie.. *\o/* <3 foto's geweldig.
Tallechie...alles goed gegaan ?? edit...ja dus..gefeliciteerd, goed gedaan !!

Kiss...dat is een heel vervelende val....dat je er weer achter durft te gaan zitten........brrrrr :brr: maar goed,...ik ben echt een angsthaas.....behalve met minishetten, dan ga ik als een speerrrrr.

ik heb de hussen en 2 huishondjes lekker gewandeld.....en stukje hardgelopen, ging prima, alleen oude mickey vond dat hardlopen veel te veel....die arme..is al zo oud..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:32

Sorry, heb in etappes bijgelezen en ben vast en zeker heel veel vergeten...

@Tine: wat ontzettend vervelend, zeg :(:) , raar gedoe en dan al die goedgekeurde hengsten, tja, dat is geen reclame voor het ras qua sport... Maar Thabor heeft zich goed getoon, veel geleerd en voor ons blijft het gewoon een topper :j .
Ik zou hem ook niet castreren.

@Kiss: vervelend ongeluk, met helaas aanhoudende gevolgen :(:) .

@Tallechie: gefelicteerd, goed, zeg!

@VHU: kan me voorstellen dat je dan niet wilt gaan, hoor, er komen nog heel wat kansen voor jullie!

@Bici: gefeliciteerd met de verkoop.

@Frensie: weer lekker gereden, heerlijk altijd jouw verhalen met Gwin!
hahaha, ze was dus nog fris genoeg.

@Gem: oeh, dan erger je je idd dood om je bloedjes.

@Maisie: wat een mooie foto's <3 <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:54

*\o/* Tallechie *\o/* super meid!

Citaat:
VHU chilli, hoe maak je dat?

Basis is gewoon bonen (eigenlijk kidney bonen maar gebruik altijd gewoon hollandse bruine bonen) vlees (gerulde gehakt, spekjes, hamblokjes of iets dergelijks) en chili saus (die je zelf kunt maken of kunt kopen, ik ga altijd voor de Go Tan sweet chili sause van de toko, tegenwoordig ook verkrijgbaar bij de AH, als het aan manlief lag deden we de 'spicy' uitvoering, dan doe je er pepers door maar dat kan ik zoonlief niet aandoen).
Maar je kunt er allerlei variaties op bedenken en ook allerlei groentes/fruit bij in doen :Y)
Wij hadden vanavond bruine bonen, mais en linzen, puntpaprika, courgette, prei, champignons en ananas. Met als vlees spek- en hamblokjes. Maar kan dus ook heel goed vegetarisch.

Spekblokjes bakken, groenten & fruit erbij in volgorde van wat het makkelijkste bakt het laatst, dan uitgelekte bonen,mais en linzen erbij. Saus erbij en wat door laten pruttelen.

Het lekkerste is het morgen als het een dag heeft gestaan :9 .... wij hebben dus een enorme pan klaargemaakt }:0

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:01

:wave:

tallechie wow wat goed zeg, gefeliciteerd! *\o/*

tine, jammer van Thabor, maar toch knap van 'm! +:)+

mooie foto's zag ik voorbij komen van maisie! <3

verder iedereen druk bezig in de kou, lekker gegeten...
en sterkte voor wie het nodig heeft! :(:)

ik heb mezelf, ondanks dat ik er eigenlijk geen geld voor had :o , een nieuwe rijbroek en een softshell jas kado gedaan in den uitverkoop... :=
verder eind gewandeld met Fifi, hond en vriend, we wilden gaan mennen, maar er lag te veel opgevroren ijs voor de uitgang van de schuur waar we in moeten spannen, dus dat durfden we toch niet aan...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:11

chilli , mmmmmmm
ooit eens gemaakt toen manlief jarig was voor de familie (is gewoonte dat iedereen blijft eten)
had 3 volle pannen (van die grote soeppannen) en had precies kwart pannetje over...
3 verschillende smaakjes gemaakt..van basis tot hot...
lekker hoor, met stokbroodje erbij...
jummie...

iedereen thx voor de felicitaties met mn trailer-verkoop :D
heb stom genoeg wel traantje gelaten toen ik de briez-mobiel zag wegrijden achter iemand anders zn auto...
:-(
maar oke,, voor mn knollie nu dus op jacht naar jongere trailer.
en dat valt best tegen eigenlijk..
heb in elk geval nu een vaststaand budget, (geen nieuw-geld helaas)
maar er stat en heel veel tekoop, en niet alles is voor B-rijbewijs, en niet alles is hout met kunststofkap,
en niet alles is binnen dat budget....hihi

maar komt goed hoor :))
ow, mocht iemand tips hebben, trailers die niet op MP staan bv ..
alvast bedankt :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:15

@Bicci zou gewoon laag bieden als er een te koop staat.... klinkt l*llig maar veel mensen hebben geld nodig en weinig mensen hebben geld. En vooral geen haast hebben. Plus gaan voor een die opnieuw is opgebouwd (bodem /evt zijkanten) die zijn vaak helemaal niet zo duur maar wel gewoon goed. Beter degelijk en goed dan dat het er luxe uitziet maar niets is denk ik dan maar :7
Wij zijn ook stilletjes op zoek...as you know...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:25

yupz, ei know :)) :D

en idd, 1 die opnieuw is opgebouwd is op het onderstel na, in principe nieuw...
en we maken zeker geen haast, hebben niks belangrijks op het programm nu,
4 mrt is eerste indoor marathon, maar daar gaan we zoiezo al tevoet heen (3km ofzo)..
en mocht er nood aan de man(vrouw) zijn, staan er nog 2 trailers op stal die wel willen bijspringen :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:26

Wat leuk ga je 4 maart naar Prinsenbeek? Wij gaan denk ik zowiezo kijken. Weet niet of ik iets mee mag/kan nemen maar wie weet....
Morgen paardloos dagje....bah, zo geen zin in. Maar durf niet met die invallende dooi...maar eens kijken wat we dan kunnen gaan doen. Zoonlief kan ook niet zwemmen met die hechtingen in zijn kin... misschien filmpje of zoiets...muppets :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 11-02-12 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:28

:)) prinsenbeek :))
kei vet lijkt me dat..
en we wonen zelf op letterlijk 800meter.
aleen knollie staat vanaf de andere kant gemeten dus op iets van 3km , haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:30

Echt superleuk Bicci 8-)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:32

:)) heb er ook echt zin in.
heb al wel gehoord dat er gedreven wedstrijd-menners komen...dus we hebben precies 2 doelen..
rondkomen en niet als allerlaatste eindigen...hihi :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:43

Als wij uberhaupt met iets meedoen vind ik het al knap als we gewoon de weg kunnen vinden tussen die ABCDE poorten .... _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:46

80x die route lopen hebben wij intussen geleerd, hihi
helpt wel :))

maar als het te ingewikkeld word, gewoon roepen...en nu???????
:+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:56

wat is dat 4 maart? Miss ook wat voor mij maar heb 3 maart ook al wedstrijd.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 22:59

indoor marathon :)

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:55

@vhu: lekker gereden, kreeg het gewoon warm ervan! Begrijp best dat je niet naar de wedstrijd durft, is toch gevaarlijk als het weer gaat veranderen

@sonjim: bedankt, het is een fijn wedstrijd paard wel wat grillig gauw druk en dan moet je een beetje uitkijken voor haar achterbenen, maar ze wil altijd voor je werken :))

@lanouska: ja ik lag daar niet echt lekker!
Lekker buitenrit gemaakt, zie je helemaal voor me met een dubbele muts op! {:)

@maisie:knap van je vriendin op naar het nk neem ik aan. *\o/*
Wat een gave foto’s, je hond met je pony, neus aan neus, zo schattig! :+:

@frensie: chinees of boerenkool, wat scheelt het! :):)

@prinsjeh:ja bij onze hobby kan er wel eens wat misgaan! Jij hebt wel een goede stalgenoot, die zo lekker voor je zorgt! Je mag vanavond wel je mannetje op warmen! :oo

@tine10: wat waardeloos van zo’n keuring, wordt je eigenlijk verteld dat je voor niets bent gekomen. :(:) Jury, je bent er zo afhankelijk van. Maar als je dan andere hengsten ziet lopen die niet helemaal lekker gaan, vind je het helemaal zo jammer.
Ik zou ook zijn ballen er lekker aan laten zitten, zolang jij er geen problemen mee hebt. :')

@Janouk:wij starten zaterdag, jammer anders kon ik je nog zien rijden! ;)
@vhu:dat is dus de discussie, een aantal mensen hebben tegen me gezegd dat ik dan maar niet zo hard moet gaan, maar dan hoef je natuurlijk ook geen wedstrijden te gaan rijden. :n Ze stellen de tijd steeds sneller en de poorten steeds smaller. Ik ben wel weer wat voorzichtiger gaan rijden, maar als je wilt winnen, moet je toch steeds sneller. Bedankt dat je pink mooi vindt! :o
Wat vervelend dat je zo’n last heb van de kou, ik ook hoor, dus voel met je mee! Van mij mag het warm water gaan regenen!
Geeft even een kookclinic chili, mmmmmmmmmm :~

@tallechie: je lange wachten is super beloont, goed gereden hoor! +:)+

@biancacoo: in het begin zit je wel weer even te bibberen, %) maar ik ben redelijk fanatiek, en mijn man ook. Dus dan gaan we weer!
Lekker gelopen, alleen met zo’n oudje is het oppassen die kunnen of willen niet meer zo hard! Gaat het goed met je husky’s

@nouvel: lekker geshopt, ondanks……. Kon niet gaan mennen, toen maar lekker gaan wandelen met hond en vriend, is toch ook heerlijk.

@bicci: goed hoor je trailer verkocht. Wordt nog wel een zoektocht naar een andere begrijp ik wel!
Wat zoek je voor trailer, houd ik het hier ook in de gaten, heb hier genoeg mensen over de vloer en hoor weleens wat!
Prinsenbeek is dat dan al een sgmw? Of is dat een minimarathon. Zag je antwoord al! Je moet jezelf ook gewoon een doel stellen, wij gaan volgende week naar aalsmeer, districtkampioenschap minimarathon, wil bij de eerste 10 eindigen, dan ben ik dik tevreden, durf toch nog niet zo hard.
Toen wij begonnen met mennen waren we ook altijd laatste, maar super trots dat we rond waren gekomen. Dus lekker belangrijk! :D
Vhu is een kwestie van blijven oefenen en lopen en lopen en lopen, anders vergeet ik ze ook. Inderdaad bicci. Dus dat is nu nog wat lastig met zo’n ….voet! :(

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 23:56

@Bicci, gefeliciteerd met de verkoop van je trailer :j
@VHU, lekker chilli :9 en verstandig dat je niet het risico neemt van reizen deze weersvoorspellingen +:)+
@Nouvel, goed geslaagd in de uitverkoop :$
@Tallechie, van harte gefeliciteerd met je winstpunten *\o/* dat is vast het wachten waard geweest ;)
@Tine, ondanks het feit dat knappe Thabor niet goedgekeurd is , is hij toch weer een ervaring rijker.... hij is en blijft toch wel jullie knapperd :j . Voor wat betreft Simba gold hetzelfde op de hengstenkeuring. Een volle broer van hem is een goedkeurde staatspremiehengst in Duitsland, dus zitten ze er niet op de wachten om precies hetzelfde bloed ook weer goed te keuren want daar is er al 1 van.....
@Maisie, wat een knappe foto's weer van je toppertjes <3
@Prinsjeh, speciaal voor jou een filmpje van Simba van vandaag onder het zadel... we hebben een rondje polder gedaan :brr: en het filmpje is al fietsend gemaakt... ik moest sturen en ook nog achteruit filmen :+
http://www.youtube.com/watch?v=xjo5zPuBecI

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:08

@ollie: wat is het toch een lekker ding <3 , je hebt toch nog goed gefilmd, ziet er goed uit!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:16

@Kiss, dank je wel...ik vind het ook allemaal best lastig omdat ik hem zelf ook zo leuk vind :o

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:20

Dennis schreef:
Wat jammer Tine. Wel een beetje zonde dat ze hem op papier al niet wilde hebben en hem toch hebben laten komen.

Jammer Tine !
Bovenstaande gebeurt bij Kwpn elk jaar. Vaak pas bij zelfs de 2e bezichtiging eruit op basis van de papieren.

Verder iedereen :wave: :evaw: ben druk :-)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:29

@Ingrid, Nu nog :):) pas maar op dadelijk kun je niet lekker :z :wave:

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 00:35

Ollie1 schreef:
@Ingrid, Nu nog :):) pas maar op dadelijk kun je niet lekker :z :wave:

en jij dan, jij ligt al wakker van andere dingen, dus ook nu lekker gaan :Z