Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
foto's geweldig.
maar goed,...ik ben echt een angsthaas.....behalve met minishetten, dan ga ik als een speerrrrr.
, raar gedoe en dan al die goedgekeurde hengsten, tja, dat is geen reclame voor het ras qua sport... Maar Thabor heeft zich goed getoon, veel geleerd en voor ons blijft het gewoon een topper
.
.
Tallechie
super meid!Citaat:VHU chilli, hoe maak je dat?
.... wij hebben dus een enorme pan klaargemaakt
, een nieuwe rijbroek en een softshell jas kado gedaan in den uitverkoop...

prinsenbeek 
heb er ook echt zin in.

Jury, je bent er zo afhankelijk van. Maar als je dan andere hengsten ziet lopen die niet helemaal lekker gaan, vind je het helemaal zo jammer.
Ze stellen de tijd steeds sneller en de poorten steeds smaller. Ik ben wel weer wat voorzichtiger gaan rijden, maar als je wilt winnen, moet je toch steeds sneller. Bedankt dat je pink mooi vindt!
maar ik ben redelijk fanatiek, en mijn man ook. Dus dan gaan we weer!
en verstandig dat je niet het risico neemt van reizen deze weersvoorspellingen
dat is vast het wachten waard geweest
. Voor wat betreft Simba gold hetzelfde op de hengstenkeuring. Een volle broer van hem is een goedkeurde staatspremiehengst in Duitsland, dus zitten ze er niet op de wachten om precies hetzelfde bloed ook weer goed te keuren want daar is er al 1 van.....
en het filmpje is al fietsend gemaakt... ik moest sturen en ook nog achteruit filmen