haarlem schreef:BD start je?
Duh, wie kwam er hier met de startlijst...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Heeft er trouwens ook nog iemand enig idee wie er in Uden (half mei) foto's heeft gemaakt? Daar mis ik nog wat plaatjes van......
hafjelinger schreef:Gem schreef:Heeft er trouwens ook nog iemand enig idee wie er in Uden (half mei) foto's heeft gemaakt? Daar mis ik nog wat plaatjes van......
Jurgen Soffers!http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62g ... gensoffers
Ik heb daar een cd'tje met foto's van hem gekocht, goede fotograaf!
hafjelinger schreef:Gem schreef:Heeft er trouwens ook nog iemand enig idee wie er in Uden (half mei) foto's heeft gemaakt? Daar mis ik nog wat plaatjes van......
Jurgen Soffers!http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62g ... gensoffers
Ik heb daar een cd'tje met foto's van hem gekocht, goede fotograaf!
Echwel schreef:Vergeet niet dat velen hun kalender al helemaal vol hadden voordat bekend was waar de dv oost zouden worden gehouden..
Wij kunnen in onze planning en met uitvallers in de rekenkamer het dus beslist niet invullen
Als we niet zouden invallen voor onze collega's hebben jullie geen rekenkamers op wedstrijden, dat is voor ons belangrjker dan een dv
Echwel schreef:Denk echt dat het komt doordat Oldenzaal zelf ook erg laat op de kalender stond, niemand wist tijdens het plannen of hij wel doorging...en je toen al je planning had gemaakt
Trouwens wat voor toegevoegde waarde heeft een dk vind het zelf veel beter als je je kwalificeert tijdens alle wedstrijden...
Echwel schreef:Denk echt dat het komt doordat Oldenzaal zelf ook erg laat op de kalender stond, niemand wist tijdens het plannen of hij wel doorging...en je toen al je planning had gemaakt
Trouwens wat voor toegevoegde waarde heeft een dk vind het zelf veel beter als je je kwalificeert tijdens alle wedstrijden...
Sjonniej schreef:Zoals?Het kost de districten toch een paar honderd euro aan prijzen etc. terwijl dat geld dan misschien beter aan andere dingen besteed kan worden?