Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tine10 schreef:In de aanbieding: oud en afgedankt lijf. Graag inruilen tegen goed functionerend iets.
Hoi allemaal!!
Ging later echt heerlijk, geweldig, wauwie 
)Citaat:Als ik iets vraag, doet hij wel wat, maar dan zegt Jan dat het nog lang niet genoeg is.. Ging later echt heerlijk, geweldig, wauwie
Met Rizanta heb ik dan ook zoiets van, dat loopt lekker, moet er volgens Peter nog van alles gebeuren, hij ziet ook dingen die mij totaal ontgaan, vind het al een kunst om een mooie ronde volte te draaien
).
), na 10 minuten weg. Jammer, volgende ronde beter. Zo leren ze vanzelf dat ze de boel gelijk moeten opeten. Is ook helemaal niet fris als het de hele dag maar staat. Zeker in de zomer niet met vliegen enzo.
Jij ook heerlijk buitengereden. Super hoor!

) en doordat de kunstmest is verschenen is dit gestopt. Daardoor, en door 't feit dat er jaren niks aan is gedaan is de heide verbost, en verdwenen.
en daar sneuvelen bomen voor..
Mag je er misschien niet meer op dan? Weet je de beheerder van het gebied? En staan er geen informatie-borden omheen? 
)
We hebben dus ook flink geklaagd

tallechie schreef:Dan krijgt hij inderdaad dus veel te veel. maar dan zou hij zeg maar 75 gr 's ochtends en 75 gr 's avond hebben.
en dan kan je altijd een beetje meer of minder geven. Maar die richtlijnen zijn wel fijn 

(zit overdag in een asiel ivm geluidsoverlast) en 's avonds krijgt hij zodra ik de borden eten van ons op tafel zet en dan heeft hij tot wij klaar zijn
is ie niet klaar dan gaat het op tafel
kan ie er niet bij.
is wel de goedkoopste manier zo 

dat is pas een dure grap 
maar dan is de vraag wel: moet je dan elke 3 maanden een spuit halen?