@Poeltje vind niet dat ze je netjes behandelen hoor, je loopt stage, moet nog leren, je bent geen werknemer (en dan nog
)
Citaat:
Als ik iets vraag, doet hij wel wat, maar dan zegt Jan dat het nog lang niet genoeg is.. Ging later echt heerlijk, geweldig, wauwie
Die goede menners hebben een wat ander idee over reactie dan wij
Met Rizanta heb ik dan ook zoiets van, dat loopt lekker, moet er volgens Peter nog van alles gebeuren, hij ziet ook dingen die mij totaal ontgaan, vind het al een kunst om een mooie ronde volte te draaien
Oja over Achenbach, ik men altijd Achenbach, maar met dressuur natuurlijk dressuurhouding. Langere afstanden vind ik het heerlijk mennen, je handen zo voor elkaar, dan word je echt niet moe in je armen/handen. Ik had nog niet echt een houding aangeleerd was erg blij met Achenbach, zat er tenminste systeem in (ben soms nogal chaotisch
).
Wat fijn Happytime!! Ik heb ook jaren gerookt, paar keer gestopt en weer begonnen, maar ben er nu zo'n 15 jaar af geloof ik. Moet zeggen dat ik het nu echt smerig vind, behalve in de zomer, op een terrasje met een pilsje erbij...mjammie dan vind ik het zo lekker ruiken 
Knappe Tiamo, hier trouwens ook af en toe heel donker en een fikse bui
Nou de greutn, moet Han wegbrengeng naar judo, daarna naar mijn werk