[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous86

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:06

Liz is tussen de 92 en 95 cm. Ze groeit nog heel iets denk ik.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:56

Ik verwaarloos jullie steeds weer het spijt me! Jullie gaan ook zo snel.
Hier ben ik aan het trainen voor wedstrijden en Epe.
Wedstrijden doen we voor de lol Epe is mijn hoofdpunt.
Ik heb nu 1 winstpuntje.

[AR-ITP] DJ-Rock showt zijn nieuwe bruine tuig!!

Ik ga zo het een en ander bij lezen als dat nog lukt. :) Ik volg igg wel veel!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:41

Goedemorgen

Vandaag maar eens kijken of het mennen met Rembrand een beetje wil lukken. Die hand blijft me erg in de weg zitten. Ik weet nog steeds niet of ik zaterdag wel heen moet gaan (kampioenschappen). Ik heb in ieder geval 1 iemand in de ring die vaak op naam wint.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:52

Goedemorgen allemaal.
Tine, succes met mennen ! veel plezier, je moet er wel vertrouwen in hebben dat het je lukt met mennen...maar je hand zal langzaamaan wel wat aan kracht winnen denk ik toch !?!

straks fietsen met de hondjes....nu eerst nog geen tijd..
Ik kreeg bericht van Missy, dat is het shetlandertje van ons, wat zo'n fijn nieuw thuis gevonden heeft, een beter baasje had Missy niet kunnen vinden.
Ze krijgt vandaag ook een race streep geschoren....dikke vacht, dat nekt haar zo....ik ben benieuwd hoe ze er straks uitziet..ik vond het altijd erg leuk staan, en moet zeggen, Missy werd er altijd een stuk vlotter door, die had het veel minder warm met zo'n geschoren borststuk..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:45

tine10 schreef:
Goedemorgen

Vandaag maar eens kijken of het mennen met Rembrand een beetje wil lukken. Die hand blijft me erg in de weg zitten. Ik weet nog steeds niet of ik zaterdag wel heen moet gaan (kampioenschappen). Ik heb in ieder geval 1 iemand in de ring die vaak op naam wint.

Nou op naam wint. Hij moet nog steeds goed rijden hoor.
Geloven in jezelf.
Winnaars hebben een doel, verliezers een excuus!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:23

baudyh schreef:
tine10 schreef:
Goedemorgen

Nou op naam wint. Hij moet nog steeds goed rijden hoor.
Geloven in jezelf.
Winnaars hebben een doel, verliezers een excuus!!!

Ben ik niet met je eens. Paarden lopen vaak veel te kort, opgepropt, met heel veel druk gereden, ze lopen enorm te stampen, maar bewegen niet goed door het lijf. Sorry, maar volgens mij hoor je dan geen punten te rijden. En ik ben echt niet de enige die dat vind.

Dan moet ik maar een excuus gaan verzinnen. Heb er wel een paar.... pfff hand doet flink pijn nu.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:29

Tine, als het niet kan..kan het nog niet !! realistisch zijn.
Maar ook diegene die zogenaamd op naam wint..moet het eerst wel laten zien !
Er zijn ook jury's die met de tijd meegaan en verder kijken dan hun neus lang is gelukkig !

ik heb de boodschapjes weer binnen.....straks zoon van school halen en dan vanmiddag maar eens op de fiets lekker weertje voor..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:34

Laat maar, jullie weten het blijkbaar beter.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 11:48

@ tine ik verwacht je gewoon te zien hoor als je hand dat toe laat... Ik weet wie je bedoeld zal geen naam noemen. Ik vind indd ook dat die paarden niet door het lijf lopen. En hij indd wel op naam wint.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:57

@tine ik heb geen idee wie je bedoelt dus zal ook geen uitspraken doen maar ik wens je wel succes.
En ik heb weer een vraagje Liz staat enorm te zweten elke keer, zelfs als ze niks doet zweet ze al bijna, maar s nachts vriest het. Ik twijfel dus heel erg of ik haar moet scheren of niet, wat vinden jullie?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 13:25

@ rianne heb je de mogelijkheid om s'avonds een dek op te laten doen en overdag er weer af te laten halen. dan zou ik scheren anders niet

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:29

Fijne opmerking Tine....

Dat kon ik net NIET gebruiken....bedoelde het alleen maar goed....maar dat telt niet geloof ik.
Ik ben weg hier.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:33

@ laouska: Ja ik heb 2 dekens liggen die ik zou kunnen opgooien :D

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:36

Tjah dressuur blijft een jurysport. Mensen winnen op naam, kinderen op schattigsheidgehalte, je krijgt minder punten omdat je paard kwalitatief meer kan terwijl ie voor het niveau gewoon voldoende presteert en ga zomaar door. Thuis zeggen we altijd als we daar niet tegen meer tegen kunnen moeten we maar gaan dammen. Paardrijden/mennen doen we nog steeds voor de hobby. Niet omdat het moet. Dus vind het niet nodig om daar hier boos over te gaan doen.

Volgens mij bedoelde Bianca het gewoon vriendelijk omdat je nu ook met je hand zit en zij (en de rest) je liever niet permanent met handproblemen wil zien omdat je nu misschien forceert.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 13:36

dan zou ik scheren. misschien een race streep net zoals bij ollie van VHU of alleen de onderkant van haar hals en dan s'avonds dek op voor de kou en overdag zonder dek lekker in het zonnetje

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:35

Rianne, als je naast dekens ook idd de mogelijkheid hebt om 'smorgens en 'savonds te bekijken of het nodig is om een deken op / af te (laten) halen, zou ik ook scheren. Met dit weer en dan nog in de wintervacht zweten ze idd erg snel.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:19

Ik snap wel wat je bedoeld tine maar ik vind dat je daar boven moet staan. En een goede jury zou dat ook doen. Om nou te twijfelen om mee te doen ivm je hand daar kan ik in mee gaan. ( zou het ook niet doen nog en je hand laten herstellen) Maar om te twijfelen om mee te doen omdat die persoon mee doet. Dat snap ik dan niet. Want ook hij kan zijn dag net niet hebben. Je moet geloven in jezelf en daar boven staan.

Ik bedoel het niet vervelend maar je wilt altijd graag horen wat je wilt horen en als mensen net wat anders zeggen reageer je geprikkeld. We hebben inderdaad het beste met je voor. En bedoelen het goed.

En wat marjola zegt is zo, het is en blijft een jury sport. Kijk nu naar Ips die dacht dat ze een goede proef reed maar de jury dacht daar helaas anders over. Dat is K#t maar ja.. Lekker verder oefenen en de volgende keer lukt het wel.

Hij wint misschien tig keer van je maar als je hand straks goed is rij je hem er misschien zo maar een keer af.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:54

Biancacoo schreef:
Fijne opmerking Tine....

Dat kon ik net NIET gebruiken....bedoelde het alleen maar goed....maar dat telt niet geloof ik.
Ik ben weg hier.

Ik kan precies hetzelfde zeggen over jouw opmerking (vooral dat zogenaamd!). Die kon ik absoluut NIET gebruiken. Maar ook prima, want ik blijf ook weg.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:43

Rianne, kun je haar niet een racestreep scheren? Of alleen de borst eruit?

Tine, je hebt gelijk dat bepaalde mensen op naam winnen. En voor de rest heb je ook gelijk in het rijden van de bepaalde persoon. Maar er moet toch ergens een jury zijn die jureert ipv cijfers bij een naam neer zet. Maar sowieso vind ik het belangrijkste dat je je hand niet overbelast, want zo boeiend is een DK indoor ook weer niet. Maar dat is mijn idee hihi.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 16:49

@ IPS onze district kampioenschappen zijn altijd boeiend er gebeurt altijd wel wat bij de organisatie. Altijd spannend of de juiste mensen wel de juiste prijzen krijgen.. of de jury loopt gewoon weg als je de ring in komt... Ons gebeurt vorig jaar tot 3x toe.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:50

Ik begrijp nog altijd niet waarom het winnen zo belangrijk is. Begrijp me goed, ik ben ook niet van het "meedoen is belangrijker dan winnen", maar ik wil voor mezelf gewoon een goede, zo niet uitstekende proef neerzetten. En wat een ander doet, beter of minder, interesseert me geen hout.
Die hand, dát vind ik belangrijker. Geef die de tijd die "hij" nodig heeft.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:54

lanouska schreef:
@ IPS onze district kampioenschappen zijn altijd boeiend er gebeurt altijd wel wat bij de organisatie. Altijd spannend of de juiste mensen wel de juiste prijzen krijgen.. of de jury loopt gewoon weg als je de ring in komt... Ons gebeurt vorig jaar tot 3x toe.

Dat heet leedvermaak :+
Ik ben nog nooit op DK indoor geweest. Ik vind 113 km enkele reis voor 2 proefjes net ff teveel van het goede :P

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:55

-:) Tine en Bianca: niet wegblijven hoor |(
nergens voor nodig om weg te blijven.
Het topic is juist zo fijn omdat we met elkaar meeleven in voor- en tegenspoed. En daar hoort ook bij, dat wij kunnen zeggen wat we willen. : sprak zij met wijze woorden -:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:56

:oo

wat een gedoetjes .... begon gisteren al in het mooie fototopicje van Rianne, daarna in het tuig-topicje van L_S en nu hier, is het besmettelijk, hangt er iets in de lucht, zitten alle dames tegen periodes aan >;) :roll:

Nou ik vind het veel te mooi weer voor gedoe dus ga lekker verder met reageren op het scheervraagje van Rianne :7 en jullie komen allemaal mooi weer terug potjandorie ~~}>

**edit** wijze woorden Janouk _/-\o_

Rianne het is nu opeens ook wel heel warm overdag. Zou het even aanzien, dus ook even niet te veel mee doen deze komende dagen, als ze dan nog zo zweet kan halsje/borst eruit handig zijn. Zou niet veel meer doen dan dat, je rijdt er geen endurance mee ;) en dan moet je weer een deken gaan opleggen, da's zo onpraktisch. Alleen hals/borst eruit kan al zoveel schelen en hoef je dus geen dek erop te doen.

Ben de rest van de schrik helemaal kwijt :=

Oja, tuig alweer kwijt.... als het goed is, ga het morgen wegbrengen, erg jammer maar krijg het alleen maar pas met nieuwe borsttuigen en singels en tja, dan wordt het weer zo duur...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 10-03-14 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:58

@VHU: ja ik zit ook nog even te kijken heb al wel een evt scheerder gecontacteerd maar verder nog niet erover uit. Als ze over een week of zo niet gaat verharen dan ga ik haar wel deels of helemaal scheren.
Ik ben iig nog lang niet aan de beurt voor de periode hoor _O- :=