[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 18:54

@Gem, ik ben dat niet op een pony's hoor... maar het is Happytime met haar pony's ;) . Ik heb alleen aangeboden de foto's te plaatsen :D
@Gem, hopelijk gaat het snel beter met Ster haar beentje... zelf heb ik erg goede ervaringen met Traumeel :j
En gefeliciteerd met jullie nieuwe mentrailer... en heel veel succes morgen +:)+
@Janouk, heerlijk die lammetjes...vroeger hadden mijn ouders ook schapen en heb heel wat verlossingen moeten doen omdat ik toen nog kleine handjes had ;)

Vandaag een leuke clinic gereden van Berry vd Bosch...VDB stables, wat ben ik toch blij met mijn little pownie <3 we hebben weer tips om verder mee aan de slag te gaan...

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 19:39

lees straks bij, hadden grappig naambordje gevonden, hadden vandaag tourtocht met ongeveer 90 autootjes
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 22-04-12 20:14, in het totaal 2 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:12

BI: leuke toet
Ollie: genoten van pony en clinic
Gem: gefeliciteerd met nieuwe trailer
VHU: super gedaan!!! Was het een echte of een oefen? En we willen natuurlijk nog meer foto's zien!

We hebben vandaag paarden toch weer met zijn drieen op zomerwei gezet. Wel hebben we de strookbegrazing helemaal weggehaald. Liever iets te dikke paarden dan gewonde paarden. Nu in alle hoeken van de wei een vluchtstrook voor ponybeest. Omdat ze nu veel meer ruimte hebben (0,5 ha) heeft pony hopelijk ook meer kans om te ontsnappen, mocht Thabor weer hitsig worden.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:15

thanx, zo net nog een keer ge-edit, nu zie je wel straaatnaam. Tja mot maar hobby hebben eej _O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:16

Hey, wat gaaf allemaal, zag superfoto's van VHU en Bente, Tine en Rembrand (die ziet er trouwens top uit <3 ) en HappyTime op haar pony's, een heel trotse Ollie, een gearriveerde mentrailer... *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:18

@tine, ja wat je zegt, liever iets te dik dat gewond. Hier gaan ze binnenkort dag en nacht buiten, overdag wei, snachts paddock, nu nog overdag paddock, snachts stal.
@ollie, altijd handig tips bij clinic
@gem, foto van trailer
@ngtje, druk druk druk
@vhu, stoere pics benieuwd naar topic

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:23

even opzoek naar foto voor ngtje voor herinnering, toen met paardjes over de pont, nu tig autootjes. Ngtje, speciaal voor jou
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:15

keigaaf ng :)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:23

bicci schreef:
keigaaf ng :)

Mijn voice gehoord ngtje.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:01

@Tine, fijn dat je de mogelijkheid hebt om ruimte te creëren voor de pony +:)+
@biancailona , wat een gave auto hebben jullie <3 en boerenbuurt := zou hier goed passen ;)
@Bicci,druk aan het voorbereiden voor de vakantie... wij gaan 1 t/m3 mei naar Simba en nemen dan Bruutje ook mee *\o/*

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:18

AfbeeldingDeze foto wil ik jullie niet onthouden!
Fayegale met Simba !!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:19

*\o/* Yeehhhh daar is het knappe duo weer *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:27

Hahaha die Simmetje en zijn baasje wat leuk :D

Nou 't topicje is klaar, zie onderschrift :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:41

*Komt even binnen springen*

Gave foto van Simba en wat stoer dat je je eerste marathon hebt gereden, VHU!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:56

Dank je Poeltje, ben ook helemaal 'tevreden en blij' <3

@Tine dit zijn wedstrijden van de West Brabant Mencompetitie, is serie wedstrijden die buiten de KNHS om (maar met grotendeels dezelfde regels, alleen kun je niet worden gediskwalificeerd, je krijgt gewoon heel veel strafpunten als je een hindernis niet neemt) wordt georganiseerd. Zijn flinke wedstrijden er deden vandaag bijv zo'n 90 combinaties mee. In Brabant wordt veel gemend en qua wedstrijden vooral marathon-achtige zaken georganiseerd.

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 23:11

mooie HT fotos!
Mooie simba foto!! :+:
Geweldige Benteplaatjes! :D

:wave:
Ik ben eigenlijk pas een uurtje thuis. Vanochtend lekker op 't gemakje wakkergeworden, en toen naar stal. Daar de bak gesleept en wat TREC-oefeningen gedaan in de bak! (just for fun :+ gaat allemaal niet zo gecontroleerd meer..)
Tenslotte nog stukje uitgestapt in het stalbos :D
Toen richting huis, en daar gauw omgekleed en de stad in, vriendje was daar met paar vrienden, dus gezellig met hun wezen eten :)
En nou heb ik net nog 1,5 uur papieren en zooi in een map zitten sorteren :) Eindelijk een nette administratiemap ipv een losse blaadjes systeem :+

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 06:05

Hallo daar! Sorry dat ik weer kom binnen vallen, maar sommigen onder jullie vroegen zich misschien af of ik nog leefde... ;)
Hoe gaat het daar in het verre Nederland? Hier gaat het super goed, maar het is ongelofelijk druk! In een maand tijd heb ik nog geen televisie op gehad. Ofwel ben ik druk bezig voor mijn stage, ofwel ben ik aan het skypen met het thuisfront, ofwel zijn we het land aan het verkennen...

Maar nu toch eens even Bokt op de hoogte brengen hé. Mijn website is gewijzigd. De opslagruimte voor foto's stelde helaas niets voor, ik moest mijn foto's op Facebook zetten. Maar toen zat ik met het probleem dat niet iedereen de foto's kon bekijken, want niet iedereen heeft Facebook.

Nu heb ik een nieuwe website waar ik wél foto's op kan zetten: http://www.lottelenaerts.be. Hier kunnen jullie mij nu dus ook op volgen en foto's bekijken ;)

Ik mis het thuisfront wel heel erg, vooral Romeo en Zhora. Romeo beleeft de tijd van zijn leven zonder mij, hij is al 2 keer uitgebroken op 1 week tijd... De eerste keer was mijn moeder alleen thuis, de draad van de weide was plots in 2 gebroken. Mijn moeder heeft toen onmiddellijk mijn vader gebeld (moeder heeft schrik van Romeo :o ) en mijn zus. Mijn moeder heeft de doos met koekjes genomen en een halster, en zo is ze in de auto gesprongen, achter Romeo aan. Romeo stond lekker te grazen, maar mijn moeder dacht dat die kleine Ford Ka die pony ging tegenhouden voor het geval hij wou weg rennen _O- Gelukkig was mijn zus er snel, met behulp van de koekjes had ze hem onmiddellijk. Ponylief had er geen idee van wat er aan de hand was :D

De dag erna had mijn vader Romeo in onze tuin gezet en had hij het poortje dicht gedaan, maar niet gesloten met de sleutel. Toen de hele omheining weg was (om vervangen te worden), wees de buurman mijn vader erop dat Romeo in de wei stond zonder omheining :o Ponylief had het poortje open gedaan... Mijn vader heeft een half uur achter hem lopen vangen :D Gelukkig denkt Romeo niet aan ontsnappen, enkel aan pesten. Hij blijft staan tot je op 1 meter bent, en dan gaat hij weer een stukje verder zodat je hem nét niet vast krijgt.

Ik heb Romeo en de honden wel een keer via Skype gezien, dat was wel leuk. Romeo at de laptop bijna op toen ik op hem riep :D Zhora begon heel erg te kwispelen en vreemde gezichten te trekken naar de laptop, erg leuk om te zien! Wat zal ik blij zijn om hen terug te zien!!!

Jullie moeten zeker eens naar de foto's kijken op mijn website, het is hier zooo prachtig!!

Groetjes!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 06:11

GOedemorgen. Ik moet zo meteen vertrekken naar Harderwijk voor een dagje notuleren. Even post checken of er veranderingen in de vergadertijden zijn. Even heel snel hier gekeken. Morgen ga ik een uitgebreid verslag doen van de familiedag. Filmpjes uploaden nog.
alvast een fotootje van Janouk en Bjorn in het span. Het was Janouk haar 2e keer in het dubbelspan. Zo lief: vertrouw op mij Bjorn, ik weet wat ze gaan doen. Ze was voorbeeldig. En Bjorn was als 3-jarige ooit in het tuig geweest, maar bleek nu 3 jaar later losse beentjes te hebben bij het slepen, dus we waren er niet zeker van of hij iets meegemaakt had voor de koets.
Maar hij vertrouwde volledig op Janouk en zie : ......................

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Ik zie een WOW foto van Simba met zijn baasje. Wat een geweldig mooi span.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:38

Geweldig SL!!!
En wat een stoute pony :') :))

Gave foto Janouk!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:43

Goedemorgen

Aks: hoe gaat je been nu?
Janouk: weer aan het werk in 2span
SL: ik zal later je site bekijken. Grappig he, hoe honden dan reageren. En stoute pown
VHU: super hoor.
Ar: gave simbafoto <3

Ga nu snel paarden binnenhalen, zoon naar school, en dan priveles met Rembrand

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:48

*vanonder meeleessteen*

gave foto's van marathon VHU
en prachtige foto van Fayegale met Simba

SL :wave: wat leuk dat je meedoet van zover weg

Verder even Gem succes wensen voor vandaag, you go girl, you can do it!

en las over gave clinic van B VDB voor Ollie

Benieuwd hoe het met Maisie gaat

en hoe het trainingsweekend van Frensie was?

*terug naar hunebed :D *

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 09:08

goedemorgen allemaal...
Vhu, ik ga zo je topic bekijken...super dat je het gedaan hebt !!
SL fijn dat je het zo naar je zin hebt, en wat is romeo ondeugend, haha...
Simba en Fayegale ook op wedstrijd met mennen ?? super super super mooi plaatje hoor !
Gem, jij heeeel veeeel succes vandaag, duimen draaien overuren..
Ollie een fijne clinic gereden ! superleerzaam !
Tine succes met de les..het regent hier heeeeel erg hard....
Janouk, supergaaf die fjord en janouk in 2-span !!! erg leuk !!
succes bij notuleren vandaag !
Poeltje..hoe is het met de paardjes ?
Maisie..idd hoe gaat het met je ??
en nog een gave auto, en op de veerpont, haha..super.
En verder...ik moet vanmorgen werken.
we dachten eraan om in december naar zweden te gaan met husky's en de slee enzo....maar is toch wel een heel gedoe om 5x op de slee te kunnen staan, ben erg bang dat ik na een reis van 20 uur..lichamelijk niet eens in staat ben om nog te gaan slee-en....
Dus....daar denken we nog even over na....de honden moeten dan 10 uur aaneengesloten in een verblijf blijven op de boot...dat is wel erg heftig voor ze.
Dus ..... denk dat we het dichter bij huis moeten zoeken, maar moet wel een vakantie worden.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:15

Lief dat je het vraagt, Biancacoo. Hier gaat alles goed. Weinig met de paardjes gedaan de afgelopen twee weken.
Ben maandag geopereerd aan mijn kaak (is allemaal goed gedaan). Mag nu nog even niks doen.

Gisteren wel meegeweest naar de strandrit van onze menvereniging. Heb wat plaatjes geschoten.
Was echt ontzettend leuk, iedereen heeft vollop genoten.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn kleine Kokkie :+:

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:22

Gave foto's poeltje...zie die kokkie gaan, superstoer ding is het toch.
Gaat het een beetje met je kaak ?? kun je je al weer verstaanbaar maken ?
In ieder geval....sterkte ermee !!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:56

ARhythmical : Wat een super gave foto!! :D
sander_lotte : Straks even je website bekijken!
Biancacoo : Pff een reis van 20 uur!! Zou ook kapot zijn daarna.. Wel een gaaf idee met honden en een slee!! :D
Poeltje : Ahhhh wat leuk zeg!!

Gister heb ik even gebelt met Van Schie, mijn nieuwe sulky zou deze week klaar zijn! Dus ik wacht met
spanning af :P.
Ook had ik bedacht dat ik ook een nieuw tuigje moet hebben eigenlijk dan maar. En vind deze wel
heel erg cool! Wat vinden jullie?:

Afbeelding