zo, heb gestofzuigd, gedweild en gedoucht

ben lekker verkleed als ma flodder nu, trui van vriendje aan, joggingbroek, mag he, is carnavlap
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:iedereen heerlijk genieten van de zon,zowel op de kar en op de fiets enz.
naaltje heeft een konijnentik: rand ze nu al aan onderweg![]()
rivaldo: ga je de 27ste enkelspan of 2span rijden?
ik ga straks ff trainen(werd wel weer eens tijd)
talechie: lekker buiten in de zon(uit de wind) is ook lekker voor je![]()
zag mooie shetty-foto"s langs komen,schattig
tallechie schreef:Ik heb weer een slechte nacht gehad. Heb gistermiddag niet geslapen dus was best wel moe, maar lag maar te draaien. Maar zien hoe ik de dag door kom. Vriendin zou langs komen maar die is ziek. Dinsdag naar het ziekenhuis, woensdag komt vrouw van staleigenaar even huishouding doenen donderdag komt er ook een vriendin langs. Mijn vriend is dinsdag en vrijdag thuis dus kom de week wel weer door
tallechie schreef:Laura die van ons kan niet voor langs, of ik moet de voordeur open doen.
Hij gaat via het kattenluik naar buiten en kan dus ook alleen achter en naast het huis komen. Alles is afgezet met schutting en gaas.
De kat heeft trouwens wel iets nieuws, hij kan de voordeur open maken. Dus tegenwoordig overdag de dievenklem er ook maar op.
Mooie foto's voor bij zien komen.
Laura jammer van het huis.
Laura ik zal hierover het hoofdkantoor gewoon op bellen. Normaal gesproken moeten ze het voor zich houden.
Heb me toch een beetje nuttig gemaakt, ben even aan de studie geweest
o ja en had beloofd aardappelen te schillen en groente klaar te zetten dus dat zal ik ook nog even doen
bicci schreef:tallechie schreef:Laura die van ons kan niet voor langs, of ik moet de voordeur open doen.
Hij gaat via het kattenluik naar buiten en kan dus ook alleen achter en naast het huis komen. Alles is afgezet met schutting en gaas.
De kat heeft trouwens wel iets nieuws, hij kan de voordeur open maken. Dus tegenwoordig overdag de dievenklem er ook maar op.
Mooie foto's voor bij zien komen.
Laura jammer van het huis.
Laura ik zal hierover het hoofdkantoor gewoon op bellen. Normaal gesproken moeten ze het voor zich houden.
Heb me toch een beetje nuttig gemaakt, ben even aan de studie geweest
o ja en had beloofd aardappelen te schillen en groente klaar te zetten dus dat zal ik ook nog even doen
werkt t niet als je de deurklink omhoog zet toevallig?