[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:29

Nog wat plaatjes van net (naja uurtje terug :P )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3

Poeltje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:32

Tine, vette ava. :D

Mooie foto's hierboven. Knappe pony! :j

Heb net even getraind met Kokkie voor zaterdag. Ging super!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:49

kay is echt een knap kereltje! hij lijkt eigenlijk best groot!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 00:43

Vandaag heerlijk getraint met rivaldo in de wei :).. Wat rijd dat toch heerlijk zo'n land alleen jammer van die koeienpoep :P.. hele wagen zat onder :P hij liep weer lekker soepel en netjes nagevelijk :D.. alleen bij het optuigen zag ik al aan hem dat hij erg veel energie en gespannen was. Tum had een vrije dag en is lekker grondig gepoetst :D.. ook zijn nieuwe blauwe deken is eindelijk binnen, staat hem goed!

Mooie foto's van kay, hij kan leuk bewegen

Tine: Je kunt het meid!

Tallechie: jij ook succes!

Marianne: Fijn dat je wat meegekregen hebt en een leuke VA hihi altijd leuk! Rivaldo komt trouwens ook uit wapenveld :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 06:18

good morning!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 06:58

murning!

mooie kay fotos! :oo
een eerste echtbuitenrondje met een brave pony :D super
tallechie last van d'r rug :(:)
@lacuun; zou idd gewoon 2 dekentjes met hals pakken :) terugslaan is zo gebeurd :)

zo :) gisteren gewerkt, over de grote weg geweest met m'n droomauto XC90 :+: :)) en geploeterd, toen naar stal, heb zowel pascale als diddle gereden. Pascale de dressuurkant op :P lekker dier
en dids zonder zadel, op touwhalstertje en daarna zonder iets. beetje gestuurd. Er was iemand mee, heb ik op dids gezet, en toen heb ik hem het compliment laten doen :D met belasting dus :D

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 07:44

Goeiemorgen!

Zo, druk dagje vandaag weer. Ik rij over 5 minuten weg naar mn 1e les, en ga dan door tot half 2.
Dan nog even mn eigen paardjes doen, en dan is de dag zo weer voorbij!

Groetjes, Lacuna

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 08:30

Hier even een grotere foto van gisterochtend, zie dat ie inderdaad wel heel klein was.

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 08:31

Poeltje schreef:
Tine, vette ava. :D

Ja stoer he, zoontje tijdens zijn eerste skivakantie (toen nog 3 jaar)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:20

Jenkins: stoer dat hij zo braaf was :D

Tine: Mooie foto :D Ik vond het gisteravond wel heel erg afkoelen zeg.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:40

murning :)

mooie kayfoto's:~

laura is lekker bezig geweest met rivaldo

Afbeelding

heerlijke merrie is het toch <3

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:03

Leuke foto marianne :D

Straks met mijn lamoenen van mn sulky naar een zaak dat ik ze recht kan buigen,, weet nog alleen niet waar :P

Als er hulp op stal is dan gaan de mannen in het span :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:37

Dit is mijn zus met haar pony, ze hadden hier hun eerste crossles. Hij is altijd erg heet met rijden en vooral met springen vandaar de gezichtsuitdrukking van mijn zus. Heb hem daarom ook even in een link geplaatst.

http://i34.tinypic.com/ndl7k8.jpg

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 12:20

@Tine, als ik zo'n foto zie word ik al direct helemaal relaxed. Ik bedoel, stad OK hoor, maar zo prachtig over het land uit kunnen kijken met opkomende 'witte wieven', prachtig :z

Nou Marianne kan me voorstellen dat Voice je blij maakt, wat een lekker ding is het toch.

Verder nog over goed gelukte eerste buitenritjes gehoord, andere ritjes en geen ritjes :+

Wilde vanochtend flink eind gaan wandelen met Snuit, ter versteviging van onze band (we kennen elkaar natuurlijk nog niet zo lang), verbeteren van mijn conditie en het wennen aan groot verkeer. Ben net van het erf, hoor een onweersroffel. Dus ik loop nog klein stukje door maar dan begint het me toch te regenen werkelijk niet normaal. In de tijd dat we terugliepen helemaal doorweekt -O-

Nou toen nog maar hooi in netten gedaan, boel opgeruimd en weer naar huis. Ook hond was helemaal zeiknat, ze is dus een husky met heeeeeel veel haar. Ze leek wel een scharminkelig straathondje :(:)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 12:31

Prachtige foto's zijn gepasseerd... Onder andere van de heerlijke Kay, jeetje wat is die toch lekker!! :~ Hij lijkt echt ontzettend groot naast Jelle en Mick :D Voice is ook een heel mooi paardje! :j

Ik ga namiddag naar een babywinkel, cadeautjes kopen voor schoonzus en -broer (hij is de broer van mijn vriend). Mijn vriend wordt peter van het kindje, dus daar mogen wel wat centjes aan uitgegeven worden :o Het kindje komt rond 5 oktober, dat is nog wel even, maar anders zijn de mooiste cadeautjes van op de lijst al weg :D Pff maar ik krijg echt zin om zelf met kindjes te beginnen :Y)
Vannacht heb ik er zelfs over gedroomd, ik droomde dat ik een tweeling (meisjes) had gekregen (daar hoop ik echt ontzettend hard op) :D
Vanavond moet ik naar de voetbal van mijn vriend gaan kijken... Wat bijkletsen met de voetbalvrouwen :+

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:23

*\o/* *\o/* Ze gaan vandaag in het span *\o/* *\o/*

Hopelijk is er iemand die foto's wil maken :Y)

Arme maaike helemaal doorweekt hoe gaat het met snuit?

SL: gaat lekker shoppen hihi leuk is dat je zal veel leuke dingen zien voor die ukkies :Y)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:33

ahh wat een enorm takke weer hier met mega harde regen en onweer. En ik moet mijn kar nog wassen (pony's niet meer nodig denk ik zo) en ik wou nog longeren.

Rivaldo succes zal wel lukken denk ik zo.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:42

@laura en maaike tnks, maar maaike, dis niet Voice hoor, dit is vivana een paard wat ik hier rij, te koop trouwens, voor de geinterreseerden;)

hier is het weer helemaal niet zo slecht, loop hier in mijn zelfkortgewiekte hotpants (was eerst gewoon een lange broek :+)

laura succes! rustig aan he en niet te overmoedig worden;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:49

Mijn pa gaat mee als extra kracht om te helpen.
Denk ook dat ik in de bak ga, daar is alles gesloten, hopelijk zijn er geen ruiters. Het land is omringt met sloten en als je ernaar toe moet dan moet je een lang pad af, die soms wel hobbelig is met een sloot aan je kant :P.. dus dat lijkt me voor de eerste keer geen succes en anders vraag ik of ik in hun eigen weide even een paar rondjes mag rijden.

Ik vind het wel erg spannend hoor.. In 2 span erachter lopen laat hij al verdomd goed zien dat hij zn best wil doen en is vergeleken met eerst erg rustig. Zweep aanraking ook niet meer spannend. Laatst was hij nog braver als rivaldo :P.. Maar toch hou je in je achterhoofd het zo maar anders kan zijn.
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 13-08-10 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:51

Citaat:
@laura en maaike tnks, maar maaike, dis niet Voice hoor, dit is vivana een paard wat ik hier rij, te koop trouwens, voor de geinterreseerden;)
_O- en ik maar denken dat Voice wat lichter was geworden door alle zomerzon :+

Snuit heeft er dus weer een paraplu-training opzitten, want op weg terug naar de stal heb ik mijn plu weer uit de auto gepakt :D maakte niet veel uit, alleen mijn hoofd en mijn schouders waren dus niet nat, geen idee waar die regen vandaan kwam, leek wel een wasstraat.

@S_L....als je van die leuke dingen voor je eigen kind(eren) koopt dan spugen ze het als ze nog zo klein zijn meestal binnen 5 minuten onder :+ Ik droomde vroeger ook altijd van een meisjestweeling. We kregen uiteindelijk een jongen :+

't weer blijft hier K, moet nu echt verder met een hele saaie beleidsnota.... :list: :evaw:
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 13-08-10 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:52

@ vhu, nou dat klopt wel, ze is nu echt heel erg licht ipv zwartbruin hihi

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:05

VHU, wat vervelend zeg dat je zo natgeregend bent! zal je het ook wel koud hebben gehad

Marrianne, wat een super mooi paard!

laura, wat leuk dat ze in 2 span gaan! ik ben benieuwd of er foto's gemaakt worden.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 16:57

Hier hebben we de hele dag heerlijke zon gehad en dus ook de hele middag in de zon gezeten en gewerkt op stal.

Ik heb hem gisteren en vandaag ingespannen. Gisteren in de binnenbak want het regende, hij liep super.

Vanmiddag in de buitenbak, hier stonden plassen in. Hij twijfelde eerst maar ging er wel door heen. Later werd hij weer enthousiast en ging hij er zelfs in galop door heen.

Laura leuk hoor tweespan. Alles goed gegaan?

Leuke foto marianne

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:05

Ik heb ook weer een lekker stuk met wobbe gement.
hihi hij moet toch conditie opbouwen.
toen ik bezig was met uitspannen 'schrok' hij wel een klein beetje, want de staleigenaar was buiten met de hogedruk spuit bezig en er kwam een stalgenoot (heel rustig) de schuur in lopen.
hij 'schrok' en deed even 2 of 3 passen naar voren, dat is alles.
hihi maar stiekem heb ik toch aan mijn moeder gevraagd: "als ik hem dan morgen of zondag weer inspan schrikt hij toch niet weer?
ben toch beetje onzeker, maar dat is echt dom! want het gaat juist hartstikke goed!
en als ik dan morgen of zondag weer bezig ben met optuigen enz. ben ik het alweer vergeten dat ik dat gevraagd had haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:52

Het is niet erg als hij schrikt, dan let hij dus goed op. Het is erg als hij nooit schrikt, en jij denkt er kan me niets gebeuren, en als ze dan aan de kletter gaan. Het grote voordeel van een wat attentere pony/paard is dat jij altijd wakker blijft. Daarom hou ik ook van wakkere paarden / pony's ;)

Net had iemand gepost in het topic van Sim en zijn sulky. Bah, dan ben ik helemaal down |(
Het was zo'n lieve pony.