)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. Wat rijd dat toch heerlijk zo'n land alleen jammer van die koeienpoep
.. hele wagen zat onder
hij liep weer lekker soepel en netjes nagevelijk
.. alleen bij het optuigen zag ik al aan hem dat hij erg veel energie en gespannen was. Tum had een vrije dag en is lekker grondig gepoetst
.. ook zijn nieuwe blauwe deken is eindelijk binnen, staat hem goed!

super
terugslaan is zo gebeurd 
gisteren gewerkt, over de grote weg geweest met m'n droomauto XC90
en geploeterd, toen naar stal, heb zowel pascale als diddle gereden. Pascale de dressuurkant op
lekker dier
met belasting dus

Ik vond het gisteravond wel heel erg afkoelen zeg. 

Hij lijkt echt ontzettend groot naast Jelle en Mick
Voice is ook een heel mooi paardje!
Het kindje komt rond 5 oktober, dat is nog wel even, maar anders zijn de mooiste cadeautjes van op de lijst al weg
Pff maar ik krijg echt zin om zelf met kindjes te beginnen
)
.. dus dat lijkt me voor de eerste keer geen succes en anders vraag ik of ik in hun eigen weide even een paar rondjes mag rijden.
.. Maar toch hou je in je achterhoofd het zo maar anders kan zijn. Citaat:@laura en maaike tnks, maar maaike, dis niet Voice hoor, dit is vivana een paard wat ik hier rij, te koop trouwens, voor de geinterreseerden;)
en ik maar denken dat Voice wat lichter was geworden door alle zomerzon
maakte niet veel uit, alleen mijn hoofd en mijn schouders waren dus niet nat, geen idee waar die regen vandaan kwam, leek wel een wasstraat.
Ik droomde vroeger ook altijd van een meisjestweeling. We kregen uiteindelijk een jongen