Jeetje, wat naar Ips. Volgens mij mag dat helemaal niet, vanalles vervangen zonder vooraf te overleggen. Die (aangetekende) brief/e-mail lijkt me een goed idee.
Tine, alweer terug van vakantie?
Ava: hoe is het nu met jou?
VHU: nog gespeeld met Ber en Piet?
Belker ook weer gemend met Bruno en Stippel bezocht. Fijn.
Bianca, wat stoer van je zoon! Lijkt me ook heel gaaf om te doen, steppen met de honden. Maar dan moet ik eerst nog wel iets mobieler worden. En een step krijgen
.
Hier heel blij, ik heb weer gemend!
Het was maar eventjes, maar dat geeft niet. Mijn instructeur was erbij om mijn handje vast te houden. In stap en draf geen enkel probleem. Daarna deed mijn voetje zeer en ben ik even afgestapt om te gaan lopen terwijl instructeur verder mende. Toen voetje weer braaf deed wat ie moest ben ik weer op de bok gaan zitten. Ik wilde per se galopperen. Dat was wel écht een uitdaging, ik moest mezelf echt een paar keer schoppen voordat ik het woordje 'galop' durfde uit te spreken.
Instructeur riep nog: "het hóeft niet hoor als je bang bent".
Jawel! Ik moet!
.
Goed, we hebben 10 rondjes in draf gedaan voordat ik de moed bij elkaar had geraapt en toen zijn we aangesprongen in galop. 2 rondjes linksom en 2 rondjes rechtsom. En daarna moest ik even heel wat spanning wegschudden.
De kop is er weer af, nu aan de gang om het vertrouwen écht weer terug te krijgen, want joh... dat is eng zeg, dat mennen!