Voorkeuring gehad, dat was prima. Nu nog een klein uurje wachten, rustig inspannen en dan gaan met die banaan.
sakvis
Geplaatst: 28-05-16 16:17
We hebben een leuke dag gehad! Zoals verwacht waren we niet de snelste combi, maar dat was ook niet ons doel. We hebben twee frisse en energieke pony's mee naar huis genomen. Jammer dat we we een herkeuring hadden op de hartslag. Maar ponylief heeft het blijkbaar nog steeds niet op dierenartsen.... Ach, volgende keer beter. Helaas is Someren al direct volgende week, anders hadden we daar ook wel willen starten. Maar dat is ons nu te snel na elkaar. Welke fotografe stond er in het veld? Ik denk dat daar best leuke foto's zijn gemaakt!
yarrah
We zijn ook weer thuis superdag gehad!!!! 2 winstpunten met een gemiddelde van 12.41 kmpu. Dat was ook ons doel. Volgende week nog een dressuurwedstrijd en dan heeft Oz 5 weken vakantie en dat heeft hij zeker verdiend! Ik heb jammer genoeg niet met iedereen gesproken. Maar dat komt wel een andere keer. Ik ga verder nagenieten.
Hier nog even niet zo nagenieten. De dag is supergoed verlopen. Beetje opstart problemen bij mijn vrijwilligers maar verder geen gekke dingen. Alleen was ik zelf niet fit. Te veel last van warmte en te weinig gegeten dus bij de uitslag stond ik al te trillen als een rietje met een dikke hoofdpijn. Uurtje op bed, terrein klaar gemaakt voor morgen en weer oververhit. Net onder een koude douche vandaan. Zo gaat de bbq aan maar mijn darmen protesteren. Maar goed... al met al....ik heb hele leuke fotootjes gemaakt en op de facebookpagina mendurance geplaatst. Binnenkort nog een verrassing in jullie mailbox.
Super gedaan allemaal en Napie petje af hoor zag van de endurance ook allemaal enthousiaste verhalen voorbij komen
Krijg toch het idee dat Piet een leuke wordt voor de wagen, vandaag voor het eerst met hem naar buiten geweest ging super! Pony kan heel flink doorstappen, heerlijk.
Geslaagde dag vandaag. We waren de enigste plek in Nederland waar het droog en zonnig is geweest geloof ik. Een concours hippique op 7 km hier vandaan is vandaag afgelast ivm wateroverlast. Hier geen drup. Ik heb de organisatie van de endurance vorig jaar uit handen gegeven maar het is niemand bevallen. Ik moet eens heel goed gaan nadenken over volgend jaar.....
Ik neem zondag mn camera mee. Ik las dat een fotograaf komt, neem aan dat die ergens in de route zal gaan staan. Kan ik mooi foto's maken op het terrein, bij de voor- en nakeuring. Mits mn arm het toelaat overigens, ben nog herstellende van een tenniselleboog met verkrampte spier. Ben er al supervroeg want ik rij met de jury mee.
Netjes hoor. Hier weer lekker een dagje gewerkt. Ondanks 5 geboortes (ik werk op verloskunde) en dus heel druk was het relaxter als afgelopen weekend pony kan ik helaas niet meer rijden deze week. Ze zijn vandaag op een volle wei gegaan.lekker een beetje bij eten