Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wieke schreef:Ik heb de mogelijkheid gehad hier in de buurt een 16” en 19” achter mijn pony te hebben, heel fijn, want advies fabrikant en ervaringen hier in het topic zijn dus echt volledig anders.
Ik heb foto’s toegevoegd, uiteraard zijn beide sulkys niet volledig afgepast op mijn shet, maar het geeft een idee. Wat vinden jullie hier van?
De 19” (met zwarte lamoenen) zou nog iets hoger kunnen door de lichtogen te verhogen, waardoor hij rechter komt te staan, de 16” oogt misschien weer wat klein?
De pony heb ik nog even gemeten, 94 cm is hij nu en hij is precies 3 jaar oud, zal misschien nog paar cm groeien.
Ik ben 168, 55 kilo.
Ik hoor het graag! Ik ben er inmiddels over uit dat het een sulky moet worden ipv tweewieler
Dit is allemaal nieuw voor mij, en ik heb (nog) niemand in mijn omgeving die bekend is met aangespannen rijden.
(uiteraard zal hij met deze leeftijd nog niet fanatiek opgepakt worden, we leren alles spelenderwijs wat kennen en zullen dit volgend jaar pas wat serieuzer oppakken, maar ik wil het wel in 1x goed doen/aanschaffen allemaal).
16"
[ Afbeelding ]
19"
[ Afbeelding ]
bloemm schreef:Ik zou voor een 16 inch hca gaan. Is ook goedkoper dan de Tjeu, vriendin had met 19 inch dat het 600 euro scheelde (die van Tjeu is wel geremd, maar gebruik je eigenlijk niet)