Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog wel met draadje ervoor zodat ze niet naar buiten kunnen, want buiten is nog spekglad. Ze vinden het enorm spannend en ze weten niet echt wat ze moeten doen. Hopelijk kunnen ze snel wennen.
(staat er hier nog een mooie op stal van stalgenootje maat Dpony')
).
let je een beetje op jezelf

op pad. Hoop toch zo dat het goed is gegaan.
). Ze vond de staartriem/culeron al stuk normaler. Durfde er nu ook echt achter te lopen dus niet alleen opzij
Heb alleen het gewone hoofdstelletje er nog bij. Vraag me af of ze oogkleppen moet of niet. Eigenlijk heb ik altijd zo iets van oogkleppen ja natuurlijk, maar omdat ze nergens van op of om kijkt en gewoon recht loopt weet ik het nog niet. Heb eigenlijk nog nooit een paard / pony gehad die en nergens van opkijkt en gewoon rechtuit loopt zonder oogkleppen 

hopelijk gauw niet meer glad dat ze ook buiten kan 
Zaterdag halverwege 't werken (naja, halverwege.. om kwart over 4
) uit gedaan, en savonds nog een paar uurtjes in 
Merk wel dat ik wat drogere ogen heb. Maar zit natuurlijk ook de hele dag naar een pc scherm te turen, in een verwarmde ruimte..
(zoals Bente) of dus half blind waardoor ze steeds opzij kijken (Rizanta) of bang voor dingen die achter ze zitten (Snuitje) of slingeren (Alwyn) of het gewoon zo gewend zijn .... VanHuisUit schreef:Gaat dus best wel goed dat is fijn Aks.
Weet je wat het is, als ze nou bang was voor verkeer of enge dingen die veel sneller weg zijn met kleppen(zoals Bente) of dus half blind waardoor ze steeds opzij kijken (Rizanta) of bang voor dingen die achter ze zitten (Snuitje) of slingeren (Alwyn) of het gewoon zo gewend zijn ....
eigenlijk met redenering erachter ''hij doet 't met ook goed, dus ik wil 't niet opzoeken
''

zou toch wat zijn zeg.

En ik maar denken dat jullie helemaal stil waren gevallen! 
in de plus