Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en mijn schapen behoren tot de meest verwende schapen van de wereld
). Klopt ook wel, want zodra er 1 spetter regen valt rennen ze alle 15 naar het schuilhok en gaan daar wachten tot de regen voorbij is.
Nee hoor ze zijn niet verwend. En als het erg warm is, plaats ik ook een parasol tegen de zon, vinden ze fijn. Maar de boeren hier in de buurt lachen me uit
haha alsof ik daar mee zit.
in de eerste 3 weken van hun leven, daarna gaan ze zo snel mogelijk in de groep naar buiten om schaap te worden in plaats van hond.
Janouk ik vind je geweldig met je schapen
Film 't eens als ze allemaal wegrennen voor de regen? 

Maarja, 2,5 uur op m'n paard zitten..
(je bent eigenwijs of niet he..)
Ik wil later schaapjes
happytime schreef:ik heb vandaag beide ponys gereden onder het zadel,sunrise weer super hengstig zodat mijn kleine kwpnhengst er ook graag op wilde rijden![]()
wel leuke foto"s van op mijn kleine sun en tiamo(wel handig als je klein bent en weinig weegt)(kan ze allen niet plaatsen hier

voor de fun !
) Voor de marathon maakt het toch niet uit, hindernissen blijven hetzelfde, tijdstrafpunten maak ik toch wel hahahah.

vol vertrouwen de waterbak in

.
. Antwoordde: "Omdat IK het koud heb, krijgt ZIJ een deken op." Daar moest hij over denken, en kon geen antwoord vinden.... dus als de sjapiesboertjes vragen waarom jouw sjapies een parasol hebben???
). Daar ga ik heel veel plezier aan beleven
.
. Superlief!