Lekker rustigaan gedaan. Dids heeft al aardig wat wintervacht. En hij liep zo ontzettend lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hier ben ik weer na een werkelijk super men-dagje

).
geweldig gedaan dus 
denk dat ik vorige week en vandaag trouwens ook weer veel heb geleerd, o.a. vertrouwen op mijn paardje, ze deed het echt heel goed
Citaat:even vraagje voor iedereen;
Hoe verdelen jullie de menrit eigenlijk? (bedoel van stap/draf/galop)
Met Bente heb ik nog maar paar keer ritje buiten gedaan. Dan draven we vooral met ook af en toe even voor het idee stukje stappen, of zomaar eens halthouden, puur voor het 'leereffect'. Ben nu met Bente wel standaard bezig minstens een minuut of 10 / 15 per keer te stappen omdat haar stap haar minste stuk is (doe ik zowel onder het zadel als voor de wagen).
ollie. heel veel sterkte voor morgen, en alle dagen die gaan komenCitaat:14,06 kilometer hebben we gereden
In een tijd van 1 uur en 55 minuten
Onze maximale snelheid was 15,6 km/h (en dat was in galop, netjes rustig he)
Gemiddeld hebben we 7,2 km/h gereden gedurende de rit
Dan de tijden die de kilometers me hebben gekost:
1e km : 7:37 min
2e km : 5:34 min
3e km : 11:04 min
4e km : 7:10 min
5e km : 7:58 min
6e km : 6:56 min
7e km : 6:19 min
8e km : 7:51 min
9e km : 9:49 min
10e km : 8:53 min
11e km : 7:17 min
12e km : 11:52 min
13e km : 6:50 min
14e km: 11:46 min
. daarna zijn we op de fiets
de hindernissen gaan verkennen dit waren erg mooie en ruime hindernissen alleen H2 was een beetje mal gat maar ook dat hebben we met succes afgelegt
.
langs een boom het parkeerterrein af en zijn we weer richting coevorden vertrokken
Je hebt 't uitgereden, dat vind ik echt al superknap!! 

we werden achterop gereden door een ruiter. Maar we stapten beide, haar paard ging uiteraard sneller dan de mijne. Dus aan de kant gegaan zodat ze voorbij kon. Ze vroeg netjes of ze ook mocht gaan draven. En ik heb gewoon ja gezegd. Dus voor onze neus draafde ze weg
en toen ademde hij uit en stapte gewoon verder