[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:13

Goedemorgen!

'brave' kay en arme dennis..

jellee hoezo heeft kay ijzers gekregen?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:21

Sorry dennis :') dat brave sloeg op dat hij niet begon te brullen naar die merrie. Bij jou was hij namelijk niet zo braaf uiteraard :P

hij staat voor op ijzers omdat hij vrij stijle hoeven heeft voor en die slijten aan de voorkant super snel af.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:25

aha op die manier

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:27

Maar we hopen natuurlijk dat hij ooit weer zonder ijzers kan want dat is toch het beste :)

Zooo nu ga ik even douchen :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:52

Jeeeh ik ben voor het eerst met sil een rondje naar buiten geweest :D
Dus niet even een stukje heen en dan weer terug.
Maar dit keer echt over de dijk, langs paarden en langs 3 maneges en tuinderijen en huizen enzo :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:54

En hoe ging dat???????

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:54

De startlijst voor volgend weekend is al bekend. Moet als 26e in de ring verschijnen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:56

Ging super :D
Mn vriend liep er over de dijk naast, omdat die paarden wel eens willen mee lopen/rennen. maar daarna ging me vriend ook zitten :D
Sil schrok 1 keer van iets, maar hij rent niet weg gelukkig als hij schrikt haha. Hij zakt meer van door zn hoeven heen en loopt daarna weer verder.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:00

Super hoor! Lekker van genieten!

Paarden krijgen helaas dus weer een vrije dag. Heb net wel uitgemest dus dat is wel weer op orde.
Morgen hopeljk priveles met Rembrand en voor mezelf met pony stoeien.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:40

@ jenkins, das mooi dat et zo goed ging.

@ tine, hopelijk voel je je morgen beter.

zo nou dierenarts aan de telefoon gehad, paard moet vochtafdrijvers hebbe, of ik even naar de kliniek kon komen, dus zonder te verdwalen(dankzij mijn hippe Iphone) naar de kliniek in wapenveld, wat een prachtige kliniek is dat jeumig!
dus vochtafdrijvers meegekregen in poedervorm. dan moet het weer dun worden, paard mag wel lekker in het land.

als het weer dik wordt moet ik bellen en dan komt ie langs om te kijken, helemaal niet erg want het is echt een überlekkere VA :oo

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:46

Ik heb weer vanalles gelezen...Maar veel te veel om te onthouden :D
Kay was braaf, maar Dennis is het hier niet echt mee eens :Y) , dan nog een paar pony's die ijzers hebben gekregen, of geen ijzers nodig hadden vanwege sterke hoeven, IT die zich heeft ingeschreven voor een clinic, wat over dekens, blaasontsteking, paarden met mok,...
En niet te vergeten, marrianne die haar VA lekker vindt :+

Ik ben voormiddag moeten gaan werken (vakantiejob), het was een opleidingsdag. Maandag moet ik echt beginnen, tot en met 17 september. Dan heb ik een weekendje vrij en 20 september begint het schooljaar weer |(
Namiddag heb ik me heerlijk in de zetel gelegd, ik had ontzettend slecht geslapen dus ik kon wel wat rust gebruiken. Er was een mooie film op tv, Uptown girls. Vanavond moet ik weer met Zhora naar de hondenschool, heb er wel zin in :Y) (toch als het droog blijft :o )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:51

Ben wel al een beetje zenuwachtig voor de kampioenschappen. Heb in mijn klasse 7 mede- (of tegen-)standers. Ben zo bang dat ik het zelf verpruts door de zenuwen. En dan ben ik ook nog net begonnen met revalidatie, waardoor ik nu echt supermoe ben. Dat heeft natuurlijk geen goede invloed ;(

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:52

@ tine: dat komt allemaal wel in orde! Relax en dan komt alles vanzelf! En wij staan allemaal achter je! (ik denk dat ik namens iedereen in dit topic mag spreken :o )

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 18:27

@ tine jij rijdt altijd supergoed, komt goed en inderdaad wij staan achter je!

zo ik groet u ik ga onder het genot van een wit fris wijntje mijn zelfgemaakte tagliatelle met zalmsnipperd en kruidenkaas eten :9

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 18:48

Martine daar moet je niet bang voor wezen. Als ik naar je tegenstanders kijk kun je ze met gemak hebben.

Ik moet als 3e vanaf 9 00, wordt dus om 6 uur weer weg.
In de b heb 7 tegenstanders. Ik kan sowieso niet naar de hippiade omdat ik dan op vakantie ben. Dus mocht ik wel goed rijden, waar ik niet van uit ga, kan ik iemand anders blij maken.

Had me ook voor de vaardigheid opgegeven, maar daarvoor sta ik niet op de startlijst.

Ik zou vanavond veale rijden, maar heb zo'n last van mijn rug. Als mijn vriendin er niet op wil span ik hem wel even in.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:05

Ff snel langs...alles gelezen...maak geen samenvatting ;)
vanochtend pony's buitengezet, daarna begon het te hozen }> vanmiddag ze weer binnengezet begon het weer enorm te plenzen en werd ik dus erg nat }>
Oftewel een weinig productief dagje gehad en gewoon heel hard gewerkt :o
Ga nu zoon voorlezen, afwassen, opruimen, was erin / eruit doen en daarna voor de tv met een glas wijn of zoiets.

@Marianne, goed dat je de DA hebt gebeld!
Die vochtafdrijvers helpen erg goed... de oliebol is vaak dat het dan lijkt alsof het beter is terwijl dat nog niet zo is. Maar als het been zo opzet kan je niet anders, want anders gaan de vaten en alles eraan. Arm paard. Is heel vervelend als mok zo erg is.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:15

VHU was t bij jou vanmorgen al regen?? Hier was het bloedheet nog lekker in de zon gezeten, pas rond uur of 3 begon het te regenen en toen was ik net klaar met mennen gelukkig :D

Kay'tje nog eventjes.... ga hem zometeen longeren.
Afbeelding

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:21

pff waarom was ik toch ook niet een kijkje bij kay gaan nemen toen;)

hijs echt een knappe man

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:52

NOg ff met laptop op schoot :o
@Tine, het is niet anders, trainen lukt nu niet, maar laten we wel zijn, als de knoppen er nog niet opzitten, dan komt het in een paar dagen ook niet goed hoor. En bij die van jou zitten ze er prima op, dus hij heeft gewoon even wat lekkere rust voordat hij mag vlammen (en jij ;) )
@Tallechie, zo dat zijn nog eens tijden. Volgende week ga ik groomen bij een heel grote bruiloft met geloof ik 6 koetsen en dus 12 paarden, ergens in Gelderland. Moeten we ook om 6.00 uur op stal zijn...Dat betekent hier dus 5.00 uur opstaan :7

Hahaha die Marianne met een aantrekkelijke VA :+ Heb enige tijd een zeer aantrekkelijke huisarts gehad... maar ik ben nooit ziek (afkloppen), dus tja, schoot niet op :+

Ja het regende hier echt al heel vroeg, echt niet normaal keiharde plensbui. Alles stond blank! Nu is het wel lekker weer. Maar omdat ik maar zo'n klein stukje wei heb zet ik ze er liever af als er zoveel regen valt / is gevallen / gaat vallen. Vinden ze niet erg hoor, pluk hooi erbij :Y) heb net nieuw hooi, ruikt zo ontzettend lekker.

Kay is echt zo'n knapperd. Denk echt dat hij makkelijker wordt hoor als hij gecastreerd is. Als ik Freddy nu meemaak, hij is in april gecastreerd, die is echt veel en veel beter te hanteren. Hij wordt bijna lief <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:34

hihi marrianne :D

zoveel regen vhu? :oo nou dan hebben wij het wel getroffen met een lekker zonnetje..
wel fijn dat freddy (echt een vette naam :D ) nu makkelijker is! kay is sowieso al makkelijk hoor, hij is ontzettend lief in de omgang, wel een gebruiksaanwijzing maar zeker niet gemeen of een bijter.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:50

Ja hier hebben we vanmorgen ook die plensbui gehad werd er gewoon wakker van. En we hebben net weer regen gehad. We zijn net even 2 nieuwe regendekens gehaald voor Robijn en Jeroen.

Vanmiddag nog het tuig gepast op Jeroen het past op zich wel maar hebben niet veel gaatjes over. En de borst ligt te ver naar achter niet echt mooi dus. Morgen even een pony tuig van mij passen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:55

Wat is kay toch een plaatje!

Hier geen regen, wel zon.

Hier nog even een plaatje van vanmorgen vroeg.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:21

En dan eindelijk ook een foto in mijn avatar. Werd wel tijd ja.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:26

yeah het viel me meteen op!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:28

tine wat een mooie foto! jammer dat ie zo klein is!