Ollie, fijn dat je weer eventjes hebt kunnen mennen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:@Ollie groom en ik zijn aardig op elkaar ingespeeld .... denk eigenlijk dat het met Blondie echt geen enkel probleem zal zijn, dus dat zie ik wel zitten met groom. Olympia ken ik nog niet zo goed natuurlijk. Degene die bij Onder de Kastanje instructie gaf toen het nog Onder de Kastanje heette geeft les aan menners bij ons op stal (als het weer mooier weer is), ik zou hem ook kunnen vragen paar keer te helpen. Dan hoef ik niet weer met de pony aan de sjouw. Olympia is natuurlijk net verhuisd, zou ze weer een paar weken ergens anders moeten staan vind ik dan zo'n gedoe voor zo'n dier. Maar bij haar heb ik er ook een goed gevoel bij hoor. **klopt af op hout je zult net zien dat het een drama wordt hahaha**
Akshay schreef:Zijn er hier mensen die lange teugelwerk doen, dressuurmatig?Dus vanaf de grond?
Heb dat idee in mijn hoofd om met Dids op te pakkenMaar zoek afkijkmateriaal, en ervarings-materiaal