. Hahaha, was hier laatst de poetskist vergeten op te ruimen en zaten ze de haren uit de borstels te plukken.@VHU: wat bijzonder Han als wel heel bijzondere verrassing
.@Janouk: hier probeerde de man eronder uit te komen, werd wel beter gelukkig
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wel erg dat ze je dossier 3 maanden kwijt waren lekker slordig zeg..
.
Arme Janouk; 95 kg en 1.95m op je rug. Ik had een hele depressieve scene van mevrouw verwacht, maar nee hoor, ze stapte vrolijk rond, alleen viel ze steeds naar binnen haha Paul had alle moeite om haar op de hoefslag te houden. Maar als je knie bijna onder het zadel uitkomt en de rest van je been onder het paard hangt en geen contact maakt, valt het niet mee om beenhulpen te geven. haha Komisch gezicht.
.
, zowel voor je dochter als voor het team niet leuk!
. Lijkt me erg leuk om te doen, zo'n clinic
.
. Mooie trailer, viel niks tegen, ben er heel erg blij mee! Flinke aanbetaling gedaan, de rest komt morgen wanneer we hem gaan halen met de "grote" auto
.
.
duik net als nouvel weer onder de steen en lees braaf mee
)
maar wat leuk dat de hindernissen rijden zo goed ging
heb je bij jullie niet soort 'niet KNHS' wedstrijdjes? Dan kun je er een beetje aan wennen en is het niet direct een officiele SGMW (met eventueel verliespunten mocht er iets gewoon niet lukken). Naar zoiets ga ik morgen dus ook, we hebben wegtraject van 10.5 km, dan 6 hindernissen en dan nog vaardigheid. Doen maar liefst 90 combinaties aan mee, van enkelspan t/m vierspannen, echt flinke wedstrijd maar dus geen KNHS. Hoef je dus geen gedoe te doen met wagennummer of na te denken in wat voor klasse je rijdt want iedereen doet gewoon mee in 'een' klassement.
om niet te zeggen eigenlijk zo spannend dat ik niet eens weet of ik er zenuwachtig voor ben of dat ik er gewoon ongelovelijk veel zin in heb
dat vindt ze eng, want ze vind van die zwarte kuilpakken ook altijd bijzonder spannend. Dan komt de waterhindernis
geen idee hoe ze die gaat doen (groom heeft nieuwe laarzen gekocht
), dan een hele 'technische' hindernis met hele lastige doorgangen (steed met bochten) en aan weerszijden van die enorme aardappelkratten, dan een op een heuveltje, en dan twee die er niet zo eng uitzien maar die qua poortjes nogal ingewikkeld

)
! Gezonde wedstrijdspanning noemen ze dat
. Toen ik met de Anda het vaardigheidsparcoursje had gedaan was ik misselijk van de adrenaline, en het ging nb nergens om
. Erg he.... en dat moet dan op wedstrijd willen
.
! De druk wordt nu wel hoog om het te gaan halen, met zo'n megatrailer voor je deur 
. 
En daarna nog erop, wilde in de bak gaan rijden, maar 2 stalgenootjes gingen naar buiten!!

JKK steken wat een zwaar rotwerk vond ik dat toch altijd. Wat regent het he
ol wief met 'n peerd
mijn paarden vonden wagentjes ook altijd ernstig vreselijk eng hahaha.... het is echt dankzij mijn waardeloze benen/bekken dat ik erachter ben gaan zitten in plaats van er bovenop hoor.