Marrianne: misschien dan toch even bellen..? Heb zelf geen ervaring met mok. Ja, van jaren terug maar daar durf ik eigenlijk niets over te zeggen doordat ik het niet allemaal meer weet.
IT: zoals al eerder gezegd: gewoon meedoen. Persoonlijk zou ik dan in de eerste les gaan. Niet in de laatste les, want dan komen die mensen ook weer uit de baan. Wordt het ook alleen maar drukker. Het is dan pas rustig als de les is afgelopen. Als ie na de eerste les nog druk wordt dan is het geen probleem meer, dan heb je iig al gereden.
Maisie: ook al tandem
Ziet er goed uit hoor!
Wat een gave foto's Monique!
Balen van je hoofdstel Nouvel.. Toch maar niet meer in de regen trainen
Tine veel plezier in de dierentuin. Leuk dat jij en Tallechie nu samen kunnen rijden.
Tallechie balen dat je les niet doorging. Hoewel ik het denk ik ook had afgezegd... Hou niet zo van regen
Jenkins die films wilde ik ook nog een keer zien (zoals wel meer trouwens)
Naaltje sterkte met je rug en nek. Doe je voorzichtig?
Maaike die de hoefsmid krijgt.. Ik hoop het ook te redden voor Bussloo. Denk dat dat nog wel gaat lukken, maar dan zal het daarna ook echt weer nodig zijn. Jenna heeft hele mooie hoeven. De ijzers liggen er altijd nog net zo onder als dat de smid ze eronder heeft gedaan: de hoeven groeien alleen maar langer, als een Hackney. Alleen als ik veel over de weg heb gereden worden die nagels natuurlijk ook dunner waardoor ze los gaan zitten. Is nu niet aan de orde.
Heb je je bril al weer?
Ben bezig met kijken of ik in kan vlechten met naald en draad. Vind het zo gaaf maar het wil nog niet helemaal lukken 
Ben helemaal blij en kan nu niet meer wachten: gister een reclame gezien van Grey's Anatomy, dat het vanaf 30 augustus weer op tv komt