[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:37

Sterkte met hondjes en voetje xknuffelx

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:29

Fijn Tine. Sterkte met de voeten.

Fijne vakantie Biancacoo.

Afwachten maar Assie.

Hoe gaat het Ava?

Vandaag mijn jonkie wezen knuffelen
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:43

Mowgli is weer bij ons. Nog een beetje suf, maar dat trekt wel bij. Eerst nog langs dierenwinkel om tuig te kopen want er mag nu geen halsband omheen. Gelukkig iets gevonden wat redelijk past. Zit in ieder geval niet in de buurt van zijn nek. Lika verzorgt hem goed. Lees ze is super waaks. Gekke meid

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:14

Mooi paardje Belker,
Tine, beterschap voor Mowgli,...en gekke Lika, hoop dat je voeten snel weer beter voelen..en de boer het wat stiller doet morgenochtend vroeg...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:33

He wat een leukerd Belker! Prachtige stippen <3 hoe oud is hij/zij? Hoor je nu direct minder gehijg Tine? Wat fijn dat hij mee naar 'huis' mocht super! Dan idd nog even geduld hebben Assie en voetje ook geduld hebben :(:)

Nou wonder boven wonder heeft Gretha geen enkele keer overgegeven ze begon wel enorm te hijgen en te kwijlen toen ze net in de auto zat maar .... langzamerhand ontspande ze zich zelfs en ging met een redelijk 'gezicht' om zich heen kijken en ze kwam helder de auto weer uit :D . Denk dat we nu in ieder geval de juiste tabletjes hebben kunnen we eindelijk een keer naar het strand enzo *\o/* Maar ze keek zoooooo zielig toen ze het hok in ging van het pension :oo kan daar nooit zo goed tegen. Maar ik weet dat ze het daar super hebben, Wiske en vroeger ook Mies en Tex gingen daar altijd als ze een keer waren geweest daarna kwispelend en vol vertrouwen heen. Ze weten dan gewoon de weg die we rijden zo grappig ben je op een paar km afstand worden ze helemaal vrolijk in de auto. Dus verwacht dat Gretha dat ook leuk gaat vinden.
Dit is de kennel, echt super adres mocht je een pension zoeken en je woont regio Zuid. Wij zijn er ooit beland doordat onze hond Mies (RIP) daar gefokt is.
http://www.luisselshof.nl/

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:58

Fijn dat de tablet hielp en pension zijn ze snel aan gewend. Mowgli is nu stil (anders was operatie mislukt ) aan linker kant is stemband met hechting vastgezet. nu dus kleine kans op verslikken en daardoor longontsteking, maar mowgli is gelukkig altijd trage eter geweest.
Belker wat een knapperd.
Assie ook zere voetjes. Hier gaat het al weer. Maar ja was al flinke wandeling en dan blijkt het nog 2 km meer te zijn ook

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:49

Veel plezier, Vhu; fijn dat het deze keer goed ging.

Knuffel voor Mowgli!

Wat een leuk jonkie; vertel, vertel.

Ava was een beetje opgeknapt en nu brak van wat leuks doen, maar was het waard.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:17

Vhu, fijne vakantie !! Heel veel plezier en hopelijk veilige reis.
Ava, brak. .. maar waardevolle dag gehad ! _/-\o_
Beterschap voor Mowgli.

Hier net thuis na reis die inclusief. Site seeing files van 2 uur was. .. bij Hamburg en Bremen. ...
Moe.....maar we hebben een super leuke midweek gehad....vikingcenter, markten, strand schelpen zoeken....vliegeren in de storm op het strand. .legoland...en wolven gespot in een heel groots opgezette zoo.
Genoten....nu bijkomen van alles....
Honden blij dat ik thuis kwam...maar ook tevreden met hun oppas..Gelukkig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:55

Oh, klinkt heerlijk! Goed benut jullie midweek, Biancaoo! Nu idd maar uitrusten en bijkomen van al dat moois!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:05

Volgens mij hebben jullie echt superveel gedaan Biancacoo leuk hoor. En wat fijn dat de honden zo goed verzorgd zijn, helemaal top!
Wij gaan pas maandag hoor :D als het meezit. Inpakken is altijd 'een dingetje' bij ons :=

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:08

Jonkie Reedhill's Fast 'n Furious,, het veulen van Neonlight van vorig jaar. Don Cremello du Bois x Neonlight V: Kantjes Ronaldo. Hij is nu een jaar en groter dan 1.45. Een palomino panterbonte hengst.
Gekocht voor ik ziek werd puur op afstamming en de hoop dat hij E maat wordt.

Fijn dat je weer wat leuks had Ava.

Klinkt goed Biancacoo. Hoe lang zijn jullie weggeweest?

Tine fijn dat het hijgen weg is.
Mijn hond hijgt ook na een zwaar ongeluk met stok in haar keel wat haar bijna fataal was. We weten dat ze een hele grote wond had en ik ben bang dat er weinig aan te doen is.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:57

Mooie afstamming idd en dito kleurtje!
Denk dat hij idd die E maat wel gaat halen.
Staat hij ver weg?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 07:39

Goedemorgen. Gisteravond nog even dierenarts gebeld want ze hadden niet gezegd wat we kunnen doen als hij gaat krabben aan hechtingen. 1e antwoord dat we kregen : doe een kap om .....tja er mag natuurlijk niets om zijn nek. 2e antwoord : kom morgen maar langs dan leggen we een verband aan. Tja dat hadden ze natuurlijk ook gelijk kunnen doen. We zijn maar creatief geweest met sok om achterpoot en handdoek om nek. Lang leve de duktape . je moet er toch niet aan denken dat hij snachts alles kapot krabt. Nou , maar eens kijken wat ee vandaag kunnen doen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 07:51

Ik denk dat jullie oplossing, handdoek met ducktape beter blijft zitten dan een verband.

Belker, mooie pony, goed aan de maat

Vhu fijne vakantie

Bianca welkom thuis

Ik ben dit weekend bobo. Prijzen uitreiken op regiokampioenschappen Noord Holland. Vandaag de pony's en morgen de paarden. Mijn corebusiness haha lintjes en sjerpen en hippiade tickets uitdelen

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 08:09

Hoe is hij de nacht doorgekomen Tine? Is het nog heel?

Leuke activiteit Janouk, veel plezier.

Hij staat in de Eifel Ava en wij wonen bij Utrecht. Maar het is altijd een leuk dagje uit. Ik denk idd dat hij rond de 1.54 wordt. Voor mij een mooie maat.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 08:37

Belker dat is een mooie maat. Mowgli is de nacht goed doorgekomen en is nogal opdringerig. Heeft knuffels in te halen ofzo. Hij moet rustig aan doen van arts maar daar denkt hij zelf anders over . Hij is veel actiever dan de laatste weken.

Janouk wordt bobo. Veel plezier. Hopelijk heb je beter weer dan eij. Hier regent het alweer

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 08:49

Beel plezier, Janouk!

Slimme oplossing, Tine; hond voelt zich duidelijk beter.

Jammer, dat je er niet bent dan, Vhu, hier onverwacht enkele daagjes vrij, maar veel plezier en dan doen we het een ander keertje.

Dat schreef je idd al eens, Belker, sorry.
Altijd mooi naar de Eifel! Je rijdt vast langs mij!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 13:42

bah, Belker..dat klinkt naar van die stok...brrrr....Mooie maat word je stippel.
Tine, ik hoop dat Mowgli er nu vanaf blijft.....
Vhu, inpakken en maandag op pad, lekker hoor..
Veel plezier Janouk, lintendame vandaag, leuk !

Was echt heel druk met dingen doen met vakantie...maar goed..nu uitrusten en over een poosje echt met de tent op pad..en even niets ! alleen wandelen en van de omgeving genieten samen....heerlijk vooruitzicht ook...

Waren even langs kringloop vanmorgen, zochten iets...maar ze hadden niet de juiste maat...wel thuis gekomen met een superleuk bankje voor op de veranda..hahahaha _O- ...als nieuw...ik ga het frame over een poos wit schilderen..een eiken frame met grappige retro geblokte kussens erin..zit echt superfijn..

Manlief..is nu druk met badkamer ventilator afvoer.. >;) :x :\ heel goed....maar ik zit er even door..hahaha..ben dus niet zo'n goede hulp vandaag....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:16

Core business
Heb ik het niet keurig neergelegd haha alles is al verdeeld. Vanavond de 2e groep pony's. Morgen 2 prijsuitreikingen paarden dressuur.Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:56

Mijn buurmeisjes zitten in spanning op de prijsuitreiking te wachten!
Ondertussen krijg ik alle Jumbo vlaggen via de app toegestuurd haha.
Maar ik zit heerlijk in Drenthe bij een vriendin.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 17:52

Ale prijzen zij uitgereikt. Morgen de paardenprijsuitreiking bobo

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 19:56

Leuk om te doen lijkt me Janouk :j
Biancacoo lekker bijkomen, en manlief aan het werk, goed geregeld :+
Erg mooie pony / paardje Belker zeker ook qua afstamming heel apart dat kleurtje, hou daar wel van.
Met jullie goede zorgen gaat het vast goedkomen met Mowgli zo te horen heeft hij alweer praatjes +:)+

Het is hier heeeeeel stil zonder hondjes...

Vanmiddag zowaar een half uur, is record, op Ber gezeten. Ze lijkt wel bang om voluit te gaan draven alsof ze altijd alleen maar tegengehouden is en nooit in ontspanning voorwaarts, dus daar ligt een mooi ontwikkelpunt. Denk als het vertrouwen wederzijds toeneemt dat ze steeds makkelijker gaat draven.
Piet flinke poetsbeurt gegeven <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 20:24

Vhu, ik hoop dat je Ber kunt leren om met lekker lange rug en lekker voorwaarts neerwaarts te gaan draven. ..komt vast goed...met geduld en liefde. ...
Janouk .mooi al die linten en prijzen !

Zoon en man hebben ook nog een viking schild gemaakt, zoon heeft het helemaal mooi geschilderd, ik echt mooi geworden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:31

Denk dat dat uiteindelijk wel goed gaat komen of in ieder geval verbetert :) vind dat ook erg leuk om aan te werken, durf het ook en heb er alle vertrouwen in.
Gisteren wel door haar omver gelopen/gesteigerd toen ik haar neus in wilde smeren :roll: nu beurse en geschaafde knie/elleboog.... ja, omgaan met Ber zonder slag of stoot zal wel nooit gebeuren :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:50

Gaaf! Biancao! Altijd mooi om samen met je kind iets te maken/bouwen.

Never a dull moment; hahaha, Ber houdt je oplettend. Hebben we hier met Romeo. Die is wel top qua werk gelukkig; die moet structureel aan het werk, maar dat lukte daarvoor al niet, dus zal er nu wel helemaal niet meer van komen. Ik vind het wel knap van je, Vhu, maar je hebt natuurlijk die band ook met haar en kent haar; anders dan een vreemd paard.

Hier straks bezoek; gelukkig prachtig weer; fijn want kleine kids, dus lekker buiten spelen. Jongens op de tractor en meisjes op de pony, hahaha; of andersom. Verder zand en water, dus komt komt.