Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoe oud is hij/zij? Hoor je nu direct minder gehijg Tine? Wat fijn dat hij mee naar 'huis' mocht super! Dan idd nog even geduld hebben Assie en voetje ook geduld hebben
. Denk dat we nu in ieder geval de juiste tabletjes hebben kunnen we eindelijk een keer naar het strand enzo
Maar ze keek zoooooo zielig toen ze het hok in ging van het pension
kan daar nooit zo goed tegen. Maar ik weet dat ze het daar super hebben, Wiske en vroeger ook Mies en Tex gingen daar altijd als ze een keer waren geweest daarna kwispelend en vol vertrouwen heen. Ze weten dan gewoon de weg die we rijden zo grappig ben je op een paar km afstand worden ze helemaal vrolijk in de auto. Dus verwacht dat Gretha dat ook leuk gaat vinden.
...als nieuw...ik ga het frame over een poos wit schilderen..een eiken frame met grappige retro geblokte kussens erin..zit echt superfijn..
heel goed....maar ik zit er even door..hahaha..ben dus niet zo'n goede hulp vandaag....
vind dat ook erg leuk om aan te werken, durf het ook en heb er alle vertrouwen in.
nu beurse en geschaafde knie/elleboog.... ja, omgaan met Ber zonder slag of stoot zal wel nooit gebeuren