mn ijzer sta plat....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Lijkt wel een tuin.
voor de wagen, ik stem voor
yep zo braaf als ze is kan ze wel flink bokken of met 4 beentjes de lucht in, boeit me niet zo erg hoor, ohz dan neem ik haar terug (gaat ook altijd prima) en dan ga ik weer verder (ze is geen doorbokker of bok/steiger/bok dat soort ongein of dat ze overal op bokt of springt of maar doorgaat), of ik geef haar een por en dan gaat ze ook weer verder maar haar beentjes kunnen alle kanten op zeg maar (elastisch typeCitaat:Doet Ollie onder het zadel wel eens raar tijdens de galop dan?
). Ze bokt altijd wel minstens een paar keer als ik haar rij. Maar op een of andere manier vind ik dat met rijden geen probleem gewoon omdat ik haar niet gemeen vind. Als ik zeg stop of gewoon een por geef gaat ze weer in standje normaal.
* in dubio.....

. Het is echter het tweede weekend van de meivakantie, weet nog niet waar ik dan uithang ivm varen.
!
, maar liet zich dit keer in één keer pakken. Gelongeerd, viel me niet tegen. Dinsdag komt de osteopaat voor Moos en de Anda. Beide paarden eens goed checken en losmaken voor het wedstrijdseizoen begint. De Anda gaat 30 maart van start in Heesch.
.
) ook niet uit, het zijn echt bokkesprongen (zie topic
). Ze is gewoon een stuiterballetje dan (poing poing) volgens mijn instructeur moet ik haar zo aan het werk hebben dat ze daar geen tijd voor heeft
(en die krijg ik niet mee naar zoiets / dan moeten we richting Eindhoven
) dus
) nu naar stal, alles klaarzetten voor morgen en als het goed is is straks mijn jogcart verkocht.
) verkocht is. Osteo's, ik heb Jori Wester aan het werk gezien bij de Oldenburger van vriendin. Die is er ook erg van opgeknapt. Moos houdt naar mijn idee zijn rug teveel vast als het tempo omlaag moet, dus daar wil ik eens goed naar laten kijken.