Jort
voor de wagen, ik stem voor
HT je hebt een super super gave trailer zeg, dat wordt concurrentie voor de menners in Noord-Holland
Lijkt me toch wel erg lekker Jeskim echt van je zelf. En wat fijn dat jouw oudere dame er zo van opknapt op de wei.
Tine je hoofd.... aaargh lijkt me zo erg. Ik doe wel eens massage bij mezelf dan, dat helpt enigszins / soms (drukpunten opzoeken op je hoofd en dan masseren) bij migraine. Je bent allergisch toch? Is er nu iets waar je extra allergisch voor bent? Het pollenniveau schijnt trouwens waanzinnig te zijn momenteel (berken vooral).
Citaat:
Doet Ollie onder het zadel wel eens raar tijdens de galop dan?
yep zo braaf als ze is kan ze wel flink bokken of met 4 beentjes de lucht in, boeit me niet zo erg hoor, ohz dan neem ik haar terug (gaat ook altijd prima) en dan ga ik weer verder (ze is geen doorbokker of bok/steiger/bok dat soort ongein of dat ze overal op bokt of springt of maar doorgaat), of ik geef haar een por en dan gaat ze ook weer verder maar haar beentjes kunnen alle kanten op zeg maar (elastisch type
). Ze bokt altijd wel minstens een paar keer als ik haar rij. Maar op een of andere manier vind ik dat met rijden geen probleem gewoon omdat ik haar niet gemeen vind. Als ik zeg stop of gewoon een por geef gaat ze weer in standje normaal.