Kan weer eens niet slapen. Niet zo handig als ik voor mijn doen toch al een drukke week heb. Echt hopeloos.
Naaltje heeft druk gewerkt (wel afwisselend zo te zien)
Monique is druk aan het opruimen. Zou ik ook weer eens moeten doen, creeert weer wat ruimte
Maisie: honden kunnen hier helaas niet op de kar. Maatje groot (Leonberger en kruising Rottweiler/Boxer). Heb de Leo in het verleden wel mee laten lopen, maar dat vond hij toch wel erg vermoeiend. De andere is al een oudje. Hij rent nog goed mee in de bak, maar op buitenrit wil ik hem niet aandoen.
Gave foto's gezien.
Nouvel: balen van je hoofdstel. Hopelijk kan het gerepareerd worden. Het werk hoofdstel van Rembrand bestaat inmiddels geloof ik wel uit 4 verschillende hoofdstellen. Voor de wedstrijden heb ik een Kieffer, die blijft op deze manier lekker netjes.
Hoefsmid komt hier in principe pas over 4 weken, maar ijzers van Rembrand gaan door vele buitenrijden nu wel heel hard. Ze moeten over 2 weken nog wel heel goed zitten, dus ik hou het even goed in de gaten. Anders moet smid maar even eerder komen.
Tallechie: jammer dat je les niet doorging. Heb je nog gevraagd of hij ook bij jou kan komen? Fijn dat het rijden goed ging. Belooft veel goeds.
Nou, ik ga zo nog maar een slaappoging wagen. Wilde eigenlijk morgenochtend (nou ja, straks zeg maar) nog even fietsen met pony en Rembrand kort onder het zadel rijden voor we naar dierentuin gaan (omdat er donderdag door ziekenhuis wsl ook niets van werken komt), maar ik vrees dat dit niet gaat lukken als ik niet heel snel in slaap val.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 11-08-10 00:53, in het totaal 1 keer bewerkt