Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gefeliciteerd Biancacoo
fijne dag gewenst.
heb je al iets nieuws op het oog of hebben jullie daar nog niet over durven nadenken? Hier (Rotterdam) is de huizenmarkt in bepaalde wijken compleet overspannen a la Amsterdam.
alhoewel dat totaal niet nodig is vwb gedrag Ber, want die is echt heel braaf, maar weiland naast de bak trokken de paarden paar keer een sprint, daar hou ik nooit zo van. Maar op een of andere manier trekt Ber zich van dat soort dingen echt helemaal niets aan
ging prima op de barebackpad 

naast ons huis is een soort opvanghuis/verzorghuis voor alleenstaande mannen. Die doen 's ochtends om 08.00 uur soms een peuk in de tuin. Ik ben altijd blij als het regent of wat fris is want dan staan ze daar niet
een ander iemand in de straat is erg into reggae/Rastafari, heeft ook 4 weetplanten voor het raam staan
(dat mag officieel nog net) en als het mooi weer is en hij heeft de ramen open staan ruik je de weetlucht en hoor je de reggaemuziek. Heel aardige man overigens en ik beschrijf het dan aan de gasten maar als 'kleurig lokaal en verder onschuldig'
en tja het is hier midden in de stad... en ja de camping is op het platteland maar kan die man geen andere toegangsweg vinden/maken