[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 06:16

Dankjewel ava, Denemarken is mooi..alles is groot...grote velden met koren..nu goudgeel geen prikkeldraad of iets storend eromheen...en veel sparren bossen. ...ruimte...thuis zal ik foto's plaatsen. ...

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 06:28

Gefeliciteerd Bianca. Ik vond Denemarken vooral zo schoon en opgeruimd. Alle vrachtwagens stonden bij bedrijven netjes op een rij geparkeerd. Haha dat viel zo op.

Beterschap voor Mowgli

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 06:32

@Biancacoo; klinkt super! Lekker wijds, allemaal.

Mooie dag, allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 06:35

Klopt inderdaad janouk. ..alles in netjes...overal gazons strak ... en alles netjes zelfs bij bedrijven. ..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 06:38

Krijg je zelf ook schoon en opgeruimd gevoel van, denk ik.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:38

:)F Y)(^) gefeliciteerd Biancacoo *\o/* fijne dag gewenst.
Wij zijn ook absoluut fan van Denemarken, Zweden, Finland is ook prachtig. Die prachtige kustlijn en Zweden/Finland die enorme bossen. Noorwegen weet ik niet ben ik een keer heel even geweest maar zal wel hetzelfde zijn denk ik. Wat je zegt Biancacoo die ruimte heerlijk. We hebben ooit bijna een vakantiehuis in Klitmoller gekocht, zo mooi vonden we het.

Assie dat is spannend := heb je al iets nieuws op het oog of hebben jullie daar nog niet over durven nadenken? Hier (Rotterdam) is de huizenmarkt in bepaalde wijken compleet overspannen a la Amsterdam.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:48

van harte gefeliciteerd biancacoo *\o/* fijne verjaardag en hoop dat de taart daar te eten is Y)(^)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:55

Dank jullie voor feliciteren, ... taart geen idee..mag geen taart van mezelf ben al 9 kg afgevallen..Dus de valkuil van lekkers trap ik niet in nu...hahaha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 14:16

Zo dat is ook een felicitatie waard wat goed zeg!
Ben sinds Ollie weg is 6 kg aangekomen }:0

Vandaag zowaar écht gedraafd met Ber, dus niet een paar sukkelstukjes maar hele voltes. Ze vindt het nog wel erg moeilijk / spannend want laat hoofdje nog niet zakken en het gaat nog wat schokkerig (niet een tempo) maar dat is voor zo'n type paardje ook wel erg veel gevraagd. En eerlijk gezegd vond ik het ook nog wat spannend :+ alhoewel dat totaal niet nodig is vwb gedrag Ber, want die is echt heel braaf, maar weiland naast de bak trokken de paarden paar keer een sprint, daar hou ik nooit zo van. Maar op een of andere manier trekt Ber zich van dat soort dingen echt helemaal niets aan :D
Ben echt heel blij :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 14:24

*\o/* *\o/* wauw vhu, dat is echt super !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:29

Ja gaaf he. Was zo trots op haar. Heb haar ook enorm beloond, ze straalde helemaal :*
Nu gaan we dit rustig uitbouwen totdat ze mooi ontspannen rondjes kan lopen links en rechtsom gewoon in evenwicht en nette overgangen (en ik ook dus). Zo leuk om iets te hebben om aan te werken <3 ging prima op de barebackpad :D
Ook mijn avatar maar gewijzigd, we gaan er maar gewoon voor, met onze rarebier.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:08

Ja, idd mooi koppie in jouw avatar en wat een voldoening zo'n vooruitgang; jij en Ber zijn nog lang niet klaar met elkaar.

Wat waanzinnig knap, 9 kg eraf; echt top en helemaal prestatie om al dat lekkers te weerstaan.

Gisteren wat op stal geholpen met scootje en mee geweest met de honden, nou ik heb het geweten, nou nog, vreselijk, wens ooit beter te kunnen zitten en zo bang voor de toekomst als ik merk hoe hele lijf achteruit holt. Wel lang gesprek gehad met mijn casemanager; hoop echt dat ze wat geregeld gaan krijgen, ik lig maar weer braaf( vreselijk... Vanaf volgende week maar weer richten op de therapieën die weer van start gaan.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:21

Wat gaaf VHU. Super.
Ava, :(:) Het is en blijft heftig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 17:13

Mooie foto in je avatar vhu, cool!
Ava, gisteren mee naar stal en de honden..heerlijk naar buiten...nu bijkomen...Hoop met je mee...
En hoop dat je baat gaat hebben bij een therapie.
Tine, ... ik las dat Mowgli geopereerd gast worden...wat is de prognose ?....Hoop dat hij daarna snel weer opknapt..heftig zo allemaal.
Vanmorgen vroeg al lekker verwend met kadetjes ...helemaal blij mee..lief van man en zoon !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 20:19

Pfff heel verhaal getypt, verkeerde knop alles weg. Dom.
Ava genoten van dieren maar daarvoor nu bestraft. Sterkte
Vhu genoten van en met Ber.
Bianca gefeliciteerd Denemarken staat al poosje op onze verlanglijst hopelijk volgend jaar. Gelukkig ook veel mooie plekjes in Nederland.
Prognose Mowgli is goed, maar iedere operatie is natuurlijk een risico.

Vandaag naar kamp Westerbork geweest. Zoonlief loopt nu met natuurmonumenten op Dwingelderveld voor wildwandeling voor kinderen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 20:47

Heerlijk zo bij het ontbijt, Biancaoo.
Verdien je ook om lekker verwend te worden.

Tine ook actief op vakantie en knuffel voor Mowgli.

Ik hoop op een beetje goede nacht, bah, herstel vrijwel niet.

Dochter heeft morgen een leuk feest met kampvuur en kamperen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 21:30

Nog even wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Welterusten allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:50

Prachtige foto's, Tine!
Dood spoor... Veelzeggend.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 06:59

Mooie foto's, kamp Westerbork en het bos eromheen is het gebied waar weer veel trainen.fietsen en wandelen...super mooi, maar bij het kamp zelf iedere keer weer indrukwekkend...om 6 uur smorgens in de winter met trainen zelfs een beetje creepy. ...
Zonnige ochtend hier...al een poos wakker....midden in de nacht vond een of andere grapjas het grappig om vuurwerk rotjes af te steken...
Schrokken ons een ongeluk.....

Maar...wat snel voorbij...

Fijne dag vandaag

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 07:24

Goedemorgen. Ik vond het kamp erg mooi en rustgevend. Misschien ook omdat er daar weinig mensen gedood zijn. Maar natuurlijk ook erg indrukwekkend. Moet ook voor de Molukse groep heel raar geweest zijn om daar te verblijven. Hier alweer slecht geslapen. Iedere ochtend komt een boer om kwart over 5 met zijn tractor en melkwagen om zijn koeien te melken. Hij rijdt daarvoor over de camping (zal wel recht van overpad hebben ) is dan 1,5 uur heel luidruchtig bezig (tractor en melkmachine en staat uitgebreid te kletsen of ruziën met zijn tweelingbroer ) erg jammer want verder een prima camping. Daarna kan ik moeilijk nog weer slapen.

Zo om 9 uur nog even bellen met kliniek en dan hopen dat alles goed gaat met operatie

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 07:43

Sterkte, Tine!

Vervelend zo van je nachtrust op vakantie.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:28

Fijn dat Ber zo goed ging! Geeft de burger moed :)

Succes vandaag met mowgli. Komt vast goed.

Iedereen een fijne dag verder.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 09:54

Sterkte met Mowgli vandaag Tine thumbs up. Nou ben je lekker mee met zo'n boer over je erf als camping }> naast ons huis is een soort opvanghuis/verzorghuis voor alleenstaande mannen. Die doen 's ochtends om 08.00 uur soms een peuk in de tuin. Ik ben altijd blij als het regent of wat fris is want dan staan ze daar niet := een ander iemand in de straat is erg into reggae/Rastafari, heeft ook 4 weetplanten voor het raam staan :7 (dat mag officieel nog net) en als het mooi weer is en hij heeft de ramen open staan ruik je de weetlucht en hoor je de reggaemuziek. Heel aardige man overigens en ik beschrijf het dan aan de gasten maar als 'kleurig lokaal en verder onschuldig' :)) en tja het is hier midden in de stad... en ja de camping is op het platteland maar kan die man geen andere toegangsweg vinden/maken :roll:
Geweldig die foto met het achterwerk van Lika er nog op :+
Assie al wat gehoord van de kijkers?

Ber en Piet even aai over hun bol gegeven en slobbertje verder niets. Druk met voorbereidingen voor vakantie. Vanmiddag honden naar pension brengen, heb voor Gretha nog weer andere pilletjes van de DA, hopen dat dat helpt anders weet DA het ook niet meer (dit is 4e soort die we hebben gekregen, daarnaast ook nog Primatour geprobeerd en iets homeopathisch, niets helpt. Ze kotst zich binnen 10 minuten helemaal leeg (ook met nuchtere maag, je wil niet weten wat er dan nog uitkomt allemaal gal bleh) en gaat enorm hijgen/kwijlen... zo zielig, een bepaald pilletje kotste ze wel maar dan ging ze minder kwijlen dus hoop dat dit gewoon ook zorgt voor nog minder kwijlen. Dat kotsen maakt me dan nog niet eens zoveel uit, ruim je op en klaar, maar dat kwijlen en hijgen duidt gewoon op ultieme stress....).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:10

Operatie is geslaagd en on half 5 kunnen we hem weer ophalen.
Arme Gretha.

Hier zere voetjes. Besloten vandaag een wandeling van 7 km te maken op het Dwingelderveld. Vanaf de camping 750 meter. Dus samen 8, 5 km. Nou, volgens endomondo hebben we (Lika en ik) toch echt 10, 5 gewandeld.

Waren we net lekker bezig, begon het enorm te hozen. Gelukkig voor het ergste kunnen schuilen. Maar de paden stonden blank, dus veel moeten klunen, door zijkanten, over en onder bomen door. Saai was het niet haha, en Lika is ook wel rustig vandaag hihi. Weer prachtige omgeving gezien.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:20

Nee, alleen gehoord dat ze positief was. Maar geen bod oid. De makelaar is komende week op vakantie, dus zal ook nog wel even gaan duren vrees ik.
Achja, op zich heb ik geen haas. We zitten al 2 jaar in deze situatie. Een weekje meer of minder maakt dan ook niet meer uit toch.

Sterkte met de zere voetjes Tine. Ik schud je de hand. Net naar de fysio geweest en die heeft flink lopen rukken en plukken aan mijn voetje, die is nu dus lekker los, maar ook zeer.