Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Napie schreef:Ik heb 1 keer prijzengeld gekregen maar vond dat weinig aan. Voorgaande jaren had ik meestal bekers met een zak voer erbij bij de mendurance maar een beetje beker met graveren is ook niet erg goedkoop. Geef ik liever iets wat niet in een doos op zolder verdwijnt
Dennis schreef:Ik heb vandaag al weer 3 lintjes, een zoutblok en 2 halstertouwtjes gewonnen. Was uitzoeken van een tafel, mn zoutblokken voorraad begint nu aardig groot te worden, touwtjes voorraad werd wat minder, maar kan weer even voort. Helaas geen vliegenspray of anti klit dit keer.
Ik had mn huis vol lintjes en bekers staan. Nu staan en hangen alleen de bijzondere er nog (districts kampioenschap, 1e premies op de keuring, winnen van competities).
Ik heb het liefst geld, gaat in een potje voor een nieuwe wagen. Rijk word je er niet van, 1e prijs is vaak je inschrijfgeld terug dus schiet niet op. Kadobonnen net zo, vaak ter waarde van je inschrijfgeld en dan ben je verplicht om naar die winkel te gaan.
Maar je zal me niet horen mopperen hoor, verenigingen hebben gewoon een heel beperkt budget dus doen wat hun het beste lijkt.
Citaat:Men is bang dat het een race gaat worden als er geldprijzen uitgereikt gaan worden bij de endurance/mendurance.