[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:30

Kan het me voorstellen Baudy.... maar even uitzieken dan, fijn dat de boel wel lekker is gemest e.d.!
Biancocoo ook aan de :9k

Hier doen de pony's het trouwens erg goed op (naast het hooi) alleen die ruwvoermix van Mijten. Ze zien er super uit. Dus helemaal geen bix of muesli meer.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:36

Hier sneeuwt het ook nu, maar het vriest ook nog steeds. Nog geen dooi dus -O-

Baudy: beterschap. Wel fijn dat je hulp hebt voor de dieren
Bianca: ook beterschap voor jou en zoontje. Onze tractor is te groot om op de deel te rijden (ivm gebinten). De baal staat achter de nieuwe balen, dus kan hem er ook niet uit trekken, kan niet langs het gebint. Dus ga zo maar verder pulken. Bleh. Heb de paarden nu maar even echt hooi gegeven, daar kon ik het makkelijkst bij. Heb nog 2 oude kuilbalen, die moeten eerst op voor ik aan nieuw kan beginnen. Hoop dat die nog wel goed zijn.
VHU: wat een megasamenvatting. Ennuh, was niet alleen kijken bij rommelmarkt, maar vooral proberen om spullen te verkopen. Had op gegeven moment geen gevoel in voeten meer. Zoonlief deed heel goed mee met verkopen. En jij lekker bezig geweest met powns
Janouk: wat een supergoed nieuws *\o/* *\o/*
Ollie: hoe gaat het met Brutus, kun je het spoelen nog volhouden?

Honden mogen in geval van geen oppas aan huis in het asiel terecht. Nu nog iemand zien te vinden voor de paarden/geiten en katten.

Nou, ga hier beetje duf doen denk ik. Is geen weer om iets met de paarden te doen. Zoonlief ligt nog te slapen, die wilde ook naar bed toen we van rommelmarkt thuis kwamen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:22

zondag had ik janouk al ingefluisterd dat ze niet meer hoeft te hoeste :D top dat het over is :j
hoe gaat het met brutus? lukt het nog met de tuinslang
baudy: beterschap
VHU mag blondy niet verkopen van mij,ze is zooo leuk (en anders komt ze hier maar logeren)
hier vanmiddag gezellig bezoek gehad van Gem,de heren-paardenbeesten vonden het erg gezellig en lieten zich van hun goede kant zien.(vooral tiamo was erg gecharmeerd van het dames-bezoek :+ )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:34

leuk Gem op bezoek bij HT..spannend altijd paarden kijken..

ik heb in onze gang een kast gezet met 3 lade's, hij is saai wit en komt van boven..dus ik dacht ik maak er wat op met de airbrush...al dagen aan het brainstormen..en ik vind zelf koeien zo leuk....tja..elke gek zijn gebrek zeg maar...
dus.....Koele koeien erop....ik ben er best voorzichtig blij over... :+het resultaat is best mooi.
sorry voor de ietwat grote foto....krijg hem niet ietsje kleiner...
deze zit op de zijkant :
Afbeelding
En deze op de bovenkant:
Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:15

Goedenavond,

Ik ga even mee met de mooie samenvatting van VHU +:)+

Sinds gisteren heb ik mijn mondklem binnen want ook met de tuinslang kreeg ik de etensresten er niet uit -O- , gelukkig gaat het nu met de mondklem super en kan ik eerst de viezigheid er met mijn vingers uithalen en daarna spoelen met verdund Cordysol...hopelijk is dit voldoende, want ik was gisteren de wanhoop nabij met mijn tuinslang, de vorst en een onwijs stinkend bekkie van Brutus O:)

@Biancacoo, ik vind je koeien zoooo gaaf :j :):)
@Gem, heeft een ritje Hoofddorp gehad en de sneeuw getrotseerd en is gezellig bij HT op bezoek geweest :D
@Janouk, mocht lekker weer een rondje karren *\o/*

Ik heb ook al 2 dagen weer fanatiek gereden met Joekel, ze staan tijdelijk even bij een accommodatie met binnenrijbaan +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:29

Zo fijn dat je nu brutus bekkie goed kung schoonmaken, ik hoop dat hij nu snel opknapt...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:35

Goeienavond!

Ja, gezellig met Neonlight op bezoek geweest bij Happytime, Easytime, Tiamo en Tara :D ! De sneeuw en ijzel stelden eigenlijk niets voor, maar in het westen ligt er duidelijk wel meer als bij ons in ZuidOost :brr: .
Het was erg gezellig, de heren en dame waren geweldig lief, ontzettende knuffels en deden hun uiterste best om in de smaak te vallen :P . Ik ben nu filmpjes aan het uploaden, en die gaan ter beoordeling naar mijn denktank -:) . HT, dank je wel voor je gastvrijheid en gezelligheid, en je hoort zsm van me _/-\o_ !

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:12

*\%/* Ben helemaal blij, heb TOPwedstrijd gehad!

Hij was zo enorm braaf met inrijden, heel ontspannen, terwijl het best een stresskip en binnenvetter kan zijn. Ik had geen idee wat ik kon verwachten met de proef, de bak was afgezet met witte hekjes, maar hij keek heel even naar de hekjes, meer niet. Ik kon een hele fijne eerste proef rijden, natuurlijk nog een hoop verbeterpuntjes, maar echt dik tevreden. Na het afgroeten ging Bieb eens even flink hinniken, toch een hoop spanning die er dan uit moet bij hem. Tweede proef ging ook fijn, maar niet zo vloeiend als eerste proef, toch ook weer dik tevreden.
En toen de punten; 185 en 182, beide keren een 3e plaats! *\%/* Echt helemaal blij dus.

En daarna lekker patatje gegeten (zonder mayo) en een kadaverstaaf :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:13

@Biancocoo ik vind je koeien echt <3 vind koeien ook altijd zooo mooi en lief en soort van gezellig. En dan die neuzen ahhhhh daar ga ik echt voor door de knieen. Bij de trailermeneer waar ik dus trailers huur hadden ze de laatste keer dat ik daar was kalfjes, een van nog maar een dag oud zo lief.

Ollie gelukkig maar..... lijkt me dat je je zo hulpeloos voelt als je denkt niet genoeg te kunnen doen voor de mond van je poown.....

Gem hele reis achter de rug .... en weer wat extra denkwerk -:)

Morgen zou mijn groom me gaan helpen met Blondie of Olympia. Maar ik had zoiets van het is zulk rotweer, als ze het niet ziet zitten, dan laten we het maar. Maar dan mailt ze dat ze toch komt, vind ik zo ongelovelijk top. Dan trekt ze mij er ook weer doorheen om ondanks de sneeuw en wat dan ook gewoon te proberen toch wat te oefenen. Top groom +:)+

**Edit** Frensie super zeg wat leuk!!! Top combinatie! En wat is een kadaverstaaf?????

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:17

Ik vermoed een frikandel := %)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:23

@ Gem; yup :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:26

:D :Y) :9 en gefeliciteerd met je wp's maar vooral je tevreden gevoel over de wedstrijd!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:30

Getver!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:49

@Frensie, super *\o/* , wat fijn dat ze zo braaf was...en ook nog winst en een 3e prijs +:)+
@Vhu, wat een TOP-groom +:)+ zulke mensen om je heen zijn onbetaalbaar.... :j

Net weer bekkie schoongemaakt en elke keer als ik dacht dat ik 't einde in zicht voelde kwamen er toch nog voedselresten mee...nu nog even de boel 'leeg' houden en dadelijk nog even kuil voeren...en dan morgenochtend weer 't zelfde ritueel....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:53

Olie kan nu goed in het bakkie van buurtje, gemaakt heeft weer en wind getrotseerd, Frensie met bieb een superdebuut en vhu een topgroom. Koeien zijn super!

Hier naar de verjaardag van schoonmoeder geweest. Beestjes zijn verzorgd en zo lekker naar bedje.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:58

@ Avaluna, slaap lekker :z :wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:00

Ik geloof dat ik mijn roeping heb gemist van paardengebitsreiniger _O- en nog steeds wil Brutus vriendjes met me zijn...na zijn 'behandeling' wil hij nog lekker even kroelen en legt zo lief zijn hoofdje op mijn schouder :+: ...kanjer...hij heeft al wat pijn in zijn bekkie moeten verdragen...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 00:18

Die ollie heeft fout beroep gekozen
Die kadaverstaaf heb je verdient hoor
Hier een diagabeet die een tablet heeft gekocht.alles testen pfff best moeilijk

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 01:00

wel bij en mee gelezen, maar heb nog steeds behoorlijk last van mijn arm. Daan gaat nog steeds niet goed en druk met de laatste dingen voor school.

Even een vraag over de spoorbreedte. Ik lees dat A pony's (tot 1.17) met een spoorbreedte van 1.10 mogen blijven starten in de dressuur en vaardigheid. Geldt dit ook voor dubbelspan? En voor de smw?
Ben me aan het oriënteren voor een andere wagen, maar wil het wel goed doen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 01:14

Tallechie: balen dat het niet beter gaat. Kan je vraag niet zo beantwoorden. Zou ik reglement moeten doorspitten.
HT: succes met je tablet
Ollie: fijn dat je met die klem zoveel beter kunt schoonmaken. En dat hij vriendjes blijft, want ik had na paar dagen echt wel moeite met slang in zijn mond te krijgen hier.. Wat een scheet is Brutus toch <3 Zal na afloop heel gedoe zijn om alles weer droog te maken, want anders wordt het een ijsbaan. Nou ja, werd, inmiddels is het geloof ik boven nul. *\o/*
Frensie: super debuut *\o/* *\o/*
VHU: top groom *\o/*
Bianca: geweldige koeien. Ik vind koeien ook altijd zo vriendelijk eruit zien. Vooral van die cremekleurige vind ik erg mooi.
Gem: op reis geweest

Lag al bijna te slapen, toen ik me ineens bedacht dat manlief eerder op de avond had gezegd dat hij dacht een kat op de bovenverdieping gezien te hebben. Daar zouden ze helemaal niet meer moeten kunnen komen, maar ze kunnen er in ieder geval niet meer wegkomen. Dus ik me maar weer aangekleed en naar boven geklommen (is een enge ladder en ik heb hoogtevrees) Kom ik boven, doet de verlichting het daar ook ineens niet meer. Dus maar geroepen en struikelde bijna over een zaklamp, dus daar verder mee gezocht. En jawel hoor, een van de nieuwe dames zat boven. Na wat roepen, kwam ze gelukkig. Tja, en dan moet je dus met kat weer die enge trap af..... Is goed gegaan, anders zat ik dit niet te typen :D , maar leuk is anders. Ze had wel honger geloof ik :Y)

Nu maar eens kijken of ik toch nog in slaap kan vallen....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 06:55

happytime schreef:
zondag had ik janouk al ingefluisterd dat ze niet meer hoeft te hoeste :D top dat het over is :j
)

Had je niet eerder je krachten los kunnen laten op Janouk? Dat had mij een flinke dierenartsrekening gescheeld. :D Bij problemen met je tablet, kan je altijd Michael even vragen om je te helpen met de instellingen. Altijd handig zo'n informatica student in de buurt.

@biancacoo
WOW wat een geweldige airbrushes! Ik zeg: stoppen met werken en fulltime airbrushes gaan maken en verkopen. Je hebt zoveel talent.

@frensie; wat een prachtige debuutpunten _/-\o_ *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:19

kadaverstaaf,
jek, dat klinkt goor....

*gelijk andere gedachten bij frikandel*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:24

mogge,
Kadaverstaaf _O-
@tine, wat ben je toch een held....poes is blij.....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:46

goedemorgen..
haha..janouk...dat stoppen met werken is onvrijwillig al gelukt....bedrijf is failliet..dus zit thuis..airbrushen is wel gaaf om te doen, maar ik moet nog zo veel oefenen voordat ik het echt kan zoals ik zou willen.....
maar dank voor de complimenten..ik vind mijn koe-lekast erg mooi ! hij is nog niet af..
kadaverstaaf....jummie..lekker !! niet over nadenken..en dan smaakt het prima..
Tine poes gered..enge ladders....brrr. goed gedaan !
Frensie, geweldig goed gereden ! gefeliciteerd !! super.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:11

Koeien zijn super gaaf en goed gelukt vind ik hoor !!!!!!

Ik ben nog vollop in mijn zoektocht naar een bruin kunststof tuig. Pfff valt niet mee.
Zilco is er niet in maat pony. Dus ben nu aan het kijken bij lessing en Arden. Die laatste
wordt verkocht door de lemery en vind ik er wel mooi uit zien.

@ tallechie volgens mij is het voor 2-span 1,25 maar weet het niet zeker ???

O ja frensie super gefeliciteerd mooie punten !!!