Biancocoo ook aan de
Hier doen de pony's het trouwens erg goed op (naast het hooi) alleen die ruwvoermix van Mijten. Ze zien er super uit. Dus helemaal geen bix of muesli meer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
top dat het over is
)
het resultaat is best mooi. 
, gelukkig gaat het nu met de mondklem super en kan ik eerst de viezigheid er met mijn vingers uithalen en daarna spoelen met verdund Cordysol...hopelijk is dit voldoende, want ik was gisteren de wanhoop nabij met mijn tuinslang, de vorst en een onwijs stinkend bekkie van Brutus 

! De sneeuw en ijzel stelden eigenlijk niets voor, maar in het westen ligt er duidelijk wel meer als bij ons in ZuidOost
.
. Ik ben nu filmpjes aan het uploaden, en die gaan ter beoordeling naar mijn denktank
. HT, dank je wel voor je gastvrijheid en gezelligheid, en je hoort zsm van me
!
Ben helemaal blij, heb TOPwedstrijd gehad!
Echt helemaal blij dus.
vind koeien ook altijd zooo mooi en lief en soort van gezellig. En dan die neuzen ahhhhh daar ga ik echt voor door de knieen. Bij de trailermeneer waar ik dus trailers huur hadden ze de laatste keer dat ik daar was kalfjes, een van nog maar een dag oud zo lief.
, wat fijn dat ze zo braaf was...en ook nog winst en een 3e prijs
Zal na afloop heel gedoe zijn om alles weer droog te maken, want anders wordt het een ijsbaan. Nou ja, werd, inmiddels is het geloof ik boven nul.
, maar leuk is anders. Ze had wel honger geloof ik
happytime schreef:zondag had ik janouk al ingefluisterd dat ze niet meer hoeft te hoestetop dat het over is
![]()
)
Bij problemen met je tablet, kan je altijd Michael even vragen om je te helpen met de instellingen. Altijd handig zo'n informatica student in de buurt.