Wat een leuk initiatief S_L!
Citaat:
Fifi was ook broodmager en stond op een kale wei toen ze hoefbevangen werd van de zomer...
Ik denk nog steeds dat Fief hoefbevangen is geworden van alle pijnstillers/zooi die er in is gegaan in Utrecht, lijkt me veel waarschijnlijker namelijk. Wellicht in combinatie met niet op ijzers staan / dunne zolen krijgen van de harde kleigrond (Engelsen noemen dat 'sore feet'). Maar ik denk echt niet dat het van de wei is gekomen.
Had al tijden geleden ander wat langer leidsel besteld, die is er nu eindelijk. En had qua breedte dus damesbreedte genomen, dus lekker smal. Zo dat ligt lekker in de hand! Ben er helemaal blij mee. Ook nog even nieuwe handschoentjes gekocht, die Roeckl zitten heerlijk, maar beginnen nu beetje te slijten dus gewoon nog een setje erbij gekocht. Wilde nieuwe cap maar vind dat zo moeilijk.
Nou even zoonlief ophalen van hockeyveld, dan eten, en dan naar de paardjes, tuig poetsen, wagen poetsen, peerd vlechten en nog even mennen natuurlijk. 't Is heeeeeerlijk weer!
PS Tine, moet je toch niet aan denken jouw kleine spookje midden in de nacht loslopend