Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

helemaal trots
Zij heeft hem terug naar stal gereden. En daarna nog even in de bak.

Wat leuk dat je volgende week vaardigheid hebt!
je vind wel een goede thuis voor haar, hoor.

Dus ik maar wachten... maar zelf smsje gestuurd, belt ze gelijk terug, bleek misverstand. Uit het bloed blijkt dat spierbevangenheid/hoefbevangenheid is uitgesloten. Er waren veel antistoffen die duiden dat Har zeer recent een flink virus heeft moeten bestrijden, gek, helemaal niks van gemerkt en het 'vermoeden' is nu dat dit virus op de spieren is geslagen. Hij heeft een spuit met pijnstiller gekregen (bleek geen metacam, maar weet de naam niet meer) en vanaf morgenochtend metacam. Tot dinsdag boxrust en drie keer per dag aan de hand stappen over wisselend harde/zachte ondergrond. Mocht het beeld morgen verslechteren, dan komt DA uiteraard weer (is vriendin)
. Maar goed, soms waaien virussen zomaar voorbij/'t is maar net waar een paard op enig moment gevoelig voor is.
moe...
die doe ik nogsteeds elke keer lastigvallen aan de telefoon. Beetje boktmoe geloof ik 

dus ik heb dids, toen ze achterstevoren zat, nog even laten draven 
Lekker met mams geshopt. Heb gebruik gemaakt van de hunkemoller-3e gratis actie
en dat was einde shoppen ook
Citaat:Fifi was ook broodmager en stond op een kale wei toen ze hoefbevangen werd van de zomer...