Even onze nieuwe aanwinst showen, daarmee gaan we lekker een paar aanhangers met spullen naar Spanje brengen en natuurlijk gewoon fijn rijden. Heb een foto in HDR gemaakt, beetje extreem, maar daar hou ik wel van:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lienepien610 schreef:Goeiemorgen
Onze honden hebben dat ook heel sterk. Die krijgen precies om 5 uur eten, en als we ook maar iets te laat zijn dan melden ze dat wel
) in de wei gezet, net pony's weer in de paddock gezet en hooi gegeven. Zij vrij ik aan het werk
staan ze meestal of bij elkaar een beetje tegen elkaar aan te rommelen (knabbelen, duwen, over elkaar heen hangen), op rust beetje te dromen, of ze staan rustig te eten en 's ochtends vroeg slapen ze meestal nog, zo schattig. Soms betrap ik ze op een ren-partij heel grappig, dan roep ik ze en dan staan ze opeens stil zo van "eueuue...we waren even bezig hoor
".
Toen heb ik me nog even omgedraaid
Jeetje wat schaamde ik me! Ik wist trouwens niet dat die jeans zo versleten was, het was mijn laatste nieuwe jeans
Blijkbaar was de kwaliteit dus niet zo goed... Heb het nog nooit aan de hand gehad dat daar een gat zat! Bij broeken wat ik al véél langer heb is daar helemaal niets te zien. Maar nu ben ik vandaag dus gaan shoppen en heb ik een nieuwe jeans gevonden.

Honden komen soms ook ineens de bak inspurten, worden paarden goed bomproef van hihi 

ik kan helaas geen raw-driver vinden.. *grmbl*

Citaat:en moniqueT; leuk die bewerkte foto!! ik kan helaas geen raw-driver vinden.. *grmbl*
broers camera kan ook RAW foto maken..
dat is wel gaaf