[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:04

tine10 schreef:
haha, zie het helemaal voor me, allerlei vreemde tekens.

Nog geen rookwalmen. Moet ook nog verkleden ergens tussendoor. Wil niet naar paarden en beschimmeld hooi stinken in het theater.

Wel lekker veel plek :')
Werkt in de trein/bus ook altijd heel goed :))

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:10

@ baudhy even Alex poelman bellen of mailen die weet het vast...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:17

Ik heb me opgegeven bij Alex. Gewoon via het mailadres wat bij bestuur staat. Nog geen bericht terug gehad

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:22

O, nou, dan doe ik het ook maar op die manier

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:27

okee ik heb die alex poelman even gebeld en die zegt dat een dezer dagen er op de kalender van mendistrict noord een email adres komt te staan waar je je aanmeldingen heen kan sturen.Wacht dus nog ff af.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:53

Hahaha, ik kon eerst niet zien wat ik schreef op bokt. Nu via snel antwoorden kan ik dit wel.
Hier zijn de paardjes en kipjes verzorgd, brrrrr, flink koud. Hoop dat manlief zo thuis komt dan kunnen we lekker samen eten en dan lekker met thee en een boek/tv/tablet op de bank. Moet wel nog even een cake bakken, want morgen samen met dochter cakepops maken. Eens kijken hoe dat gaat, vooral met die candymelts.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:43

Akshay schreef:
tine10 schreef:
haha, zie het helemaal voor me, allerlei vreemde tekens.

Nog geen rookwalmen. Moet ook nog verkleden ergens tussendoor. Wil niet naar paarden en beschimmeld hooi stinken in het theater.

Wel lekker veel plek :')
Werkt in de trein/bus ook altijd heel goed :))

Haha, daar heb ik nog wel een leuk verhaal over uit mijn studie tijd! We hadden een practicum gehad in de varkensstal. Die varkensgeur trekt enorm in je haar en kleding, echt stinken dan. Daarna zat ik in de trein en ik ging expres in zo'n tussenstuk zitten bij de deuren. Kwam er daarna een man bij en die begon om zich heen te snuffelen en daarna, heel 'onopvallend' onder z'n oksels te ruiken, hahaha, ik lag stilletjes in een deuk.

Ondertussen lekker thuis en gegeten. Straks paarden nog afvoeren en water geven.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:58

mee met de samenvattingen.

heb nu even heel veel last van lui...

Afbeelding

heb vandaag alle overnachtingen rond voor de trail2013 *\o/*
dus het volgende onderwerp voor die trail kan aan bod nu..

ondertussen de benefiet natuurlijk...
maar goed, dat weten jullie nu intussen wel,
ik val in herhaling :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 22:04

fotoshoot van hond en/of paard

locatie, breda

26 mei en 9juni 2013

iedereen mag aanmelden en word ook "geschoten" :D

geen keuzes van wie de leukste modellen heeft.

voor slechts 12,50 steun je 2 geweldige doelen,
te weten, stichting WSPA en Brooke Hospitals!!

*ontvang je 10 digitale afdrukken op webformaat
*ontvang je 1 afdruk naar keuze. (20cm x 30cm ongeveer)
*heb je een super ervaring met je hond of paard!

meld je aan via trailteam@live.nl
tav fotoshoot.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 22:55

Maakt niet uit Bicci leuke evenementen toch? Wat geweldig dat je alle overnachtingen al hebt geregeld _/-\o_

Aks ziet alles superscherp met de lenzen, ik heb dat ook als ik lenzen indoe, alsof alle huizen opeens opnieuw geschilderd zijn en alles is helderder. Moet zeggen dat ik dan de bril soms wel zo rustgevend vind :o

Tine, Baudy en Tallechie op jacht naar districts-inschrijvings-dingen :list:
En ik had inderdaad berichtje van T_hijs :j
Avaluna doorgrondt de geheimen van de tablet B-)
Ollie moet spoelen.... hoop dat je het ijsvrij hebt kunnen houden :brr:
Biancocoo weer gesleed maar omgegaan, ik vind je een kanjer *\o/*
Frensie geweldig geurverhaal..... soms denk ik ook wel van .... >;) ik stink wel heel erg :)) maar ja..... ik probeer wel enigszins fatsoenlijk over straat te gaan maar soms lukt het niet helemaal :o :+ Veel succes met Bieb echt wel heel leuk dat je zo lekker met hem kunt rijden!
En TIne ik hoop dat je eten is gelukt en fijne avond bij theater :j

Morgen drukke dag, hooi&stro wordt weer bezorgd en er komen kijkers voor wagen van Bente .... Vandaag heerlijk gerommeld met de pony's. Blondie was erg lief, het is toch maar een rare pony. De ene dag is ze poeslief, de andere dag is het werkelijk }:) naja. Als ze lief is en ze is zooooo mooi :~ echt niet omdat het mijn pony is maar ze is werkelijk een plaatje momenteel met die mooie lange blonde manen en dan die gouden kleur van haar vacht, dan danst ze door de bak wow. Wat een dametje. Dan zou ik haar nooit kwijt willen....

En aan verwachtingen voldoen.... tja .... ben ik een slechte in hoor. Maar het blijft een lastige zo nu en dan....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 07:21

Gisteren is Janouk voor het eerst weer voor de koets geweest sinds ze was gaan hoesten voor de Kerst. Ik kan haar thuis alleen maar aan de hand trainen in stap en verzamelde draf; de bak is te hard voor andere trainingen. Dus eigenlijk wist ik niet hoe ze ervoor stond met het hoesten bij echte inspanning. Dus gisteren was het best wel spannend. Even een half uurtje mee naar de binnenmanege / koud *\o/*
...................................tatata helemaal niet gehoest in stap/draf of galop. Kijken daar word ik blij van.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 08:53

*\o/* Top Janouk!
VHU druk dagje! Hier ook van alles op de planning, o.a. de loopstal afmaken!! Maar ook even uitrusten vanmiddag want moet vanavond pas om 7 uur starten.
Tine hoe was theater?
Avaluna lekker cakepops maken met dochter, leuk!
Bicci wat jammer dat jullie die leuke traildingen altijd op zondag organiseren!!! -:(- Had graag fotoshoot willen doen met de honden, maar zondag is en blijft voor ons een rustdag.

Ben nog steeds met dieet bezig en ben nu op de helft, 4 kwijt, nog 4 te gaan. Had van de week even het idee dat de weegschaal niet verder naar beneden wilde gaan, maar gelukkig vanochtend toch weer wat eraf. Vanavond ga ik wel zondigen, ga na de wedstrijd lekker een patatje eten :D Nu al zin in :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:18

@ frensie, herinner my eraan dat ik je even pb :-))

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:15

zo ook even tijd voor bokt
net even actief voor trail team geweest, lijstjes weer up to date gemaakt, ngtje had al facebook gedaan, ik net onze hyves bijgewerkt en groepsbericht uit gedaan.
wat je allemaal kan doen als kids slapen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:18

@bicci goed bezig voor Het Trail Team
@frensie, succes vanavond
zondag rustdag snap ik helemaal, hier nu wel zondag doopdag sophie
@janouk, super dat ze het goed deed in de binnenbak
@vhu, drukke dag hooi en stro, gelukkig nu hier alleen nog grote pakken stro, mis die kleintjes niet om op de zolder te gooien
lieve blondie

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:41

Goede morgen.

Gisteren weinig tijd gehad te reageren hier. Solly.

Theater was erg leuk. Moet straks nog beschimmelde baal kuil uit elkaar plukken en op mesthoop gooien (die vult zo wel heel snel) en dan nieuwe baal openmaken en hopen dat die wel goed is, anders heb ik straks niet genoeg voer.

Zit een beetje in de stress. Mijn ouders komen in principe oppassen op onze boerderij en dieren als wij met wintersport gaan. Echter, mijn moeder wacht op oproep van ziekenhuis voor operatie. Ben bang dat dat samen gaat vallen. Dus heb nu een probleempje.....

Gister heeft manlief naar mijn geknutsel van de kurmuziek geluisterd en hij vond het best goed voor een eerste keer werken met programma....

Nou, we gaan helpen op de rommelmarkt. Tot later. (Zal koud worden, want vriest nog flink)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:46

Goeiemorgen!

Bicci is weer druk met de goeie doelen :)
Janouk is klaar met hoesten *\o/* !
VHU zet wagen te koop (dat is toch de oude wagen van Nouvel? Mag ik info / link naar de advertentie?). Gaan Blondie en Ollie2 nu allebei weg?
Frens is op de helft van het dieet, you go girl *\o/* !
Ava: wat is het verschil tussen cakecups en cakepops?? :o?

Zou ik graag van de westerlingen willen weten of het in The Wild West al sneeuwt en hoe hard...... ik ga vanmiddag naar Hoofddorp naar HT *\o/* , maar als het weer winter-wonderland is, worden het glijpartijen := .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:04

euhm gem een beetje laat maar hier sneeuwt het al een poosje behoorlijk helaas.
Van mij mag het allemaal weer weg.

Verder wel bijgelezen maar had niet zo veel te melden afgelopen dagen.

Pony's hebben wintervakantie en staan lekker elke dag een paar uur op de wei en verder niets.
Donderdag had ik nog wel even robijn gelongeerd in de besneeuwde bak. Ging best goed.
Wedstrijd voor vandaag is ook afgelast en als ik dan nu naar buiten kijk is dat maar goed ook.

Frensie succes op wedstrijd.
VHU succes met verkoop wagen en blondie is idd een leuk ding.
Janouk is van haar verkoudheid af gelukkig.
Bicci fotoshoot leuk zeg ik ga eens kijken hoe en wat voor joep.

Zo nu ga ik weer even verder met huishoudelijk klusjes wedstrijden uizoeken en inschrijven.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:16

goedemorgen..
hier met zoon naar sleebult geweest, dat is super om vanaf te sleeën..we hebben veel plezier gehad..
Tchica was ook mee, die heeft zich goed vermaakt..die is zo op mij gericht dat ze zelfs los mocht rennen, geweldig !
bicci druk bezig, goedzo !
tine, wat leuk dat dat goed lukt met de muziek, spannend zo met de vakantie en de opvang....
frensie, je bent echt goed bezig...petje af !!spannend vandaag 1e wedstrijd met Bieb ! veel plezier.
maisie's pony's nog een dagje wintervakantie.
vhu..wagen te koop...
ava druk aan de bakkerij...superleuk met cake enzo..
Janouk, goed nieuws dat janouk niet meer hoest, geweldig ! eindelijk.
en janouk in 4-tal ! stoerrr.

hondjes hebben vrij vandaag....aan de ene kant jammer, aan de andere kant al uniek dat ik lekker heb kunnen sleeën met ze.
Fijne dag voor iedereen :evaw:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:43

@Janouk: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

@Frensie: een keertje zondigen en daarvan genieten zorgt dat het vol te houden is, je bent super bezig *\o/* .

@Gem: hoop dat je kunt gaan kijken bij HT.
Cakepops zijn bolletjes cake op een stokje, cakelolly's dus :D .

@Frensie: ook lekker zonder hondenaanspanning gesleed :D

@Tine: hopelijk vindt je iemand die op zou kunnen passen, mocht het nodig zijn.
Hier wil manlief ook weer eens op vakantie..., moet ook nog kijken dat we iemand vinden die dan op wilt passen.

Verder wordt er hard gewerkt door het trailteam!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:53

Spannend. Ik ben de kampioenschappen aan het volgen in houten via hoefnet.

Tot nu toe al 2 zeeuwen door naar de finale er moet er zo nog 1 rijden bij de
dubbelspan pony's.

O ja het sneeuwt niet meer dus zo maar weer eens bij de pony's kijken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:46

Leuk Maisie!

Nee hoor Olympia en Blondie gaan zeker niet allebei weg, sterker nog als zich niet vlot een leuke toekomstige eigenaar voor Blondie meldt (die een fatsoenlijke prijs wil betalen, er melden zich wat dat betreft genoeg maar voor een appel en een ei gaat ze niet weg) gaat ze voorlopig gewoon helemaal niet weg. Met de stress van van Bente niet meer in mijn hoofd gaat het nu met de twee pony's stukken beter qua gevoel gelukkig :) . En straks loopt het spul in de wei, scheelt ook enorm in hoeveelheid werk...

Wagen wil ik verkopen (voor geinteresseerden, advertentienummer is 633658738) , ik wil er een met 21 inch banden dus net een slag kleiner waar pony's (wat voor pony dan ook, B, C of D) makkelijk voor kunnen want ik wil toch geen paard meer. Kan wagen goed inruilen, heb al andere wagens gezien o.a. hele mooie Leica :~ maar heb liever gewoon geld. Dan kan ik zelf kiezen wat ik en waar ik koop natuurlijk. Mensen zouden vandaag komen kijken maar wordt volgende week hebben afgebeld ivm het weer, logisch als ik nu naar buiten kijk.... het sneeuwt hier echt enorm!

Maar het eerste wat we gaan kopen als het weer aardiger weer is en de dames hebben voor een sleepje gestaan zodat ik kan inschatten of het wat gaat worden is een fijne tweewieler.

Hier vanochtend zoooooo verkleumd .... maar wel heerlijk dik uur met Olympia door prachtig bos gelopen zag zowaar nog een vos en een witte reiger. Het was doodstil door al die sneeuw.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:46

Ben nu pas bijgelezen maar kan niet meer wijzigen in mijn post dus maar nieuwe post :7

@Gem is inderdaad vorige wagen van Nouvel. Wat leuk dat je bij Happytime gaat kijken. Vrees voor je dat het weer drama was/is het is hier nu net opgehouden met sneeuwen....
@Janouk wat heerlijk dat ze niet meer hoest en wat ontzettend leuk een 4-tal haflingers bij elkaar 8-)
@Tine bleh vies zo'n baal schimmel en ellende -O- en ik vind je erg dapper om te gaan kijken bij de rommelmarkt want ik vind het dus echt vies koud vandaag :brr:
@Aks hoop dat je lenzen het goed blijven doen en werk je vandaag ook nog bij de garage? Zal ook lekker koud zijn met auto's wassen enzo :brr: :brr:
@Frensie was je patatje lekker :9 ? Had je vandaag nu de wedstrijd? Dan heel veel succes +:)+
@Biancocoo wat leuk de sneeuwbult, onze zoon heeft vorige week ook van een soort viaduct gesleed echt geweldig was dat. En wat heerlijk dat Tchica los kon :):)
@Maisie vindt dat sneeuw weg mag, nou ben het helemaal met je eens :+
@Smickey hoop dat je Mick er nog weer even uit hebt gehad en dat het :r wat beter is :(:)
@T_hijs heb je alweer gesleed met Pippa?
@Avaluna zijn de popcakes gelukt?
@Baudyh beetje over de kater van de hengst heen?
@Biancailona druk in de weer met hyves, facebook +:)+
**edit**
@Ollie hou je het spoelen nog vol en gaat het goed met Bruutje?
@Bicci ook helemaal into the Brooke :j

Zo... en nu eerst een :9k :evaw:
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-01-13 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:56

:brr: T'is hier mistig van de sneeuw....zoontje is niet fit...en ik heb het zelf ook koud..hele dag al..bah !
mooie samenvatting Vhu..
Tine, kun je die baal hooi niet met je trekker in 1x buiten zetten ?? vies spul om uit elkaar te moeten trekken..ik zou er een touw omheen doen en zo naar buiten slepen...ofzo........ :o :+

Zo...nu ook hier even wat warms drinken. :9k

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:18

@vhu ja ben er wel een beetje overheen hoor,Vind het nog altijd erg jammer.Zeker als ik hem zo zie staan op stal.......

Het zat er wel in maar ik lig de hele dag al plat.De griep heeft me toch te pakken gekregen.Leuk hoor als vriendje lief je aansteekt.Gelukkig is hij een stuk beterder en kon hij samen met mijn vriendin melissa en haar vader alles afmesten.Blij dat alles schoon is.