Gem leuk nieuws!! Hopelijk wordt het wat met je trailer! En bij deze alvast succes met je examen maandag!!
Maisie sterkte met je opa!!! Leuk ook een weekendje weg!
Voor degene die het vroeg (Gem?) ik ga inderdaad een weekendje weg, naar de Eifel. Manlief blijft thuis met de ridgeback, de labrador gaat mee.
Net om kwart over 6 gewandeld met vriendinnetje en haar hond en de lab. Daarna pannekoeken gebakken met appel en spek. En als toetje chocolademousse Slecht he
Gem
Geplaatst: 19-04-12 21:11
Die spek hoeft van mij niet, maar de rest !
VanHuisUit
Geplaatst: 19-04-12 21:34
Frensie wat heeeeerlijk Hier ernstig fout bezig geweest want BigMac gescoord, stond zo ongelovelijk in de file vanaf Amsterdam naar Rotterdam, vond dat het wel kon Erg leuke rondleiding gehad trouwens op Schiphol langs allerlei prive-jets kijk als stage-begeleider kom je nog eens ergens En dus nog even aan Janouk gedacht, toen ik daar zo ongeveer langskwam. Ook nog langs Noordwijk gekomen, zag bedrijf dat Flowerbulbs heet (tja je ziet wat als je langzaam rijdt) en moest toen denken aan Fief, het topicje met Fief in de flowerbulbs (en twee weken later dat afschuwelijke ongeluk)....
Gem gaat voor carriere in marathon Akshay stelt carriere nog even uit jammer hoor. Frensie trainen in de Eifel, hoe is het weer daar? En misschien domme vraag maar is het dan niet glad als het zo geregend heeft? Het lijkt me echt helemaal geweldig lekker weekend weg met peerd & hond en dan zo'n prachtige omgeving Rest ben ik ff kwijt ben om 6.00 uur opgestaan en nu net uurtje thuis Bente is vandaag gelongeerd, dus die heeft haar beweging ook weer gehad.
@bicci; 't was een caravanstalling. vriendje trof iemand die onzin zei (meubelfabriek)
@VHU; hmmm! zo'n bigmac moet 's kunnen toch en carriere uitstellen, mwa loop geen vertraging op zo hoor, niet meer dan ik al had en troost, er is maar 55,6% geslaagd voor het assessment. Dus ik ben in elk geval niet alleen dom
Vanavond paardjes gevoerd. En lekker nog even gereden! Zonder zadel erop en naar de bak gereden, in de bak wat stapwerk gedaan. Beide kanten een rondje galop gedaan. Alleen voor ik halverwege was naar de bak al lam been.. gaat steeds eerder..
ohja en frensie natuurlijk heel veel plezier! Dat lijkt me echt een droomweekendje!
Nou ik ga m'n bakje muesli en yoghurt eten en dan nog even boekje lezen en slapen
VanHuisUit
Geplaatst: 19-04-12 21:43
zjipz been
Jij ben niet dom.... assessments worden vaak erg slecht voorbereid / studenten worden erg slecht geinformeerd (leerdoelen, beoordelingscriteria) gehouden en beoordeeld ... vraag maar eens om een beoordelingsformulier, hebben ze vaak niet eens...en al helemaal niet goed ingevuld
nee geen formulieren indd er waren studenten die alleen vragen kregen over ''jouw visie op natuur'' en ''wat doen exoten met een ecosysteem'' ik was gewoon de sjaak, bij mij wilden ze de exacte chemische processen weten die plaatsvonden bij zure regen en bijkomende stikstofdepositie Maar volgende keer haal ik het wel, en ga ik lekker alsnog gebak halen
en been is inderdaad behoorlijk $%#&%$@ was met de auto naar stal, want fietsen had ik niet gered. Maar zelfs bij het stoplicht (koppelingsvoet) merk ik het morgen ff achter een 2nd opinion aanbellen
kiss
Geplaatst: 19-04-12 22:06
ben ik weer waarmee kan een mens het druk hebben! ben druk bezig met het rijden van mijn grote kleine merrie chic, gaat goed het rijden en natuurlijk pink druk aan het rijden, we gaan morgen naar winterswijk sgmw rijden, heb er helemaal zin in is er nog iemand die daar heen gaat?
Ollie1
Geplaatst: 19-04-12 22:31
@Kiss, heel veel succes van het weekend ...en na het weekend hebben we even contact!
Maisie
Geplaatst: 19-04-12 22:35
Nou mn opa is overleden. Had al vermoeden dat het niet goed was toen ik net mn ouders probeerde te bellen om 10 uur. Het is wel beter zo maar ik vind het wel zielig voor mn oma
Ollie1
Geplaatst: 19-04-12 22:38
@Maisie, gecondoleerd met het verlies van je opa.... het is wel enorm snel gegaan....
Gem
Geplaatst: 19-04-12 22:41
Maisie: gecondoleerd !
VanHuisUit
Geplaatst: 19-04-12 23:42
@Maisie wat erg! Arme oma... pffff. Sterkte de komende tijd...
avaluna
Geplaatst: 20-04-12 02:38
@Maisie: oh, heel, heel veel sterkte
@Akshay: wat erg, hopelijk vinden ze snel iets waarmee ze je kunnen helpen
Ik lees het weekend weer bij. Ik ga nu op pad naar UTrecht; dagje notuleren. En vanavond gaat mevrouw Janouk voor het eerst in het tweespan. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Biancacoo
Geplaatst: 20-04-12 06:57
Maisie..gecondoleerd met je opa ! sterkte ..wat erg voor jullie, en vooral je oma....heel veel sterkte..
Beetje dubbel om over goed nieuws door te gaan.. Gem, goed nieuws van die mentrailer. Frensie gaat naar de Eifel.. vhu big mac...jummie...lekker.. Aks..dat is toch echt niet goed met je been...ga voor een 2cnd opinion !! en snel !! Janouk...wat zal ze fanatiek zijn in 2-span....maak je wel foto's !!!?? Tine hoe is het met jou ? En Tallechie hoe is het met Daan en met jezelf, nog beurs of voel je al weinig meer van je val op de kar.
iedereen en sterkte die dat kan gebruiken..en succes of plezier toegewenst vandaag..
Maisie gecondoleerd Bianca: wat ben je toch altijd lief dat je zo belangstellend naar iedereen vraagt Frensie: heel veel plezier Aks: ik vind dat been echt heel zorgelijk klinken!!!!! Misschien bemoe ik me er teveel mee, maar ik zou toch echt even neit meer op paard klimmen als het zo blijft. Janouk: in 2 span, wat leuk
Hier weer een drukke dag voor de boeg, dus ik ga snel verder. Ga paarden binnen halen, dan mogen Rembrand en Amerigo zo even voor de kar aan het werk. En Rembrand moet natuurlijk weer aan de electrotherapie. Man wat kost dat weer veel tijd extra, maar goed, hopelijk zien we binnenkort wat resultaat ervan. Daarna mogen de mannen voor inmiddels 4 uur op de zomerwei.
@maisie gecondoleerd!.. jeetje wat vreselijk, ook voor oma
@frensie; maak er wat van in die bergjes!
@tine en biancacoo; ik weet het dat het niet goed is.. Denk overigens niet dat paardrijden echt kwaad kan.. Vraag me alleen heel de tijd af wat er gebeurt als ik eraf kletter Ik weet overigens helemaal niet hoe je dat aan pakt? een second opinion.. Bel je dan de behandelend arts om te zeggen dat je voor 2nd opinion gaat? Bel je de huisarts dat je dat wil, of het ziekenhuis? Weet alleen nog maar dat m'n verzekering het vergoedt Oh, 't is 8:00 ik zal de huisarts eens bellen, hopelijk kan die meer vertellen!