aaahhh zooo schattig bianca! maak er ook eens een keer een filmpje van":j hihi draaaaaf!
VanHuisUit
Geplaatst: 06-03-11 19:59
Hallo dan maar weer Super lieve foto's Biancocoo, echt mooi hoor. En ook alweer een mennende Patrick van Tine Wat bedoelde je trouwens Tine wat zwaar was? Konijn van Naaltje krijgt er maar geen genoeg van maar Maisie is Naaltje morgen les en zenuwachtig omdat ze vindt dat ze niet eens goed kan stappen, volgens mij valt dat enorm mee als je voluit op een bospad kunt gaan Tine helaas niet lekker gereden en erg moe. Manlief heeft gelijk, jij moet even in de ruststand. Gaan jullie op wintersport trouwens? Tallechie die eigenlijk een fijne dag heeft gehad maar nu ff ook op de plaats rust moet.
We hadden vandaag verjaardag van mijn nichtje, dus hele familie daar. Mijn moeder had blijkbaar haar dag niet, ze is nu 76 en het zit haar qua gezondheid niet mee en daar wordt ze ontzettend chagarijnig van. Niets wat ik zei of deed was goed, kreeg steeds een sneer terug. Pfffff. Heel vermoeiend eigenlijk. Heb me er maar doorheen geslagen en geprobeerd normaal te reageren, lieve vrede te bewaren en Han heeft gelukkig een fijne dag gehad. Maar was blij dat we weer thuis waren
Ik heb allemaal uitslag/exceem op het moment echt vervelend. Had gehoopt dat het minder zou worden, leek het ook op maar vanochtend allemaal rode vlekken en uitslag.... moet dus maar even langs huisarts
Exzeem is balen heb het al heel mn leven. Heb mn mannetje er ook me aangestoken hij heeft nu ook zon zalfje er voor dan is het meestal ook weer zo weg.
Jammer dat de verjaardag niet leuk was.
Biancoo wat een leuke foto's zeg !!!!
VanHuisUit
Geplaatst: 06-03-11 20:16
Bij mij gaat het ook op en af hoor, soms tijden geen last van en dan opeens wel weer. Soms wel oorzaak, soms ook niet Manlief is hier ook zo'n klantje. Zoonlief gelukkig nog niet. Maar weer eens een poosje goed opletten met wasmiddelen, wasverzachter, shampoos e.d. Maar we zijn ook bezig geweest met dat anti mottenspul, misschien is dat het ook wel. OF gewoon de stand van de maan en de sterren
Geloof dat de jarige job er niet veel van meegekregen heeft, gelukkig. En de familie heeft dan zoiets van o jee, 't is weer zover Maar goed kan me ook wel iets bij voorstellen ze is altijd heel goed geweest en vooral het laatste jaar heeft ze overal last van. Dan moeten ze helemaal vanuit Groningen naar Eindhoven met de auto, ja dat kost ze natuurlijk enorm veel energie. Dus ach. Ik weet ook niet hoe ik ben hoor als ik op die leeftijd ben
vervelend vhu dat het niet zo geslaagd was. gelukkig heeft je nichtje niks mee gekregen. Maar altijd vervelend zo iets. Zo praten mijn zus en zwger niet meer met ons. Is dus ook altijd heel gezellig op verjaardag
Leuke foto's bianca. En Patrick ook weer gemend
mijn vriend heeft ook al van jongs af aan exceem. Is bij hem door vogels begonnen. Zijn hele huid vielen gewoon stukken af. Heeft vanalles geprobeerd niets helpt. HIj heeft het nu nog aan zijn gezicht en benen. Gezicht kan hij met zalf onder controle houden. Knieen wat minder. Gaat regelmatig naar dermatoloog maar heeft het middeltje nog niet gevonden. Hij heeft 4 verschillende zalfen.
Het aparte is als wij op vakantie zijn (naar landen met zee of aan zee) heeft hij minder last.
Ik hoop dat die kleine van ons het bespaard blijft, als ik zo die verhalen hoor van mijn vriend
Ik heb wel alles bijgelezen maar ik heb nu even geen zin om te reageren op iedereen. Ik heb ruzie met mijn vriend en ik weet nu niet zo goed of het nog wel aan is of...
Biancacoo
Geplaatst: 06-03-11 20:36
Dank jullie wel ! ben ook erg trots op mijn "grote vent" ! en ook op Missy, die staat dat allemaal maar toe dat ons zoontje erachter bungeld,overigens zitten de leidsels aan de lendenriem vast, dus heeft ze er in haar mondje geen last van.
Exceem........getsie dat is balen !! idd niet alle zalf helpt ! ben ik overheen gegroeid !
Kim ! Sterkte !!
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 06-03-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt
buiten dat dids staat te mieteren en ik deuzig kijk ons kalfje naast 't paard
Hij is overigens ook een stukje achterop de kar geweest Ik ga eens kijken of ik een stukje anti-slip-mat kan maken om achterop de kar te doen, dan schuift hondje lief er niet zo snel vanaf, we hebben ook een stukje met de kar gereden (zonder paard ervoor) en hij vond het interessant
HA......wat een leuke foto !!! Ziet er toch super uit !! Vind ik tenminste wel, want ik stap eigenlijk niet meer op een paard, af en toe bij uitzondering dan
het ziet er zeker super uit, vooral als je bedenkt dat mijn doel is dat die hond lekker respect heeft voor paard en kan meedelen in de buiten-lol met 't paard (alleen vindt diddle hondentaal (kontjesnuffelen) maar weird dus dat mag die hond maar niet )
waar woon je ergens biancacoo? heb ik vast al eens gevraagd, maar ik ben familie van een vergiet, ben alles zo weer kwijt
tine10
Geplaatst: 06-03-11 21:21
Naaltje: wat een superplaatje. Daar mag je trots op zijn!!!!! Ik ben in ieder geval flink jaloers hihi Biancacoo: gaaf he als die kleintjes al zo stoer op de bok zitten. Idd wel eng als hij er voorover af zou kunnen vallen. xkmmtjee: vervelend, ruzie. Hoop dat jullie het snel kunnen oplossen Tallechie: toch even wat gedaan. Maar pas op hoor, wel rustig aan blijven doen!!! Om exzeem, allergieen ed te voorkomen, zou ik je aanraden om borstvoeding te gaan geven. Naast heel veel andere voordelen kan het ook dit soort ellende voorkomen. VHU: jammer dat het feestje zo gelopen is. Ik bedoelde dat het voor mijn armen erg zwaar was om 2 paar leidsels vast te houden. Zijn ook niet gelijk van lengte, dus een heel gepruts. Maar goed, je moet er wat voor over hebben he? Naaltje: die les komt wel goed hoor. Vorige keer ging het toch ook heel goed?
Tine ik ben ook van plan om borstvoeding te geven. Ook ivm de allergieën. Vrouw van staleigenaar belde net om te vragen hoe het ging. Ze heeft aangeboden om 1 x in de week even te komen voor boodschappen en wasje e.d. Heel erg fijn. Ook vertelde ze dat veale het goed doet. Hij is rustig op stal en krijgt wel de nodige aandacht. Wel zijn zijn medicijnen op, stalgenoot heeft dat voor me opgehaald en geef haar later geld. Geweldig zo'n stal waar ik me geen zorgen om hoef te maken.
Ik doe nu rustig aan, is toch wat te veel geweest. Dus toch maar gewoon bij huis blijven, moeten ze maar bij mij komen. Af en toe met Dribbel lopen en dan vind ik het wel goed
Ik stalk niet maar het is wel leuk af en toe beetje bij te lezen. En leuk om te dat ik lief ben. Jij bent dat ook (soms dan) ik lees niet alleen mee ik plaats oom nog iets .
Super dat ze van stal zo willen meedenken/werken. Ik heb Patrick ook heel lang borstvoeding gegeven. In het begin wel wat problemen gehad, maar heb toen hulp in geschakeld en toen ging het goed. Heb ook veel aan borstvoedingssites gehad. Ik ben zelf voor heel veel dingen allergisch, vandaar dat ik heel lang bv heb gegeven. Bovendien was het ook erg makkelijk. Hoefde niet snachts eerst een flesje te warmen, had altijd voeding bij de hand, waar we ook waren Hij heeft de eerste 7 maanden alleen bv gehad, daarna heel natuurlijk laten afbouwen (op zijn tempo)