Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Barney1978 schreef:Als jullie leuke menritten weten waar Barney ook aan mee kan doen, willen jullie me dan een pb sturen?
VanHuisUit schreef:Soort vliegende paarden dan Keona![]()
Nou wij hebben vandaag Piet voor het eerst los voor z'n tweewieler gehad, beetje over het erf en door de bak gestapt. Hij deed het erg goed. Door de bak vond hij wel erg zwaar. Het is ook maar een licht pony'tje natuurlijk en het was door de warmte erg mul. Over de weg ging moeiteloos.
LinSa schreef:Nou, hier zijn de ritjes ook billenknijpen tegenwoordig. Sabrina is ontzettend kijkerig en springerig. Ineens is alles eng, trekkers, schapen, fietsers... alles is reden om uit te breken. Gelukkig binnenkort beginnen met lessen als het goed is. Overigens gaat het wel goed als er een ander paard bij is.
Dus ik voel helemaal met je mee!
Toydoll schreef:LinSa schreef:Nou, hier zijn de ritjes ook billenknijpen tegenwoordig. Sabrina is ontzettend kijkerig en springerig. Ineens is alles eng, trekkers, schapen, fietsers... alles is reden om uit te breken. Gelukkig binnenkort beginnen met lessen als het goed is. Overigens gaat het wel goed als er een ander paard bij is.
Dus ik voel helemaal met je mee!
Dramatisch he??!
Het stomme is dat Kyano nergens bang voor is om hem heen, maar echt geluidjes van de koets, mij. Dus als we over takje rijden, als ik met mn schoen te hard tegen de voetenplaat kom, takjes in de wielen, jaszak geluiden etc. En dan ook echt rennen elke keer