[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:47

@Frensie: komt goed, hoor! Veel succes, alvast!

@Tine: gewoon maar even laten, hier wordt ook soms tijden niet of nauwelijks gereden, ze zijn nog zo klein, hebben toch veel te doen en zijn druk, denk dat het wel weer komt als het voorjaar wordt, even weer een beetje naar buiten en wat lekker spelen met de pony.

Connor lig nog in bed, die was gisteren en vannacht niet zo lekker en dus en paar keer wakker, ze starten vandaag met gymles, dus desnoods mist ze de gymles.
Oververmoeid kind hebben ze op school ook niks aan.

Ollie1

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:58

@Avaluna, beterschap voor Connor....en anders lekker thuislaten vandaag....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:21

@frensie; succes morgen, als je maar geniet en wat leert he :)

@tine; hopelijk gaatie het vanzelf weer missen :) komt goed joh. ik heb ook nog wel eens een periode waarin ik gewoon even niet wil rijden :) gewoon geen ''behoefte'' aan :) En dat komt ook altijd weer goed! :)

Hier voor de 4e of 5e dag hoofdpijn.. Maar wel op stage :) Zijn met 7 op kantoor ofzo, ontzettend rustig

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:32

@Aks: :(:)

@Ollie: dat is idd geen pretje paardenmond spoelen met een tuinslang met deze temperaturen :(:) .

Ze is vooral nog moe en vanmiddag heeft ze een optreden met haar vriendinnen.
De overige groepen zijn dan jury en dan wordt bepaald welk groepje van elke klas hun optreden mag laten zien tijdens de carnavalsrevue.

Rond half 11 beginnen de lessen, weer.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 10:52

Ava: :(:) voor dochter.
Ollie: een :(:) voor jou en Brutus. Dat zijn geen grapjes om met dit weer met tuinslang aan de slag te moeten. Thabor was het na een paar dagen ook wel zat. Vwb kur: ik heb op papier een kur. Heb ook al met muziekprogramma zitten knutselen en wat stukken muziek achter elkaar geplakt. Maar ik moet eerst de kur rijden, heb geen idee of hij lang genoeg is of juist veel te lang. En hoe lang de verschillende onderdelen. Het muziekstuk dat ik nu in elkaar heb gezet is, zonder in- en uittro, ongeveer 5 minuten.
Aks: heb je al je lenzen of zit je nog met die fijne bril? Lekker rustig dagje op stage.
Frensie: alvast veel succes morgen. Hoop dat jouw debuut beter gaat als de mijne. Ik ga volgend weekend naar een onderlinge bij een vereniging hier in de buurt. Hebben we wel het spannende van een vreemde omgeving, maar verder niet de spanning van echte wedstrijd (alhoewel ik zo'n miep ben die op onderlinge ook goede proef wil neerzetten)

Ik laat zoonlief het zelf bepalen. Heb wel al voor meerdere wedstrijden ingeschreven en die mocht ik niet afzeggen van hem. Komende zondag heeft hij ook een. Nu weet ik nog niet of we daar wel heen gaan ivm weer (ijzel). Maar goed, hij moet het maar aangeven, ga het niet afdwingen. In het voorjaar straks hopelijk weer lekker spelen met pony, dan komt het wel weer. Hoop ik...

Net Thabor en Rembrand gelongeerd. Gekke Thabor wilde liever door de sneeuw ploeteren ipv op mijn mooie cirkel lopen. Raar paard.
Nu even opwarmen met kopje thee en dan mag pony nog even aan de slag.

Vanavond met zoonlief naar theater, nu naar Doornroosje musical. En morgen druk op de manege, want dan hebben we onze jaarlijkse rommelmarkt. Mag ik van manlief eigenlijk niet heen, hij vindt dat ik al genoeg doe voor de vereniging, maar ja, ben wel bestuurslid, dus vind dat ik goede voorbeeld moet geven.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 11:06

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:03

Avaluna...beterschap voor je dochter !
Tine...zoontje die niet meer wil rijden....even afwachten maar....hij vind het zo leuk, dat hij het niet zomaar op zal geven denk ik..
Ollie....balen zo met die kou en het spoelen....vanaf zondag weer warmer weer..
Aks..nog hoofdpijn...zijn je lenzen er al ??
Frensie erg leuk dat je morgen je eerste wedstrijd hebt met je bijrijdpaardje !! super !succes !
Biancailona..mooie foto !! van je zoontje en paard !
Baudy, zonde dat oscar er niet meer is..niet ziek worden hoor !
Bicci spamt weer..haha..super ga zooooo doooooor ! *\o/*

Ik heb vanmorgen weer gesleed met de hondjes..het ging erg goed ! ben wel 1x gevallen..scherpe bocht naar rechts en ik verloor mijn evenwicht...haha..we gingen toch nog wat te hard..
maar verder is dat wel genieten..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:12

Even snel een zwaai naar iedereen :wave:

Hier vanacht slecht geslapen want giga hoofdpijn kon er dus gewoon niet doorheen slapen.... nu nog steeds :O maar moet wel even naar poowns toe....

@Tine meeste kinderen van 6, 7 of 8 jaar rijden hooguit half uurtje/uurtje per week bij de ponyclub. Wedstrijdjes zijn meestal wel leuke stimulans en moet eerlijk zeggen, geef hem geen ongelijk, het is nu toch ook wel baggerweer :+

:(:) & *\o/* voor wie het kan gebruiken ik probeer mijn dagprogramma hier af te werken .... %)

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:51

@VHU, ik heb je even een berichtje gestuurd over Blondie op MP. :)

Ik lees straks bij, even eten!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:34

Een dikke knuffel en beterschap voor vhu...

Waarom moeten we altijd aan de verwachtingen van andere mensen voldoen ? Dat vinden die andere mensen dan hè ?! Laat ik dat nu niet meer willen, en gewoon voor mijn eigen gezin kiezen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:38

@Biancao: soms laat ik me ook nog wel eens vangen, maar gaat me steeds beter af :j , je gezin en jezelf en is er nog wat over, prima, maar wel pas dan :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:44

Biancacoo: komt mij ook heel bekend voor. Mijn moeder heeft jaren beweerd t.o.v. haar (voornamelijk háár) familie dat ik ooit nog wel weer ga studeren :') . Nou wie weet... ooit... maar ik ben ook gewoon gelukkig als ondernemer / scheepseigenaar / stuurvrouw / huisvrouw / taxichauffeuse voor mijn dochter / moeder / en vrouw van hubby :+ . En "knollen-liefhebber", zoals ze dat noemt :D .
En ik ben niet van plan om háár dromen waar te maken (alle kinderen universitaire studie) ;) .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:47

@mensen die het vroegen; nog geen lenzen. Heb net gebeld, kan ze vanmiddag/avond ophalen. Dus dat ga ik zéker doen! :) Moet alleen opbouwen hoe lang ik ze indoe.. Dus duurt nog wel dikke week voor ik ze hele dag in mag.. Nu nog met die bril inderdaad.. Maar ik heb m'n oude bril op, die geeft minder klachten. Ik denk dat het iets met warmte is ook.. Heb ook al heel de week last van rug/nek/schouders... Dus die hoofdpijn kan daar ook uitkomen..

@biancacoo :(:) !

en voldoen aan verwachtingen. Bleh! :)) staat bij mij in 't zelfde hokje als verplichte familiedingen. Yuk, jeuk, allergische reactie. Nee hoor, doe ik niet zo aan :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:11

Dochterlief en vriendinnetjes zijn door voor de revue *\o/* .
Dat is leuk, ouders van de artiesten mogen komen kijken.

Even opwarmen, snel de paardjes doen en dan dochter weer ophalen van ballet.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:35

ff met mijn groom overlegt en we willen toch in tolbert starten.Maar hij staat helemaal niet op startlijsten.Kan iemand mij ff pb en waar ik me op kan geven?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:56

Super avaluna!!

@baudyh; aan mij heb je niks.. Tine weet 't misschien? :)

Zo, lenzen gehaald
En ingedaan! Wènnen!! Ik heb het gevoel dat ik de afgelopen jaren gewoon niet scherp heb gezien joh :P Ik zie veel beter lijkt nu :oo 's kijken hoe lang ze comfortabel blijven nu :)
Laatst bijgewerkt door Akshay op 25-01-13 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazymelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:59

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:10

Crazymel leuke foto's!
Aks succes met je lenzen, ik heb ze ook een tijdje gehad maar kon er niks mee, te droge ogen.
Avaluna gefeliciteerd met dochter door naar revue!
Biancacoo goedzo! Gewoon je eigen ding doen en kiezen voor je gezin! (En honden)
Gem succes komend weekend met de paarden-bezichtigen-jacht!

Pffff ik ben moe.
Vanmiddag eerder begonnen met werken, was er rond drie uur en ben er nu dus nog. Half zeven gaan we dicht dus moet nog eventjes. Vanavond nog paarden afvoeren en water geven en daarna nog even op de vereniging kijken, is een Z en ZZL wedstrijd. Hopen dat manlief morgenochtend de postbussen wil vullen, hoef ik niet om 6 uur mijn bedje uit...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:11

Heb vanochtend trouwens super lekker gereden op Bieb. Het is nog geen L2 winstpuntwaardig, maar het ging gewoon lekker. Hij ging ook heel braaf beide keren de trailer op terwijl ik in mijn eentje aan het laden was, helemaal top dus! :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:20

super frensie! :) vooral dat laden vind ik stoer :j Zou dat met Dids ook wel eens willen perfectioneren, maar voorlopig nog een trailer-tekort :))

Wbt lenzen, heb al 4 jaar lenzen gehad. En dat ging toen goed :) Soms wat drogere ogen, maar was altijd op te lossen met wat vloeistof druppelen :)
Ik wil wel echt gaan sparen voor een permanente oplossing.. 't is duur.. Als ik uitreken wat het me gaat kosten om vanaf nu tot zeg m'n 70e lenzen te hebben :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:53

Ben ik ook weer. Erg druk gehad op mijn manier.

Aks: vreemd dat je nu zoveel beter ziet. zijn je ogen dan wel goed opgemeten destijds voor de bril?
Frensie: lekker getraind. Ik kan hier nu ook met alle drie alleen op pad. Is wel een vereiste voor mij.
Baudy: zodra er iets op mendistrictnoord staat, kan ik het je ook vertellen :D . blijkbaar mogen we nog niet inschrijven ofzo.
Ava: top

Sorry, ben gehaast, ben ook aan het koken en we moeten zo weg, dus ik ga weer, voor de boel verbrandt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:54

:') en, was je op tijd tine? :)) *ziet grote rokende pan voor zich := *

Ogen zijn altijd netjes opgemeten :j of het goed is etc, moeilijk te zeggen.. Ik heb namelijk + sterkte, en dat kun je zelf bij accomoderen. Ik kan zelf bijstellen tot een sterkte van slechts +1,75 geloof ik. Terwijl ik dik in de +5 zit :) Ik beinvloed dus zelf metingen :=

't kan ook gewoon heel de ervaring van lenzen zijn hoor. Nu is héél mijn blikveld scherp natuurlijk. Terwijl met een bril altijd het randje buiten je bril gewoon wazig blijft :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:56

Yeah, avaluna weet hoe het plaatsen op de tablet gaat, hahaha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:59

avaluna schreef:
Yeah, avaluna weet hoe het plaatsen op de tablet gaat, hahaha.

share? :D
heb je het toetsenbord op nederlands gezet? :)

(mijn mams heeft een smartphone sinds paar weken, eerste week typte ze zowat chinees.. Bleek dat de autocorrect op een of andere vreemde taal stond :)) :P )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:01

haha, zie het helemaal voor me, allerlei vreemde tekens.

Nog geen rookwalmen. Moet ook nog verkleden ergens tussendoor. Wil niet naar paarden en beschimmeld hooi stinken in het theater.