Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

komt goed joh. ik heb ook nog wel eens een periode waarin ik gewoon even niet wil rijden
gewoon geen ''behoefte'' aan
En dat komt ook altijd weer goed! 
Zijn met 7 op kantoor ofzo, ontzettend rustig
.
voor dochter.
voor jou en Brutus. Dat zijn geen grapjes om met dit weer met tuinslang aan de slag te moeten. Thabor was het na een paar dagen ook wel zat. Vwb kur: ik heb op papier een kur. Heb ook al met muziekprogramma zitten knutselen en wat stukken muziek achter elkaar geplakt. Maar ik moet eerst de kur rijden, heb geen idee of hij lang genoeg is of juist veel te lang. En hoe lang de verschillende onderdelen. Het muziekstuk dat ik nu in elkaar heb gezet is, zonder in- en uittro, ongeveer 5 minuten.
maar moet wel even naar poowns toe....
&
voor wie het kan gebruiken ik probeer mijn dagprogramma hier af te werken ....

. Nou wie weet... ooit... maar ik ben ook gewoon gelukkig als ondernemer / scheepseigenaar / stuurvrouw / huisvrouw / taxichauffeuse voor mijn dochter / moeder / en vrouw van hubby
. En "knollen-liefhebber", zoals ze dat noemt
.
.
Moet alleen opbouwen hoe lang ik ze indoe.. Dus duurt nog wel dikke week voor ik ze hele dag in mag.. Nu nog met die bril inderdaad.. Maar ik heb m'n oude bril op, die geeft minder klachten. Ik denk dat het iets met warmte is ook.. Heb ook al heel de week last van rug/nek/schouders... Dus die hoofdpijn kan daar ook uitkomen..
!
staat bij mij in 't zelfde hokje als verplichte familiedingen. Yuk, jeuk, allergische reactie. Nee hoor, doe ik niet zo aan

Ik zie veel beter lijkt nu
's kijken hoe lang ze comfortabel blijven nu

vooral dat laden vind ik stoer
Zou dat met Dids ook wel eens willen perfectioneren, maar voorlopig nog een trailer-tekort 
Soms wat drogere ogen, maar was altijd op te lossen met wat vloeistof druppelen 
. blijkbaar mogen we nog niet inschrijven ofzo.
en, was je op tijd tine?
*ziet grote rokende pan voor zich
*
of het goed is etc, moeilijk te zeggen.. Ik heb namelijk + sterkte, en dat kun je zelf bij accomoderen. Ik kan zelf bijstellen tot een sterkte van slechts +1,75 geloof ik. Terwijl ik dik in de +5 zit
Ik beinvloed dus zelf metingen